Πάθος για τη F1

Πάθος για τη F1

Η νέα παγκόσμια καμπάνια της F1 που ξεκινά το ερχόμενο Σαββατοκύριακο από το Άλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης έχει ως τίτλο: «Μηχανολογική παράνοια». 

Δημοσιοποιήθηκε σήμερα για πρώτη φορά και έχει συγκεκριμένο σενάριο το οποίο στηρίζεται στη παρουσία φιλάθλων νεαρών και μεγαλύτερων από διάφορες χώρες σε αεροδυναμική σήραγγα. Η κεντρική ιδέα είναι η συναρπαστική αλληλουχία καταστάσεων ανάμεσα στο χάος και στον έλεγχο. Πρόκειται για το πρώτο από μια σειρά video clip τα οποία θα δημιουργούνται μετά από κάθε αγώνα. Εδώ μπορείτε να δείτε το πρώτο video που δημοσιοποιήθηκε σήμερα στα κανάλια των Social Media της F1.









ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

golf

Ξεπέρασαν τα 15,5 εκατομμύρια οι πωλήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων στην Ευρώπη το 2018, όντας στα ίδια επίπεδα με αυτά του 2017. Ποιες όμως ήταν οι μάρκες που προτίμησαν οι Ευρωπαίοι; Ποιες χώρες είχαν τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων;

ΤΗΕΜΟΣ33333

Με αβάσταχτη οδύνη και ανείπωτο πόνο η οικογένεια του ΠΡΩΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ και του newsauto, αποχαιρετά τον εμπνευστή, δημιουργό, φίλο, συνάδελφο και πάνω από όλα αδελφό μας Θέμο.

supercub

Το παγκόσμιο best seller της Honda είναι πλέον άμεσα διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σύμφωνα με ανακοίνωση την ελληνική αντιπροσωπείας και συνδυάζει την κλασική γνώριμη σχεδίαση του παγκόσμιου best seller των Ιαπώνων με σύγχρονες τεχνολογίες όπως τα φώτα τεχνολογίας full LED και το Smart Key.

SUV_2008

Έξι χρόνια μετά το λανσάρισμα του SUV Peugeot 2008, ενός από τα best-seller της γαλλικής μάρκας, το εργοστάσιο Mulhouse του Ομίλου PSA κατασκέυασε το εκατομμυριοστό Peugeot 2008.