To VW up! GTI επί ελληνικού εδάφους

To VW up! GTI επί ελληνικού εδάφους

Η VW λανσάρει στην ελληνική αγορά την ισχυρότερη έκδοση στην γκάμα του μίνι μοντέλου της. Δείτε τις τιμές του up! GTI και τον εξοπλισμό του.

Σε επίπεδο εμφάνισης το up! GTI φέρει διαφορετικό εμπρόσθιο προφυλακτήρα με την χαρακτηριστική κόκκινη ρίγα, νέα πιο μυώδη σπόιλερ & ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών. Παράλληλα πίσω έχουμε την διπλή απόληξη της εξάτμισης και έναν μεγάλο διαχύτη. Aνάλογες είναι οι αισθητικές αλλαγές και στην καμπίνα του μοντέλου που θυμίζουν ότι πρόκειται για την ισχυρότερη version.

Το ισχυρότερο στην γκάμα up! κινείται από τον 1.000άρη TSI κινητήρα που για την περίσταση αποδίδει 110 ίππους & 200 Nm ροπής. Προσφέρει στο αμάξωμα τελική 195 km/h και επιτάχυνση 0-100 σε 8,8 sec. Eπίσης, συγκριτικά με τις υπόλοιπες εκδόσεις, έχουμε νέο set up ανάρτησης με χαμηλότερο ύψος κατά 15 χλστ.

Το νέο VW up! GTI κοστίζει στη χώρα μας 15.620 ευρώ στην 3θυρη έκδοσή του και 15.990 ευρώ για το 5θυρο. Ο εξοπλισμός είναι πλήρης και εκτός των παραπάνω που αναφέραμε περιλαμβάνονται στάνταρ ESP με Hill Hold, 6 αερόσακοι, 2 ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικοί καθρέπτες, θερμαινόμενα εμπρόσθια καθίσματα, κλιματισμός, σύστημα πολυμέσων με οθόνη 5 ιντσών και κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό.




ΣΧΟΛΙΑ (19)

Αρχιμηχανικός!

Πω-πω, θα τα κονομήσουμε πάλι!! Σπεύδω Αργολίδα να κανονίσω τις ποσότητες παραγωγής, ε ρε γλέντια!!! Καδένες και δίσκους-πλατό από που να φέρω, άραγε;

Συνεργειατζης

Εεεε κάτσε ρε φίλε άσε να φάμε τίποτα και εμείς... Χαχαχαχ μοναχοφαη!!

Αρχιμάστορας

Από την Ιταλία, φυσικά!....ή Β' διαλογής από καγκουροΤζαπάνια....θα θησαυρίσεις!

Συνεργειατζής

Ααααα όλα κι όλα... Μόνο γερμανικά, αυθεντικά ανταλλακτικά! Για να είμαστε σίγουροι ότι θα ξαναχαλάσουν και ο πελάτης θα μας ξανάρθει.

Καλό φαίνεται

αλλά με 15.990 είναι ήδη εκτός αγοράς.

nik the greek

Χιλιες φορες γερμανικο,και ας χαλαει!

Λεφτα υπαρχουν

Εχεις λεφτα για πεταμα νικολακη;

Το λέει και το διαλαλεί και ο Geοrge

Mόvo Τesla!

George

Μπα, εγώ περιμένω να ανοίξει το δρόμο η Tesla ώστε να αυξηθεί ο ανταγωνισμός και να πάρω ένα φθηνό και καλό μεσαίο ηλεκτρικό από όποια εταιρία το βγάλει πρώτη στην αγορά. Μπορεί να είναι και Tesla τελικά. Θα δείξει. Από ότι φαίνεται τα καταφέρνει μια χαρά η Tesla να τους σέρνει όλους στην ηλεκτροκίνηση. Θα τους κοστίσει λίγο ακριβά βέβαια γιατί θα αγοράζουν μπαταρίες από τρίτους, όπως η VW, που απλώς υπέγραψε συμβόλαια για 25 δισ. μέχρι το 2025 με προμηθευτές μπαταριών (που δεν σημαίνει και πολλά), αλλά δεν πειράζει. Είχαν πολλά κέρδη μέχρι τώρα, δεν θα πάθουν και τίποτα με μερικές χρονιές χασούρα μέχρι να καταλάβουν πως παίζεται το παιχνίδι. Σε μια δεκαετία θα έχουν στρώσει.

Ξεπριζωτής

@21:33: Σύννεφο θα πάει το ξεπρίζωμα τοκογλύφε... 37 φορές στην φόρτιση θα κατεβαίνεις από τον τρίτο για να ξαναβάλεις την πρίζα!

Θανάσης

Είχα Golf 5 1.4 TSI με τα 140 άλογα. Μετά τα 100.000 χιλιόμετρα, μου έβγαλε καδένα, κάπνισμα βαλβίδων, και τουρμπίνα. Οπότε και πήρε πόδι... Για κατανάλωση λαδιού δεν μιλάω καν όπως και για κάτι άλλα "μικροπροβλήματα" (βαλβίδες Ν75, τρόμπες κομπρέσσορα κλπ). Δυστυχώς η VW η σύγχρονη ειναι σκέτη απογοήτευση. Καμία σχέση με τα παλιά θρυλικά Golf....

Βοστωνη

Jetta 2.5L 5 cylinder 263,000 μιλια λαδια καθε 14,000 μιλια, μηδεν προβληματα. Το εδωσα στο παιδι που περιποιείται το γκαζον και ακομη το εχει.

Τρόμπας

Καμία σχέση ο κινητήρας αγαπητέ... Τα πρώτα 1400άρια TSI αλλά και τα 1600άρια FSI ήταν η χαρά του μηχανικού. Και το λέω χωρίς καμία προδιάθεση ή διάθεση τρολλαρίσματος, όπως κάνουν οι περισσότεροι εδώ μέσα.

κωστας αιρετικος

@τρομπας :Αγαπητε μου οδηγουσα ενα leon 1.4 tsι μοντελο 2009 για 40 μηνες το παρεδωσα στην εταιρια εκμισθωσης με 85000 χιλιομετρα δεν χρειαστηκα παρα μονο μπαταρια στα τρια χρονια .Επειδη ειχα ακουσει πολλα για καταναλωση λιπαντικου το παρακολουθουσα συχνα .Δεν μπορω να γνωριζω εαν ο τροπος οδηγησης μου το ευνοουσε παντως δεν εκαιγε λαδι.Το αυτοκινητοπ εκανε καθημερινως μονο για πηγαινε ελα στην εργασια 60 χμ στο περιβαλλον της αττικης οδου.Δεν το εσπαγα χωρις λογο φυσικα και διακοσαρισε λιγες φορες στην εθνικη οδο .Ηροπη του μοτερ ηταν τετοια που ενας συνετος οδηγος μπορουσε να κινηθει γρηγορα χωρις ασκοπες μεταβολες στην ταχυτητα με σχετικη οικονομια.Ανεβηκα στην πορταρια απο την αθηνα με 6.4 λιτρα καταναλωση χαλαρα σε τρεις ωρες.Εαν οι ρυθμοι που ακολουθουσες ηταν οριακοι η καταναλωση πλησιαζε τα 9-10 λιτρα σε επαρχιακο δρομο.Ακομα νοσταλγω την οδικη του συμπεριφορα ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΤΟΥ και την αμεσοτητα του σε συνδιασμο με τη χαρα που μπορουσε να προσφερει στον οδηγο.Τα χρηματα για το μικρο UP ειναι πολλα.Εαν κοστιζε οσο η βασικη εκδοση του ιμπιθα με τα 95 ps το σκεπτοσουν..........

Βαγκιτης

Λατρευω να παιρνω βολξβαγκεν. Επειδη χαλαει ΣΥΝΕΧΩΣ, μπορω να ειμαι ολη μερα συνεργειο και να βλεπω τα σκληρα μπρατσα του μηχανικου μου.

Συνεργειατζής

Πσσσσσσς κι άλλο σπίτι θα χτίσω!!

Αρχιμάστορας

...γι' αυτό κάτσε με τα γιαπωνεζοχρέπια και τα ιταλικά ! Τρελλή 'κονόμα!

george

Μη μπερδευεσε δεν ειναι ιταλικο...

κωστας αιρετικος

Ουτε κατα διανοια δεν το αγοραζεις.Σ αυτα τα χρηματα ιμπιθα και ξερο ψωμι!!!!!!!!!!!!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

Range-Rover-1

Μια πολύ σημαντική παγκόσμια δημοσιογραφική παρουσίαση ενός νέου μοντέλου θα γίνει στην Ελλάδα, αφού η χώρα μας επιλέχθηκε από τη Land Rover ως ο τόπος διεξαγωγής της παγκόσμιας Media παρουσίασης του νέου Range Rover Evoque!

petrol

Καινούργια βενζίνη από το 2019 και νέες επισημάνσεις για το είδος και τη σύνθεση των καυσίμων θα τοποθετηθούν υποχρεωτικά σε όλα τα πρατήρια καυσίμων, τις αντλίες και τα ρεζερβουάρ των αυτοκινήτων καθώς η προσθήκη βιοκαυσίμων στα ορυκτά καύσιμα δημιουργεί νέες ανάγκες ενημέρωσης των καταναλωτών.

karshan

 Η τούρκικη κατασκευάστρια εταιρία λεωφορείων Karsan όχι μόνο έχει στις τάξεις της ένα μικρό σε διαστάσεις ηλεκτρικό μοντέλο, ονόματι Jest Electric, αλλά τόσο το μοτέρ όσο και οι μπαταρίες του προέρχονται από την BMW!

Lada

Η νέα γενιά του Lada Niva είναι προ των πυλών και πλέον, σύμφωνα με δηλώσεις του Προέδρου της εταιρείας, το νέο μοντέλο θα πωληθεί όχι μόνο στην αγορά της Ρωσίας και των όμορων χωρών, αλλά θα διατεθεί και σε πολλές αγορές της υπόλοιπης Ευρώπης.

NEO_AUDI_Q3

Για 3η χρονιά διοργανώνεται το Audi on Tour, μία εκδήλωση που προσφέρει την ευκαιρία οδήγησης ξεχωριστών μοντέλων της Audi. Στο εφετινό Audi on Tour ξεχωρίζουν τα ολοκαίνουργια Q3 και A1, που για πρώτη φορά είναι διαθέσιμα στο ευρύ κοινό για test-drive.