To VW Golf με micro-hybrid σύστημα

To VW Golf με micro-hybrid σύστημα

Η VW συνδυάζει τον 1,5 TSI Εvo βενζινοκινητήρα με ένα νέο υβριδικό σύστημα, το οποίο είναι σε θέση να προσφέρει μειωμένη κατανάλωση και ρύπους.

Κάτω από το καπό του Golf ACT Bluemotion βρίσκουμε τον γνωστό 1.500αρι κινητήρα βενζίνης με νέο τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας και απόδοση στα 130 άλογα (έχει τοποθετηθεί νέο σύστημα διαχείρισης βαλβίδων και η συμπίεση έχει αυξηθεί μεταξύ άλλων). Ανάλογα με το φορτίο του μοτέρ (συνθήκες κίνησης), ο κινητήρας μπορεί να απενεργοποιεί τους 2 εσωτερικούς κυλίνδρους του (Active Cylinder Management – σε ταχύτητες πάνω από 130 km/h και μεταξύ 1.400 -4.000 σ.α.λ.) ή να σβήνει εντελώς για μέγιστη οικονομία καυσίμου ('eco-coasting' micro-hybrid mode). Στη δεύτερη λειτουργία είναι απαραίτητη η ύπαρξη του αυτόματου κιβωτίου 7 σχέσεων DSG.

Έτσι, όταν οι συνθήκες το επιτρέψουν & ο οδηγός αφήσει εντελώς το πεντάλ του γκαζιού, το μοτέρ σβήνει προσφέροντας μηδενική κατανάλωση και ρύπους. Σε αυτή την περίπτωση τα συστήματα του αυτοκινήτου παίρνουν ενέργεια από ένα 12V υβριδικό σύστημα που χρησιμοποιεί μπαταρίες λιθίου. Παράλληλα, όταν ο οδηγός θελήσει και πάλι να επιταχύνει τότε ο κινητήρας «ενεργοποιείται» ακαριαία.  

Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε η γερμανική φίρμα, η μικτή κατανάλωση με βάση τον κύκλο NEDC βρίσκεται στα 4,8 lt/100 km (CO2 110 gr/km), και εκτός του Golf, ο νέος 1.5 TSI ACT BlueMotion αναμένεται να εξοπλίσει και άλλα μοντέλα του VW Group (μελλοντικά θα μπορεί να συνδυαστεί με καύσιμο φυσικού αερίου & με plug-in εφαρμογές).



ΣΧΟΛΙΑ (8)

adadad

Πανακριβο γερμανικο σαπακι,αγοραστε πονυ,στηριξτε ελληνικη οικονομια

Όσοι ψάχνετε κουμπάρο

Όσοι ψάχνετε κουμπάρο να το αγοράσετε. Θα κουμπαρέψετε με τα μαστόρια των συνεργείων.. Ρωτηστε και όσα κορόιδα (και εγώ ανάμεσά τους) έχουν πιστέψει τις κατά καιρούς παρλαπίπες της VW.

George

Όχι micro-hybrid. Fake hybrid λέγεται αυτό. Από πότε το start-stop του κινητήρα το ονομάζουμε hybrid? Εκτός από το fake hybrid, μας ανακοινώνει καταναλώσεις με βάση το προ εξαμήνου καταργημένο σύστημα NEDC αντί για το νόμιμο και πιο αξιόπιστο WLTP. Και το δεύτερο είναι πιο "αισιόδοξο" από το πολύ πραγματικό αμερικάνικο EPA, αλλά το NEDC = Not Even Damn Close. Αλλά δεν εκπλησσόμαστε από τις πρακτικές του ομίλου πια.

ΒJ

Εσύ σίγουρα είσαι ο banana Geοrge!

Geοrge

Τρολάκι @13:00 εγώ ποτέ δεν είπα ότι θα βγάλει η ΤΕSLΑ φτηνό αυτοκίνητο. Ο Μusk απευθύνεται μόνο σε πλούσιους και πετυχημένους ανθρώπους!

Γιάννης

Εγώ περιμένω να φτηνύνουν τα ηλεκτρικά να πάρω ΤESLΑ.

Geοrge

Δεν θα περιμένεις πολύ, η Τesla σε 2 χρόνια βγάζει φτηνό ηλεκτρικό μοντέλο.

μηπως.????

ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΟΥΛΗΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ...ΤΟ ΠΛΑΣΑΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ....

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

dakar

Την τρίτη του νίκη στη θρυλική δοκιμασία του Ράλι Ντακάρ πανηγύρισε ο Nasser Al-Attiyah! Ο οδηγός της Toyota Gazoo Racing SA απέφυγε τα απρόοπτα στη μήκους 112 χιλιομέτρων τελευταία ειδική διαδρομή του 2019, έφτασε με ασφάλεια στη Λίμα του Περού και μετά το 2011 και το 2015 γιόρτασε ξανά!

lada

Σχεδόν 400.000 νέα Lada πωλήθηκαν το 2018 παγκοσμίως, σημειώνοντας αύξηση πωλήσεων σε σχέση με το 2017, σε μια χρονιά η οποία ήταν πολύ καλή για την ρώσικη εταιρεία.

mustang

Η νέα πανίσχυρη Shelby GT500 είναι η ισχυρότερη “νόμιμη” Mustang όλων των εποχών αλλά και το ισχυρότερο αυτοκίνητο που έχει παρουσιάσει ποτέ η Ford. Είναι παράλληλα και η πιο σοφιστικέ Mustang καθώς συγκεντρώνει προηγμένη τεχνολογία με στόχο την διασκέδαση του οδηγού εντός και εκτός πίστας.

tyres

Γνωρίζουμε πως η χαμηλή τιμή είναι η κυριότερη αιτία για την απόκτηση των μεταχειρισμένων ελαστικών. Έτσι ψάξαμε τα υπέρ και τα κατά της επιλογής αυτής και σας τα παρουσιάζουμε.

proceed

Αλλάζοντας εντελώς ρότα, το νέο Kia Proceed αποκτά ένα αμάξωμα τύπου «Shooting Brake», θέλοντας να συνδυάσει την πρακτικότητα με τον δυναμισμό στη μικρομεσαία κατηγορία αυτοκινήτων.