To VW Golf με micro-hybrid σύστημα

To VW Golf με micro-hybrid σύστημα

Η VW συνδυάζει τον 1,5 TSI Εvo βενζινοκινητήρα με ένα νέο υβριδικό σύστημα, το οποίο είναι σε θέση να προσφέρει μειωμένη κατανάλωση και ρύπους.

Κάτω από το καπό του Golf ACT Bluemotion βρίσκουμε τον γνωστό 1.500αρι κινητήρα βενζίνης με νέο τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας και απόδοση στα 130 άλογα (έχει τοποθετηθεί νέο σύστημα διαχείρισης βαλβίδων και η συμπίεση έχει αυξηθεί μεταξύ άλλων). Ανάλογα με το φορτίο του μοτέρ (συνθήκες κίνησης), ο κινητήρας μπορεί να απενεργοποιεί τους 2 εσωτερικούς κυλίνδρους του (Active Cylinder Management – σε ταχύτητες πάνω από 130 km/h και μεταξύ 1.400 -4.000 σ.α.λ.) ή να σβήνει εντελώς για μέγιστη οικονομία καυσίμου ('eco-coasting' micro-hybrid mode). Στη δεύτερη λειτουργία είναι απαραίτητη η ύπαρξη του αυτόματου κιβωτίου 7 σχέσεων DSG.

Έτσι, όταν οι συνθήκες το επιτρέψουν & ο οδηγός αφήσει εντελώς το πεντάλ του γκαζιού, το μοτέρ σβήνει προσφέροντας μηδενική κατανάλωση και ρύπους. Σε αυτή την περίπτωση τα συστήματα του αυτοκινήτου παίρνουν ενέργεια από ένα 12V υβριδικό σύστημα που χρησιμοποιεί μπαταρίες λιθίου. Παράλληλα, όταν ο οδηγός θελήσει και πάλι να επιταχύνει τότε ο κινητήρας «ενεργοποιείται» ακαριαία.  

Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε η γερμανική φίρμα, η μικτή κατανάλωση με βάση τον κύκλο NEDC βρίσκεται στα 4,8 lt/100 km (CO2 110 gr/km), και εκτός του Golf, ο νέος 1.5 TSI ACT BlueMotion αναμένεται να εξοπλίσει και άλλα μοντέλα του VW Group (μελλοντικά θα μπορεί να συνδυαστεί με καύσιμο φυσικού αερίου & με plug-in εφαρμογές).



ΣΧΟΛΙΑ (8)

adadad

Πανακριβο γερμανικο σαπακι,αγοραστε πονυ,στηριξτε ελληνικη οικονομια

Όσοι ψάχνετε κουμπάρο

Όσοι ψάχνετε κουμπάρο να το αγοράσετε. Θα κουμπαρέψετε με τα μαστόρια των συνεργείων.. Ρωτηστε και όσα κορόιδα (και εγώ ανάμεσά τους) έχουν πιστέψει τις κατά καιρούς παρλαπίπες της VW.

George

Όχι micro-hybrid. Fake hybrid λέγεται αυτό. Από πότε το start-stop του κινητήρα το ονομάζουμε hybrid? Εκτός από το fake hybrid, μας ανακοινώνει καταναλώσεις με βάση το προ εξαμήνου καταργημένο σύστημα NEDC αντί για το νόμιμο και πιο αξιόπιστο WLTP. Και το δεύτερο είναι πιο "αισιόδοξο" από το πολύ πραγματικό αμερικάνικο EPA, αλλά το NEDC = Not Even Damn Close. Αλλά δεν εκπλησσόμαστε από τις πρακτικές του ομίλου πια.

ΒJ

Εσύ σίγουρα είσαι ο banana Geοrge!

Geοrge

Τρολάκι @13:00 εγώ ποτέ δεν είπα ότι θα βγάλει η ΤΕSLΑ φτηνό αυτοκίνητο. Ο Μusk απευθύνεται μόνο σε πλούσιους και πετυχημένους ανθρώπους!

Γιάννης

Εγώ περιμένω να φτηνύνουν τα ηλεκτρικά να πάρω ΤESLΑ.

Geοrge

Δεν θα περιμένεις πολύ, η Τesla σε 2 χρόνια βγάζει φτηνό ηλεκτρικό μοντέλο.

μηπως.????

ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΟΥΛΗΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ...ΤΟ ΠΛΑΣΑΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ....

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

peugeot508

Λίγο μετά την κυκλοφορία της φωτογραφίας του πρωτότυπου coupe που θα δείξει στο Παρίσι, η Peugeot ρίχνει λίγο περισσότερο φως στο θαυμάσιο e-Legend που γεφυρώνει το χθες με το αύριο.

suzuki-jimny

O ανεξάρτητος ευρωπαϊκός οργανισμός δοκιμών πρόσκρουσης Euro NCAP ανακοίνωσε τα αποτελέσματα για τέσσερα νέα μοντέλα. Δείτε το σκορ του καθενός ξεχωριστά. Στο μικροσκόπιο του Euro NCAP μπήκαν τα Audi A6, Suzuki Jimny, Ford Tourneo Connect & VW Touareg.

3

Το Groupe Renault παρουσιάζει το EZ-PRO, κάνοντας πραγματικότητα το όραμά της για ένα όχημα διανομής «last mile» μέσα από ένα αυτόνομο concept car που βασίζεται σε κοινόχρηστες ρομποτικές πλατφόρμες.

Pwliseis

Στη γειτονική Βουλγαρία μεταβαίνουν σχεδόν όλοι οι επιτήδειοι έμποροι εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ώστε να προμηθευτούν τα «σαπάκια» τους έναντι μερικών εκατοντάδων ευρώ και να τα διαθέσουν σε ανυποψίαστους Έλληνες καταναλωτές έναντι πολλών χιλιάδων ευρώ!

Citroen-C3-2017-1600-06

Το δημοφιλές γαλλικό μικρό μοντέλο συμπληρώνει 400.000 πωλήσεις στην ευρωπαϊκή αγορά! Δείτε τι επιλέγουν οι αγοραστές του Citroen C3.

3