Mercedes-Benz: Μηδενικά CO2 και ρύποι την επόμενη εικοσαετία

Mercedes-Benz-EQC-2020-1280-08

Οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα είναι ένα θέμα που βασανίζει την αυτοκινητοβιομηχανία. Και δεν μιλάμε για απλή μείωση των εκπομπών CO2, αλλά για εξάλειψη τους, καθώς και για μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Το τμήμα επιβατικών αυτοκινήτων της Mercedes-Benz βάζει στόχο την απουσία άνθρακα από τις εκπομπές ρύπων τα επόμενα 20 χρόνια. Την ανακοίνωση αυτή έκαναν κατά τη διάρκεια της αποκάλυψης του σχεδίου «Ambition 2039». Η πρώτη κίνηση προς αυτή την κατεύθυνση θα είναι τα περισσότερα από τα καινούργια αυτοκίνητα της γκάμας τους να έχουν ηλεκτρικούς ή plug-in υβριδικούς κινητήρες μέχρι το 2030, ενώ θα ακολουθήσει η δημιουργία μοτέρ με μηδενικούς ρύπους μέχρι το 2039. «Ας είμαστε ξεκάθαροι. Αυτό για εμάς σηματοδοτεί μια θεμελιώδη μετατροπή της εταιρείας μας και ολόκληρης της γκάμας των προϊόντων της» δήλωσε ο Ola Kallenius, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Daimler, υπεύθυνος για το τμήμα έρευνας και εξέλιξης και πρόσθεσε: «Την εταιρεία μας ίδρυσαν πριν από περίπου 130 χρόνια μηχανικοί και συνεχίζουν να την αποτελούν μηχανικοί. Πιστεύουμε ότι θα βρουν τρόπους να εκμεταλλευτούν την τεχνολογία για την ανάπτυξη ενός καλύτερου μέλλοντος». Σε αυτό το πλαίσιο η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία φέρνει την ηλεκτροκίνηση και στα φορτηγά και τα λεωφορεία της. Ο κύριος στόχος τους είναι η μετάβαση προς την κίνηση με ηλεκτρισμό, αλλά δεν θα εγκαταλείψουν τα εναλλακτικά καύσιμα. Ετσι, οχήματα με υδρογόνο, όπως το F-Cell GLC, θα συνεχίσουν να εξελίσσονται.

GLC

Η Mercedes-Benz δεν ενθαρρύνει μόνο την ανάπτυξη πράσινων αυτοκινήτων, αλλά θέλει και τα προϊόντα της να δημιουργούνται με τη χρήση πράσινης ενέργειας. Για τον σκοπό αυτό, το εργοστάσιο του Sindelfingen χρησιμοποιεί ήδη ανανεώσιμη ενέργεια και όλα τα ευρωπαϊκά εργοστάσια της εταιρείας θα ακολουθήσουν το ίδιο πρότυπο μέχρι το 2022. Τελευταίο και σημαντικό: Η παραγωγή «καθαρών» οχημάτων δεν σηματοδοτεί τον θάνατο των κινητήρων εσωτερικής καύσης, τουλάχιστον όχι στο άμεσο μέλλον, και όχι όσον αφορά τα αυτοκίνητα επιδόσεων, όπως τα μοντέλα της Mercedes-AMG.Εξάλλου, η μάρκα επιδόσεων της Mercedes-Benz έχει ήδη ρχίσει να χρησιμοποιεί ηλεκτρικά turbo ως μέσο εξάλειψης του turbo lag αλλά και για να εισάγει και αυτή μια πιο «πράσινη» τεχνολογία.

190514162742_Merc2

ΣΧΟΛΙΑ (2)

Γιώργος

Μιλούν οι Γερμανοί που έστησαν το μεγαλύτερο σκάνδαλο στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας με τις ψευδείς εκπομπές ρύπων?

George

Με αυτά τα μυαλά, σε 5 χρόνια θα λέμε "να ζήσουμε να τη θυμόμαστε". Για να θεωρεί κάποιος ότι έχει περιθώριο 20 χρόνων για πλήρη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση πρέπει να έχει χάσει την επαφή με την πραγματικότητα, για να το πω ευγενικά. Μάλλον ακούει πολύ τους "έγκυρους" αναλυτές του bloomberg. Ή μας κάνει πλάκα. Πάντως αυτό με τα ηλεκτρικά turbo που τα θεωρούν πράσινη τεχνολογία είναι σίγουρα πλάκα. Θα ήθελα να δω πάντως που θα πουλάει τα θερμικά οχήματα που θα παράγει μεταξύ 2030-2040 όταν οι περισσότερες χώρες έχουν δεσμευτεί ότι θα τα έχουν απαγορεύσει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

190718112323_CX-30-Trip-6a

Ξεκίνησε η διάθεση του νέου Mazda CX-30 στην Ελληνική αγορά. Με αυτό το μοντέλο η Mazda συμπληρώνει τη γκάμα των crossover/SUV μοντέλων της, τοποθετώντας το στην πιο «hot», C κατηγορία.

Flying-Car567654harpi1000_2

Βλέποντας πως οι εναέριες μετακινήσει θα παίξουν σημαντικό ρόλο στο μέλλον των αστικών μεταφορών η Hyundai γίνεται ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκινήτων που ιδρύει επίσημα τμήμα ιπτάμενων οχημάτων.

Skoda-kamiq-monte-carlo-tsiro-1000

Μετά το Fabia Monte Carlo αλλά και το ντεμπούτο του Scala Monte Carlo, η Skoda εισάγει τώρα το ίδιο υψηλό επίπεδο εξοπλισμού και στο μικρό crossover της, το Kamiq.

i3

Το best seller των ηλεκτρικών στην Ευρώπη για το 2018 αντιμετωπίζει το πιο ευυπόληπτο premium. Και τα δύο αναδεικνύουν τα χαρακτηριστικά του αύριο στις μετακινήσεις και μας δίνουν μία γεύση από τον θαυμαστό νέο κόσμο.