To VW up! GTI επί ελληνικού εδάφους

To VW up! GTI επί ελληνικού εδάφους

Η VW λανσάρει στην ελληνική αγορά την ισχυρότερη έκδοση στην γκάμα του μίνι μοντέλου της. Δείτε τις τιμές του up! GTI και τον εξοπλισμό του.

Σε επίπεδο εμφάνισης το up! GTI φέρει διαφορετικό εμπρόσθιο προφυλακτήρα με την χαρακτηριστική κόκκινη ρίγα, νέα πιο μυώδη σπόιλερ & ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών. Παράλληλα πίσω έχουμε την διπλή απόληξη της εξάτμισης και έναν μεγάλο διαχύτη. Aνάλογες είναι οι αισθητικές αλλαγές και στην καμπίνα του μοντέλου που θυμίζουν ότι πρόκειται για την ισχυρότερη version.

Το ισχυρότερο στην γκάμα up! κινείται από τον 1.000άρη TSI κινητήρα που για την περίσταση αποδίδει 110 ίππους & 200 Nm ροπής. Προσφέρει στο αμάξωμα τελική 195 km/h και επιτάχυνση 0-100 σε 8,8 sec. Eπίσης, συγκριτικά με τις υπόλοιπες εκδόσεις, έχουμε νέο set up ανάρτησης με χαμηλότερο ύψος κατά 15 χλστ.

Το νέο VW up! GTI κοστίζει στη χώρα μας 15.620 ευρώ στην 3θυρη έκδοσή του και 15.990 ευρώ για το 5θυρο. Ο εξοπλισμός είναι πλήρης και εκτός των παραπάνω που αναφέραμε περιλαμβάνονται στάνταρ ESP με Hill Hold, 6 αερόσακοι, 2 ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικοί καθρέπτες, θερμαινόμενα εμπρόσθια καθίσματα, κλιματισμός, σύστημα πολυμέσων με οθόνη 5 ιντσών και κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό.




ΣΧΟΛΙΑ (19)

Αρχιμηχανικός!

Πω-πω, θα τα κονομήσουμε πάλι!! Σπεύδω Αργολίδα να κανονίσω τις ποσότητες παραγωγής, ε ρε γλέντια!!! Καδένες και δίσκους-πλατό από που να φέρω, άραγε;

Συνεργειατζης

Εεεε κάτσε ρε φίλε άσε να φάμε τίποτα και εμείς... Χαχαχαχ μοναχοφαη!!

Αρχιμάστορας

Από την Ιταλία, φυσικά!....ή Β' διαλογής από καγκουροΤζαπάνια....θα θησαυρίσεις!

Συνεργειατζής

Ααααα όλα κι όλα... Μόνο γερμανικά, αυθεντικά ανταλλακτικά! Για να είμαστε σίγουροι ότι θα ξαναχαλάσουν και ο πελάτης θα μας ξανάρθει.

Καλό φαίνεται

αλλά με 15.990 είναι ήδη εκτός αγοράς.

nik the greek

Χιλιες φορες γερμανικο,και ας χαλαει!

Λεφτα υπαρχουν

Εχεις λεφτα για πεταμα νικολακη;

Το λέει και το διαλαλεί και ο Geοrge

Mόvo Τesla!

George

Μπα, εγώ περιμένω να ανοίξει το δρόμο η Tesla ώστε να αυξηθεί ο ανταγωνισμός και να πάρω ένα φθηνό και καλό μεσαίο ηλεκτρικό από όποια εταιρία το βγάλει πρώτη στην αγορά. Μπορεί να είναι και Tesla τελικά. Θα δείξει. Από ότι φαίνεται τα καταφέρνει μια χαρά η Tesla να τους σέρνει όλους στην ηλεκτροκίνηση. Θα τους κοστίσει λίγο ακριβά βέβαια γιατί θα αγοράζουν μπαταρίες από τρίτους, όπως η VW, που απλώς υπέγραψε συμβόλαια για 25 δισ. μέχρι το 2025 με προμηθευτές μπαταριών (που δεν σημαίνει και πολλά), αλλά δεν πειράζει. Είχαν πολλά κέρδη μέχρι τώρα, δεν θα πάθουν και τίποτα με μερικές χρονιές χασούρα μέχρι να καταλάβουν πως παίζεται το παιχνίδι. Σε μια δεκαετία θα έχουν στρώσει.

Ξεπριζωτής

@21:33: Σύννεφο θα πάει το ξεπρίζωμα τοκογλύφε... 37 φορές στην φόρτιση θα κατεβαίνεις από τον τρίτο για να ξαναβάλεις την πρίζα!

Θανάσης

Είχα Golf 5 1.4 TSI με τα 140 άλογα. Μετά τα 100.000 χιλιόμετρα, μου έβγαλε καδένα, κάπνισμα βαλβίδων, και τουρμπίνα. Οπότε και πήρε πόδι... Για κατανάλωση λαδιού δεν μιλάω καν όπως και για κάτι άλλα "μικροπροβλήματα" (βαλβίδες Ν75, τρόμπες κομπρέσσορα κλπ). Δυστυχώς η VW η σύγχρονη ειναι σκέτη απογοήτευση. Καμία σχέση με τα παλιά θρυλικά Golf....

Βοστωνη

Jetta 2.5L 5 cylinder 263,000 μιλια λαδια καθε 14,000 μιλια, μηδεν προβληματα. Το εδωσα στο παιδι που περιποιείται το γκαζον και ακομη το εχει.

Τρόμπας

Καμία σχέση ο κινητήρας αγαπητέ... Τα πρώτα 1400άρια TSI αλλά και τα 1600άρια FSI ήταν η χαρά του μηχανικού. Και το λέω χωρίς καμία προδιάθεση ή διάθεση τρολλαρίσματος, όπως κάνουν οι περισσότεροι εδώ μέσα.

κωστας αιρετικος

@τρομπας :Αγαπητε μου οδηγουσα ενα leon 1.4 tsι μοντελο 2009 για 40 μηνες το παρεδωσα στην εταιρια εκμισθωσης με 85000 χιλιομετρα δεν χρειαστηκα παρα μονο μπαταρια στα τρια χρονια .Επειδη ειχα ακουσει πολλα για καταναλωση λιπαντικου το παρακολουθουσα συχνα .Δεν μπορω να γνωριζω εαν ο τροπος οδηγησης μου το ευνοουσε παντως δεν εκαιγε λαδι.Το αυτοκινητοπ εκανε καθημερινως μονο για πηγαινε ελα στην εργασια 60 χμ στο περιβαλλον της αττικης οδου.Δεν το εσπαγα χωρις λογο φυσικα και διακοσαρισε λιγες φορες στην εθνικη οδο .Ηροπη του μοτερ ηταν τετοια που ενας συνετος οδηγος μπορουσε να κινηθει γρηγορα χωρις ασκοπες μεταβολες στην ταχυτητα με σχετικη οικονομια.Ανεβηκα στην πορταρια απο την αθηνα με 6.4 λιτρα καταναλωση χαλαρα σε τρεις ωρες.Εαν οι ρυθμοι που ακολουθουσες ηταν οριακοι η καταναλωση πλησιαζε τα 9-10 λιτρα σε επαρχιακο δρομο.Ακομα νοσταλγω την οδικη του συμπεριφορα ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΤΟΥ και την αμεσοτητα του σε συνδιασμο με τη χαρα που μπορουσε να προσφερει στον οδηγο.Τα χρηματα για το μικρο UP ειναι πολλα.Εαν κοστιζε οσο η βασικη εκδοση του ιμπιθα με τα 95 ps το σκεπτοσουν..........

Βαγκιτης

Λατρευω να παιρνω βολξβαγκεν. Επειδη χαλαει ΣΥΝΕΧΩΣ, μπορω να ειμαι ολη μερα συνεργειο και να βλεπω τα σκληρα μπρατσα του μηχανικου μου.

Συνεργειατζής

Πσσσσσσς κι άλλο σπίτι θα χτίσω!!

Αρχιμάστορας

...γι' αυτό κάτσε με τα γιαπωνεζοχρέπια και τα ιταλικά ! Τρελλή 'κονόμα!

george

Μη μπερδευεσε δεν ειναι ιταλικο...

κωστας αιρετικος

Ουτε κατα διανοια δεν το αγοραζεις.Σ αυτα τα χρηματα ιμπιθα και ξερο ψωμι!!!!!!!!!!!!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

mustang

Η νέα πανίσχυρη Shelby GT500 είναι η ισχυρότερη “νόμιμη” Mustang όλων των εποχών αλλά και το ισχυρότερο αυτοκίνητο που έχει παρουσιάσει ποτέ η Ford. Είναι παράλληλα και η πιο σοφιστικέ Mustang καθώς συγκεντρώνει προηγμένη τεχνολογία με στόχο την διασκέδαση του οδηγού εντός και εκτός πίστας.

tyres

Γνωρίζουμε πως η χαμηλή τιμή είναι η κυριότερη αιτία για την απόκτηση των μεταχειρισμένων ελαστικών. Έτσι ψάξαμε τα υπέρ και τα κατά της επιλογής αυτής και σας τα παρουσιάζουμε.

proceed

Αλλάζοντας εντελώς ρότα, το νέο Kia Proceed αποκτά ένα αμάξωμα τύπου «Shooting Brake», θέλοντας να συνδυάσει την πρακτικότητα με τον δυναμισμό στη μικρομεσαία κατηγορία αυτοκινήτων.

bosch

Η Bosch, εταιρεία πρωτοπόρος στα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας αυτοκινήτου και το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς», ενώνουν τις δυνάμεις τους για την ενίσχυση της οδικής παιδείας των νέων.

ford

Ανακοινώθηκε και επίσημα η παγκόσμια συμμαχία μεταξύ της Volkswagen AG και της Ford Motor Company. Σκοπός της είναι (σύμφωνα με τις ανακοινώσεις τους) να βοηθήσει τις δύο εταιρείες να ανταγωνίζονται καλύτερα και να καινοτομούν σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο τοπίο στην αυτοκινητοβιομηχανία.