Επίσημο: Ο Wankel επιστρέφει

Επίσημο: Ο Wankel επιστρέφει

Σύμφωνα με δηλώσεις του αντιπροέδρου της Mazda στην Ευρώπη, o κινητήρας Wankel επιστρέφει στο προσκήνιο.

Αποκαλυπτικός ήταν ο Martijin ten Brink σε συνέντευξη που παραχώρησε σε Ολλανδικό Μέσο. Ο αντιπρόεδρος της Mazda τόνισε πως με βάση το νέο σχέδιο Zoom-Zoom 2030, η εταιρεία θα κατασκευάσει ένα καθαρά ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το επόμενο έτος.

Καμία άλλη λεπτομέρεια δεν είναι διαθέσιμη αυτή τη στιγμή, αλλά ο Brink έχει επιβεβαιώσει ότι η EV τεχνολογία θα είναι προαιρετικά διαθέσιμη με ένα σύνολο μεγάλης αυτονομίας Wankel. Παρά το γεγονός ότι “δεν είναι πραγματικά απαραίτητο, επειδή ο μέσος αγοραστής ταξιδεύει κατά μέσο όρο 60 km ημερησίως από το σπίτι στην εργασία και πάλι πίσω“, ο κύριος στόχος του περιστροφικού κινητήρα θα είναι να “αφαιρέσει τις ανησυχίες των πελατών“.

Η εν λόγω μονάδα θα είναι ένας κινητήρας με μονό δίσκο και δεν θα χρησιμοποιεί υπερσυμπιεστή. Θα ενεργεί αυστηρά ως γεννήτρια και θα τοποθετηθεί χαμηλά στην κατασκευή για να διατηρήσει το χαμηλό κέντρο βάρους. Όντας “τόσο μεγάλος όσο ένα κουτί παπουτσιών”, θα παρέχει λειτουργία χωρίς κραδασμούς και ο οδηγός δεν θα τον παρατηρήσει καν κατά την εκκίνηση.

Ωστόσο, παρά τη μεγάλη ώθηση προς την ηλεκτροκίνηση, η Mazda εξακολουθεί να πιστεύει ότι ο κινητήρας εσωτερικής καύσης έχει δυναμική. “Στα μάτια της Mazda, ο κινητήρας καυσίμων απέχει πολύ από το να διαγραφεί“, εξηγεί ο Brink. “Ακόμη και σε 15 με 25 χρόνια, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα παραμείνει μια σημαντική μονάδα για τα αυτοκίνητα, καθώς τα υβριδικά συστήματα plug-in θα τον χρησιμοποιούν“.

Η αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να ενισχύσει τη θερμική απόδοση των κινητήρων καύσης της σε περίπου 56%, η οποία θα ισοσκελίσει τα μελλοντικά μοντέλα Mazda με τα σύγχρονα EV σε επίπεδο εκπομπών ρύπων. Η τεχνολογία Skyactiv-X, θα χαρακτηρίσει τον πρώτο κινητήρα βενζίνης με προηγμένη ανάφλεξη-συμπίεση και θα τον δούμε σε λίγα χρόνια.

ΣΧΟΛΙΑ (28)

Εεε ρε γλέντιαααααα

Έχω να ξεπριζώσω ηλεκτρικά αυτοκίνητα προνομιούχων με οικιακή θέση πάρκινγκ που θα γίνει ανάσταση.

George

Ελπίζω να αντέχεις το ξύλο. Στέλνουν άμεσα μήνυμα στο κινητό τα οχήματα αν κάτι αλλάξει στη διαδικασία φόρτισης. Άσε που υπάρχει και η ασύρματη φόρτιση, χωρίς πρίζες. Σε στεναχώρησα?

Δεν κατάλαβες τεσλάκια

@22:33: Mα για αυτό θα τα ξεπριζώνουμε συνεχώς ρε τοκογλύφε! Για να ανεβοκατεβαίνετε συνεχώς εσείς που έχετε προνομιούχο οικιακή θέση στάθμευσης! Θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι σε λέω!!!!!

Ο τσαμπουκάς George θα πλακώνει πιτσιρίκια

Δηλαδή εσύ ρε George θα κατεβαίνεις και θα πλακώνεις στο ξύλο 12χρονα και 13χρονα; Μπράβο ρε ωραίος άντρας είσαι!

Χιουμορίστα Datsunέμπορα.....

.....GT-Rετάλι νάσαι καλά! Λιώσαμε στα γέλια με το χιούμοράκι! ....by the way, αν ο Wankel περάσει εκπομπές καυσαερίων και βγάλει Euro-x, ε τότε όλα μπορεί να συμβούν! Μέχρι και να θεωρηθεί η Datsun....σοβαρός κατασκευαστής!!!

GT-R

1η στον κοσμο,ειναι δυσκολοχωνευτο,σας καταλαβαινω...

???

1η στους "μαζικούς" η Toyota και στα premium πέρυσι η Mercedes και τα προηγούμενα 8 χρόνια η ΒMW. Που είναι πρώτη η Datsun , ρε κακομοιρίδη? Ούτε στα φορτηγά στην υποσαχάρια Αφρική! Τις καφενομπαρούφες μην τις πετάς παράεξω....

Das Kouvas

Αδερφε εκτός του οτι είσαι γιαπονοζοπικραμένος στα τέρματα,είσαι και πολύ βαθιά νυκτωμένος.

Οι αυτοκινητιστικές κότες

Οι οθόνες όμως δεν απαγορεύονται στα αυτοκίνητα ????? Ούτε όλα τα ηλεκτρικά που αποσπούν την προσοχή του οδηγού ???? Η αυτοκινητοβιομηχανία θέλει να κονομίσει και καλο κάνει . Η αριστερά όμως ως ιδεολογία αυτοκίνησης τι ιδεολόγημα παρουσιάζει ??? Γιατί η αριστερή κυβέρνηση δεν απαγορεύει τα κάθε λογής αυτοκίνητα με τα gps και τις οθόνες???. Ή θα επιτρέψει να βάλουν και τηλεόραση στα αυτοκίνητα ????. Οί άνθρωποι αυτοί της αριστεράς που κοροϊδεύανε τον κόσμο χρόνια, είναι γελοιοδέστατοι. Το αυτοκίνητο πάει όπου κυτάζει ο οδηγός, ούτε αυτό θέλουν να ξέρουν??? Και αν το ξερουν γιατί επιτρέπουν αυτκίνητα με οθόνες στην χώρα.??? Ή γιατί κάνουν τις αριστερές ιδεολογικές κότες μπροστά στις βιομηχανίες????

Για να μας απαντήσει ο τιτανομεγιστοτεράστιος

Pε τοκογλύφε Geοrge, οικιακή φόρτιση... δηλαδή αυτοί που έχουν θέση στάθμευσης θα φυλάνε σκοπιά δίπλα στο αυτοκίνητο αυτές τις 6-7-8 ώρες που χρειάζεται για να φορτίσει; Γιατί η δική μου γειτονιά έχει κάτι καλόπαιδα χιουμορίστες που θα περνάνε και θα τραβάνε την πρίζα.

Προνομοιούχος με διαμέρισμα + οικιακή στάθμευση

Θα στήνω καραούλι στο μπαλκόνι του 4ου ορόφου, και άμα δω πιτσιρίκια να βγάζουν την πρίζα θα τους πετάω νερό με κουβάδες και κανάτες!

driver

Καλά ρε μεγάλε απαντάς στα μνμ που ο ίδιος γράφεις; Τόσο τελειωμένος είσαι;

George

Είχαν έναν καημό άλλωστε οι "χιουμορίστες" ώστε να περιμένουν πότε θα το βάλεις στη φόρτιση το αμάξι σου για να το ξεπριζώσουν. Επειδή οι "χιουμορίστες" κάνουν κυρίως άλλα πράγματα υπάρχουν και οι συναγερμοί και οι κάμερες. Πάντως αυτό με τις διάφορες φοβίες να το προσέξεις.

Και ας βάλει 5 συναγερμούς και 7 κάμερες

@17:58: Πάντως εγώ, αν το στραβόξυλο ο γείτονας πάρει ηλεκτρικό και πετάει μπαλαντέζα από το μπαλκόνι θα του το ξεπριζώνω συνεχώς!

@Das Kouvas

Αδερφε εκτός του οτι είσαι γερμανοπικραμένος στα τέρματα,είσαι και πολύ βαθιά νυκτωμένος.Και αυτό φαίνεται από την απάντηση σου στον George.Είναι σαν να συζητάς με τον λύκο για το πόσο άχρηστοι είναι οι σκύλοι που τρώνε τα πρόβατα.Μιλάς με την πηγή του κακού!Αυτός τα γράφει όλα,αυτός προκαλεί,αυτός απαντά.Δεν το 'χεις καταλάβει ακόμα;Ολοι οι υπόλοιποι τον δουλεύουν ψιλό γαζί.Φυσικά η δουλειά γίνετε...(πολλά κλικς=πρωτιά)

nik the greek

Ουτε ενα κινητηρα αυτοι οι ιαπωνες,χωρις γερμανο,δεν γινεται δουλεια!

GT-R

ειναι δικαιωμα σου να ΖΕΙΣ μεσα στο ψεμμα,ποσο μαλλον να ΤΟΛΜΑΣ να αναφερεις την λεξη κινητηρας...

@

Κινητήρας,κινητήρας,κινητήρας.Αντε βρε,το έβγαλε το μοτόρι η mercedes,το παρουσίασε στη νέα Αclass.Απο του χρόνου θα το φοράνε τα 3/4 των ρενώ και φυσικά όλα τα νισσαν,πλην 2-3 μοντέλων που ετσι κ αλλιως στην Ελλάδα δεν έρχονται!Είδες οι γερμανοί;Όλους σας βόλεψαν!Ολους!

GT-R

εβγαλαν και οι γερμανοι κινητηρα,απο ποτε?

Αν δεν κάνω λάθος

Ήταν από τους πρώτους αν όχι πρώτος ο Benz που έβγαλε αμάξι.Τότε που οι ιαπωνέζοι ακόμα μάζευαν ρυζια.

GT-R

σωστα,και εκτοτε τρεχετε απο πισω(μαζι φυσικα με αμετρητα σκανδαλα και μπαμπεσιες)για να προλαβετε τον ανταγωνισμο και τις τεχνολογικες εξελιξεις,ευχαριστω πολυ,τα ηξερα ολα αυτα...

John From NY

Αυτό με τα ηλεκτρικά θα έχει μεγάλη πλάκα. Φανταστείτε στην Ελλάδα να πετάει η κυρα Σούλα μπαλαντέζα από τον έκτο όροφο για να φορτώσει το αμάξι ο Μητσαρας. Θα βάζουν και ταινία να στέκετε η μπαλαντέζα! Έχει να πέσει πολύ γέλιο. Γιατί να περίμενετε να βάλει σταθμούς φόρτισης η κυβέρνηση και μάλιστα να γίνεται συντήρηση και να μην τους καταστρέψουμε τότε για άλλη χώρα θα μιλάτε!

George

Ποιος σου είπε ότι θα τους βάλει η κυβέρνηση τους σταθμούς? Όσο για την οικιακή φόρτιση, ναι, θα μπορούν να την κάνουν αυτοί που έχουν θέση στάθμευσης. Καιρός να γίνουν προνομιούχα τα διαμερίσματα που έχουν δική τους θέση ώστε να αρχίσουν να αδειάζουν και οι δρόμοι από παρκαρισμένα. Για τους υπόλοιπους θα δημιουργηθούν θέσεις στάθμευσης με φορτιστές με κάποιο αντίτιμο ανά μονάδα χρόνου. Η τσάμπα -όπου γουστάρω- στάθμευση θα καταργηθεί σταδιακά.

Elon Musk

George, το πουλησες το insignia; αντε σου εχω κρατησει ενα tesla !

αντι-GEORGE

Η Mazda με το wankel ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα κάνει τα όνειρά μας πραγματικότητα!

George

Βασικά ηλεκτροκίνητο θα είναι, με range extender καυσίμου. Θα μπορούσε να είναι ηλεκτροκίνητο με range extender κυψελών υδρογόνου, όπως αυτά (τα ελάχιστα) που ήδη κυκλοφορούν. Όλα τα νέα αυτοκίνητα θα είναι ηλεκτροκίνητα σε 10 χρόνια. Όλα θα παίρνουν κίνηση από ηλεκτροκινητήρα και μπαταρίες και κάποια από αυτά θα έχουν κάποιου είδους range extender για τη φόρτιση των μπαταριών. Αυτά που λέει η Mazda για το ότι δεν είναι απαραίτητη η μεγάλη αυτονομία δείχνει ότι απλώς δεν μπορεί και το δικαιολογεί έτσι. Γιατί να έχει κάποιος να ασχολείται και με μηχανές εσωτερικής καύσης και ότι άλλα παρελκόμενα έχει αυτός και να μην έχει το κεφάλι του ήσυχο, έχοντας να ασχοληθεί μόνο με το να βάλει το αμάξι στην πρίζα όπως κάνει με το κινητό του? Και γιατί να τον υποχρεώσεις παράλληλα να το βάζει καθημερινά στην πρίζα (αν θέλει να έχει τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης) όταν μπορεί να το βάζει κάθε 10 μέρες για να κάνει τα ίδια χιλιόμετρα? Πολλούς μπελάδες πάει να βάλει η Mazda. Οι μικρές μπαταρίες ξελιγώνονται και μειώνεται πολύ η διάρκεια ζωής τους και θα θέλουν συχνά αλλαγή. Το RX8 ήθελε συμπλήρωμα λάδια κάθε 1000 χιλιόμετρα. Αυτή τη δουλειά θα κάνουμε? ΥΓ. Αυτό που γράφει το άρθρο για 56% αποδοτικότητα δεν υπάρχει ούτε στη Formula 1. Και μιλάμε πάντα για την peak αποδοτικότητα και όχι για τη μέση. Μόνο σε γεννήτρια μπορεί να πετύχεις τέτοια αποδοτικότητα, η οποία δουλεύει σε συγκεκριμένες στροφές και έχει βελτιστοποιηθεί η αποδοτικότητα γι αυτές και μόνο τις στροφές. Γι αυτό και τα ηλεκτρικά με range extender καυσίμου είναι πολύ πιο αποδοτικά από ένα με θερμικό κινητήρα. Αλλά... έχεις και τους μπελάδες ενός θερμικού, έστω και μειωμένους.

Das Kouvas

Ρε φιλε τι καθεσαι και απαντας; Σε βελπω εδω και δυο τρεις βδομαδες, και απορω. Αφου εδω μεσα ειναι οι τρεις-τεσσερις επιστημονες που κυκλοφορουν με συνεχως διαφορετικα usernames ειναι μονο για τους ταιζεις γερμανικα κουβαδακια. Επειδη βεβαια ειναι και καποιας περασμενης ηλικιας (παππουδες ντε, νοου κουκου) γραφουν οοοολη μερα εδω και νομιζουν οτι τρολλαρουν με κατι σχολια που πραγματικα αν επρεπε να βαζαμε ονοματεπωνυμο εδω μεσα, θα τους ειχε μαζεψει κανενα ιδρυμα απο την πρωτη στιγμη.

Ζ

Σωστος

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

dcr-018-dna-filters

Η εντυπωσιακή custom μοτοσυκλέτα του Μάριου και Ντίνου Νικολαϊδη, το DCR-018 “The Billet Sting” concept που παρουσιάστηκε στο πρόσφατο διεθνές σαλόνι μοτοσυκλέτας στο Μιλάνο, συνεχίζει να προκαλεί τις αντιδράσεις του κοινού με την τεχνολογία και την μοναδική σχεδιαστική της ταυτότητα.

21
Giula-Veloce

Κάτω από την… εξωπραγματική Giulia Quadrifoglio των 510 ίππων, η Alfa Romeo Giulia Veloce έρχεται για να αποτελέσει την πιο σπορ έκδοση του ιταλικού μεσαίου σεντάν, η οποία τιμά ένα ιστορικό όνομα για την Alfa.

fortwo

Η smart βάζει τέλος στη διάθεση των fortwo και forfour με κινητήρες εσωτερικής καύσης, αφού με βάση τη νέα καμπάνια της εταιρείας στη Γερμανία, μέσα στο 2019 θα σταματήσει οριστικά η πώληση των μοντέλων με μοτέρ βενζίνης.

CAR

Μετά την βενζινοκίνητη version, το newsauto δοκιμάζει το μικρομεσαίο μοντέλο της Mercedes στη ντίζελ εκδοχή του.