Υβριδική έκδοση για τις Mercedes-AMG

Υβριδική έκδοση για τις Mercedes-AMG

Η Mercedes αποκάλυψε τη νέα Σειρά 53 μοντέλων για τις κορυφαίες AMG εκδόσεις της, οι οποίες τοποθετούνται στη γκάμα μεταξύ των AMG 43 και των κορυφαίων AMG 63 επιλογών έχοντας υβριδικό σύστημα κίνησης.

Τα πρώτα μοντέλα που θα λάβουν έκδοση AMG 53 στη γκάμα τους θα είναι οι Mercedes CLS, E-Class Coupe και
E-Class Cabrio. Χαρακτηριστικό τους στοιχείο αποτελεί το γεγονός ότι πρόκειται για τις πρώτες AMG εκδόσεις που θα χρησιμοποιούν για την κίνησή τους και ηλεκτρισμό, μέσω ενός «ήπιου» υβριδικού συστήματος. Πιο συγκεκριμένα, όλες οι νέες Mercedes-AMG 53 διαθέτουν για την κίνησή τους έναν ολοκαίνουργιο 3λιτρο 6κυλίνδρο κινητήρα βενζίνης, ο οποίος διαθέτει 2 τούρμπο, ένα «παραδοσιακό» και ένα 48-volt ηλεκτρικό.

Παράλληλα, το μοτέρ αυτό συνδυάζεται με έναν πολύ μικρό ηλεκτροκινητήρα, που το υποβοηθά μειώνοντας την κατανάλωση και τους ρύπους. Στο πεδίο της απόδοσης, η δύναμη του κινητήρα βενζίνης είναι 435 ίπποι και η ροπή 520 Nm, με τον ηλεκτροκινητήρα να προσθέτει επιπλέον 21 ίππους ισχύος και 250 Nm ροπής. Οι επιδόσεις είναι πολύ γρήγορες (π.χ. η νέα CLS 53 AMG θέλει για το 0-100 χλμ./ώρα 4,5 δλ.), ενώ η μέση κατανάλωση κρατιέται σε χαμηλά επίπεδα (στη CLS 53 AMG: 8,5 lt/100 km). Mercedes-AMG E 53 4MATIC+ Coupé, C238, 2018

Όλες οι νέες Mercedes-AMG 53 διαθέτουν 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο AMG Speedshift TCT, ενώ η δύναμη στέλνεται και στους 4 τροχούς μέσω αυτόματης τετρακίνησης Performance 4Matic+. Παράλληλα, αρκετές βελτιώσεις έχουν γίνει και στην ανάρτηση, ώστε να προσφέρονται πιο δυναμικά χαρακτηριστικά στο δρόμο.

Mercedes-AMG E 53 4MATIC+ Cabriolet, A238, 2018

 Οι νέες εκδόσεις των Mercedes-AMG κάνουν το ντεμπούτο τους στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ σήμερα. Η Mercedes με αφορμή το ξεκίνημα της διάθεσής τους δημιουργεί την ειδική έκδοση Edition 1 για την CLS 53, η οποία αποκτά ειδικά χρώματα, επενδύσεις, extra εξοπλισμό και πολλά άλλα.

Mercedes-AMG CLS 53 4MATIC+, C257, 2018

ΣΧΟΛΙΑ (53)

@George

Τις λέξεις 'κόστος','μικτά','καθαρά' τα έχεις ακούσει ποτέ ή...μπάαα?100 χιλιάδες x 100 χιλιάδες =10 δις!Ντάξει,αυτό που λέν στα βλάχικα 'τα πιάσαμε τα λεφτά μας'.Το θέμα είναι τι καθαρίζεις.Αν για να βγάλεις "τα πολλά" 10,δίνεις 11, το έχασες...

George

Τη λέξη επενδύσεις την ξέρεις ή μπαα? Μάλλον όχι. Πώς νόμισες ότι έχει τέτοιο ρυθμό ανάπτυξης? Με κλανιές?

Και συνεχίζω

Και οι επενδύσεις δεν γίνονται τζάμπα!Θες κεφάλαιο για να τις κάνεις.Και σιγουρα δεν είναι πάντα κερδοφόρες!Ή τουλάχιστον οχι τόσο όσο θα ήθελες.

George

Αν αφαιρέσεις λοιπόν τις επενδύσεις, η Tesla είναι μια κερδοφόρα εταιρία. Για μ@κ@κες τους έχεις τους μετόχους της που την αποτιμούν όσο την αποτιμούν? Όσο για τα κεφάλαια, εισηγμένη στο μεγαλύτερο χρηματιστήριο είναι. Και της δείχνουν εμπιστοσύνη. Τι άλλο θες? Οι προοπτικές της είναι εξαιρετικές. Αν κάτι στραβώσει να είσαι σίγουρος ότι πρώτα θα φανεί στο ταμπλό.

@17:41

Σου εχω απαντησει σε αυτο. Αν ηθελαν πραγματικα να χτυπησουν την Γερμανικη αυτοκινητοβιομηχανια θα εβαζαν ταριφες, φορους και περιορισμους εισαγωγων στις ΗΠΑ. Δεν υπαρχει ομως λογος να το κανουν. Και αν πραγματικα ηθελα να ξεκανουν τους Γερμανους θα επεφταν στο κολπο τα μεγαλα μεσα και οι μεγαλοι παικτες....ΣΙΑ, ΝΣΑ , ιοι, κλπ. Διαβασε πως σαμποταρανε το λογισμικο Siemens Step7 οου χρησιμοποιουσε το Ιραν με τον ιο Stuxnet. Σε αυτα ειναι μανουλες οι Αμερικανοι...δεν τους πιανει κανεις...σιγα μη καθοντουσαν να χρηματοδτουν την TESLA για να ανταγωνιστουν τους Γερμανους. Ενα δευτερο Stuxnet να κανανε θα κολλαγε ολη η βιομηχανικη παραγωγη της Γερμανιας...οποτε αστο σου λεω...δεν ισχυει αυτο περι χρηματοδοτησης της TESLA, αν ηθελαν ειχαν ενα σωρο αλλες επιλογες.

@

Θα σου γράψω αυτό που λέει ενας φίλος εδώ μέσα για την Αlfa(σου):Πουλάς ζείς- δεν πουλάς λουκέτο!Τώρα πως μπορεί κάποιος που ρίχνει απίστευτο χρήμα σε έρευνες,φτιάχνει εργοστάσια δις εκατομυρίων εδώ κ εκεί,κάνει ανοίγματα σε διάφορες χώρες,plus το promotion,οι διαφημίσεις κτλ και στο τέλος πουλάει όλα κ όλα ανα το παγκόσμιο λιγότερο απο 100χιλιάδες αμάξια,πές μου πως το αντέχει!Πως συντηρούνται όλ'αυτά;Οεο;Κάποιος τσοντάρει λέμε!!!Μπάμ κάνει!Ξύπνα!

@20:02

To οτι η Tesla εχει λαβει μεσω επιδοτησεων πολλα λεφτα απο την κυβερνηση των ΗΠΑ ουτε κρυφο ειναι ουτε μυστικο. Με ενα απλο γκουγκλαρισμα βρηκα οτι Tesla και Space X εχουν λαβει 4.9 δις δολλαρια σε επιδοτησεις. Δεν ανακαλυψες τον τροχο λοιπον με αυτο που μας λες. Αυτο που σου λεω ειναι πως αν πραγματικα ηθελαν να καταστησουν την αυτοκινητοβιομηχανια των Γερμανων ανημπορη υπηρχαν απειροι αλλοι τροποι να το κανουν.... σου περιεγραψα εναν....Stuxnet...αχρηστευει τους Programmable logic controllers που χρησιμοποιουνται σε καθε ειδους βιομηχανικη παραγωγη...παιχνιδακι για τους Αμερικανους να προγραμματισουν κατι τετοιο. To συγκεκριμενο wοrm στοχο ειχε PLCs της Siemens (συμπτωση ε?)....που χρησιμοποιουσαν οι Ιρανοι στο πυρηνικο τους προγραμμα. Υπολογιζεται οτι καταστραφηκαν το 1/5 συσκευών φυγοκέντρησης με αποτελεσμα το προγραμμα να μην προχωρησει...οποτε ασε σε λεω....τροποι υπαρχουν πολλοι - αν θελουν.

George

100 χιλιάδες οχήματα των 100 χιλιάδων ευρώ μας κάνουν 10 δισ. Μια χαρά έσοδα είναι για startup 10 ετών. Και αυτά μόνο από οχήματα, ενώ ξεχνάς τα φωτοβολταϊκά και τις μπαταρίες (power walls και power packs) που πουλάει. Πού βλέπεις το πρόβλημα εσύ? Ο ρυθμός ανάπτυξης της εταιρίας είναι ασύγκριτος. Δείξε μου μια άλλη startup που τα πηγαίνει καλύτερα. Προσκύνα εσύ τους απατεώνες Γερμανούς που τάζουν στους πελάτες τους ηλεκτρικά, που δεν θα βγάλουν ποτέ, μόνο και μόνο για να τους αποτρέψουν να πάνε σε άλλο μαγαζί που πουλάει σήμερα σαν ζεστά κουλούρια κι έτσι να τους καβατζώσουν για μερικά χρόνια ακόμη. ΥΓ. Στο γκρουπ των ηλεκτρικών ανακοινώσεων προστέθηκε και η PSA. "Tavares said that by 2025 the PSA Group will be 100 percent electrified". Στο τέλος θα αναγκαστούν όλοι, ψεύτες και μη, να βγάλουν ηλεκτρικά λόγω της πίεσης του ανταγωνισμού ακόμη κι αν ο ανταγωνισμός λέει κι αυτός ψέμματα. Ο μπαμπάς τους ο Elon, τους έβαλε για τα καλά στο χορό και θα χορέψουν θέλουν δε θέλουν.

@15:19

Ναι και η VW πουλαει λουκανικα , αυτο το ηξερες? - αληθεια ειναι δεν προκειται για τρολαρισμα. Τι να απαντησω αντρικια ρε γκιοζο? Μου ειπες ποιος εχει προβλημα και σε λεω, οι Αμερικανοι παντως δεν εχουν προβλημα...Τοσο δυσνοητο ειναι? Μας τα εχετε κανει τσουρεκια με τις πωλησεις των τριων μεγαλων Γερμανων στα α,αξια και σου απαντησα στα @@ των Αμερικανων οι πωλησεις τους, αφου οι βιομηχανιες τους και εταιρειες τους ειναι μπροστα απο τους Γερμανους σε ολα τα αλλα (τραπεζες, τηλεπικοινωνιες, πληροφορικη, φαρμακευτικες κλπ η λιστα δεν εχει τελειωμο βασικα). Ειναι σαν να μου λες και να ξαναλες οτι οι Αμερικανοι δεν εχουν παρει παγκοσμιο κυπελο στο ποδοσφαιρο, και σου απαντω....ειμαι σιγουρος οτι το γραφουν στα @@ τους το παγκοσμιο κυπελο οπως γραφουν στα @@ και τις πωλησεις σε αυτοκινητα εφοσον ειναι μπροστα σε ολα τα υπολοιπα. Αν δεν καταλαβες και τωρα η επιστημη σηκωνει τα χερια ψηλα!

Fan club George Teslaκια

Γεια σου μεγάλε δάσκαλε γκουρού της ηλεκτροκίνησης... Υποκλινόμαστε στο μεγαλείο σου!

@@@

Οταν σου έλεγα(πολλές φορές) οτι εχουν βαλθεί με την κραταιά-δήθεν ιδιωτική- Tesla (δεν πουλάω σχεδον τίποτα αλλά λεφτά με το τσουβάλι-απο που άραγε;) αλλά και το 'σκάνδαλο' να χτυπήσουν την ισχυρότερη βιομηχανία της Ευρώπης,αυτό ακριβώς εννοουσα!Επιτέλους το κατάλαβες!Εστω και κατα λάθος!

'και σε λέω';

Λούλη εσύ;

@10:50

Πανε μπες στο Forbes και δες τη λιστα μες τις πιο κερδοφορες εταιρειες στον κοσμο για το 2017. Στην κορυφη ειναι Αμερικανοι, Κινεζοι, Γιαπωνεζοι. Στους δεκα πρωτους δεν υπαρχει ουτε μια Γερμανικη εταιρεια . Συγκεκριμενα η Daimler 28η ερχεται και 29η η VAG. Η Toyota παρολο που εχει σχεδον ιδιες πωλησεις με την VAG ειναι πολυ πιο πανω σε κερδοφορια (10η). Για να απαντησω στην ερωτηση σου λοιπον, βαση αυτων των στοιχειων, το μονο σιγουρο λοιπον ειναι πως το προβλημα ΔΕΝ το εχουν οι Αμερικανοι. Η Γερμανοι μια αυτοκινητοβιομηχανια εχουν που παει καλα και μας εχετε ζαλισει τον ερωτα με αυτη....σε ολα τα αλλα ειναι πισω... Α και μενει να δουμε για ποσο ακομα θα εχουν τα πρωτεια εκει...οψομεθα!

@

Είσαι κρυφο-καίει;Απάντα ρε αντρίκια και άσε τα γυριστρούλικα!.Εκανα μια πολύ συγκεκριμένη ερώτηση και ξεκαθάρισα οτι θέλω μια καθαρή και ντόμπρα απάντηση.Αν'αυτού εσύ συνεχίζεις τις υπεκφυγές!Λοιπόν η mercedes βγάζει τροχοφόρα.Η φαμίλια της bmw μεταξύ άλλων έχει και τα γνωστά σουπερμάρκετ.Κάποιες άλλες εταιρίες πχ η hyundai βγάζει και βαπόρια(μεταξύ άλλων).Η Tata φτιάχνει το φτηνότερο αμάξι του κόσμου(θεός να το κάνει),φτιάχνει μέταλλα,φτιάχνει και τις jaguar!Εγώ μίλησα ξεκάθαρα .Απάντα λοιπόν ξεκάθαρα.Αλλιώς, να μπαίνεις να συζητάς με τις φιλενάδες σου για φουστίτσες στο νέο τμήμα marie clare

Αμερικανοι, οι Γλεντζεδες των Γερμανων

Σας εχουνε γλεντησει σε 1ο και 2ο παγκοσμιο πολεμο. Τωρα σας γλεντανε σε ολων των ειδων τους τομεις της οικονομιας και της τεχνολογιας: πληροφορικη (εκει κι αν γινεται το τρελο γλεντι), τραπεζες, χρηματοοικονομικα ιδρυματα, πανεπιστημια, φαρμακευτικες, γενετικη, οπλικα συστηματα.... Τωρα ετοιμαζεται να πεσει και το τελευταιο καστρο σας ....η αυτοκινητοβιομηχανια....ερχομαστε!

George θελω αυτογραφο και καρτα μελους..

Εγω παντως πιστευω πως η tesla θα περασει την mercedes στις πωλησεις, οπως και στην ελλαδα η mercedes εχει πουλησει το 2017 μερικες χιλιαδες αυτοκινητα και η tesla τρια, αλλα οι προβλεψεις μιλανε για 100% αυξηση !!! το 2018 δηλαδη θα παει στα εξι αυτοκινητα !!! αντε πιαστηνε...

Fan club Geοrge Teslaκια ο ΓΓ

@21:47: Ααα όλα κι όλα... για να γίνεις μέλος του club μας πρέπει να πληρείς ορισμένες προυποθέσεις. Α) Να έχεις ηλεκτρικό τρενάκι. Β) Να διατηρείς σε καλή κατάσταση τουλάχιστον 3 μοντέλα Τesla (ανεξαρτήτου κλίμακος). Γ) Να κρεμάσεις φοτο του δάσκαλου Geοrge στο δωμάτιό σου ή σε άλλο εμφανές μέρος του σπιτιού σου (είτε μέσα από το Δαφνί είτε σαν πολίτης). Δ) Να έχεις κλείσει το δέκατο (10) έτος της ηλικίας σου.

ΓΙΩΡΓΟΣ

Ρε φιλε γελαω μονο που σκεφτομαι τον george χωρις να τον εχω δει ποτε, σκεψου να τον ηξερα, ζηλευω αυτους που τον γνωριζουν, παντως το φαν κλαμπ του george γιγαντωνεται επικινδυνα george εισαι ο ανθρωπος μας !!!

Κλαίω ρεεεεεεε

Xαχαχαχαχαχαχαχαχααααααα!!!!!

@George

Ακόμα μια ερώτηση:Γιατί με την Tesla θα έχουν αποκλειστικά και μόνο πρόβλημα οι Γερμανοί και όχι πχ οι ιάπωνες;Ή οι Γάλλοι;Ή οι Ιταλοί;Και αυτοί βενζινο/ντιζελοκινητήρες βγάζουν...Δεν έχουν ηλεκτρικά μοτέρ.Γιατί δεν θα έχουν πρόβλημα οι Αμερικανοι;Που για ακόμα μια χρονιά παρήγαγαν και αγόρασαν μέσο όρο 4000 κυβικά;Γιατί πρέπει η tesla να είναι απειλή μόνο για τους Γερμανούς;Εξήγησέ μας το και αυτό σε παρακαλώ.Γιατί η giulia QV είναι ένα κορυφαίο σενταν,το type R είναι ένα θεϊκό hot hatch,αλλά η Bmw M3 ή η Α45amg είναι κάτι παλιακά/ξεπερασμένα σαπάκια-πάντα λόγω tesla- που σε 3-4 χρόνια θα σβήσουν(λόγω tesla);Για ρίξε εξήγα να δούμε...Καθαρες κουβέντες όμως!Μη μου πείς πάλι για νόκια και φουστάνια!

George

Δεν είπα ποτέ ότι δεν θα έχουν πρόβλημα και όλοι οι άλλοι. Απλώς οι Γερμανοί έχουν περισσότερα να χάσουν γιατί τυχαίνει να παίζουν σε κατηγορίες τιμής Tesla πολλά μοντέλα τους. Κι εκτός αυτού, και οι ίδιοι οι Γερμανοί δηλώνουν πια με έμφαση ότι θα ακολουθήσουν την ηλεκτρική τεχνολογία. Ενώ οι άλλοι όχι τόσο έντονα, όχι ακόμη, αν εξαιρέσεις τη Nissan. Εδώ οι Γιαπωνέζοι ακόμη είναι κολλημένοι στο υδρογόνο (πέφτουν κάτι κρατικές επιδοτήσεις στις εταιρίες εκεί) και δεν παίρνουν απόφαση ότι έχει ξεπεραστεί και δεν κάνει για τις καθημερινές μετακινήσεις. Πολύ πρόσφατα άρχισαν να δείχνουν τα πρώτα σημάδια ότι αλλάζουν μυαλά. Επομένως, οι Γερμανοί είναι οι πρώτοι που θα έρθουν αντιμέτωποι με την πραγματικότητα που λέγεται ηλεκτροκίνηση, αν φυσικά τηρήσουν αυτά που υπόσχονται - κι εκεί θα δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος τους. Και θα πρέπει να φανούν ανταγωνιστικοί και όχι να επιδοτούν ζημιές στον κλάδο των ηλεκτρικών από τα κέρδη των θερμικών γιατί δεν θα τους βγάλει πουθενά. ΥΓ. Και η Ford ανακοίνωσε 40 μοντέλα με ηλεκτροκίνηση για τα επόμενα 4 χρόνια (16 BEV και 24 PHEV), οπότε ο ανταγωνισμός δεν θα είναι μόνο από την Tesla. Και μην υποτιμάς τους Κινέζους. Πουλάνε 20 εκατομμύρια οχήματα το χρόνο, ακόμη κι αν προς το παρόν το 90% είναι στη χώρα τους. Μαθαίνουν γρήγορα όμως. Κι εξαγοράζουν εταιρίες παντού. Στη θέση των Γερμανών αυτούς θα φοβόμουν περισσότερο και όχι την Tesla γιατί πουλάνε σχεδόν 1 εκατομμύριο ηλεκτρικά το χρόνο, με την αγορά ηλεκτρικών της Κίνας να έχει αυξηθεί πάνω από 70% τον τελευταίο χρόνο. Και που είσαι? Να μην τα ξαναλέμε. Δεν έχω γράψει ποτέ τίποτα για Alfa γιατί απλώς δεν ασχολούμαι. Όσο για την ίδια την Tesla, τον σκοπό της τον επιτέλεσε. Τους έβαλε όλους στο παιχνίδι, οπότε δεν έχει καμία σημασία τι θα κάνει στο μεσομακροπρόθεσμο μέλλον. Κι όσους δεν κατάφερε να βάλει... ας πρόσεχαν, αυτοί θα χάσουν, γιατί από το 2020 κι έπειτα θα είναι αργά.

Ok....

..."Απλώς οι Γερμανοί έχουν περισσότερα να χάσουν γιατί τυχαίνει να παίζουν σε κατηγορίες τιμής Tesla πολλά μοντέλα τους"...Κατ'αρχήν η TESLA σφινώθηκε σε εκείνη την κατηγορία και όχι οι Γερμανοί οι οποίοι προ-υπήρχαν!Κατανοητό έτσι;Και κατα δεύτερον,οι πωλήσεις τα λένε όλα:800 xιλιάδες πούλησε στην Αμερική το γνωστό γερμανικό τρίο έναντι μόλις ...26 χιλιάδων της πολυδιαφημισμένης και εγχώριας Τεσλα.Mάλιστα την ξεπέρασαν σε πωλήσεις και η jaguar και η porsche!Μεγα πλήγμα εντός έδρας!Πάμε παρακάτω τώρα:ΑΠΟ περίπου 700 χιλιάδες αμάξια πούλησε ο καθένας απ'το γερμανικό τρίο ξεχωριστά στην Ευρώπη,έναντι των ....απειλητικών....25 περίπου χιλιάδων της Τεσλα!!!!ΝΑΙ,ΝΑΙ,ΝΑΙ,ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!...Αλλά για ποιόν;Aλήθεια,ποιός είπες πως έχει πρόβλημα;

Ξαναρωτώ

Βλέπεις 3 μοντέλα mercedes.Πές μας τις αντίστοιχες επιλογές που έχει ο υποψήφιος αγοραστής στους υποτιθέμενους ανταγωνιστές alfa romeo και tesla.Απάντα αντρίκια και οχι με δικαιολογίες και γυναικουλίστηκες υπεκφυγές!.Περιμένω απάντηση.

Δεν κουραστηκες να ρωτας το ιδιο πραγμα?

Ποιες δικαιολογιες ρε κακομοιρη...ερωτηση εκανες , απαντηση ελαβες. Αν σε φερνει σε δυσκολη θεση η απαντηση δεν σου φταιει κανενας αλλος....παρα ο ιδιος ο εαυτος σου...οκ?

@

Απάντηση λες το κουκουρούκου?Ασε τα σάπια ρε...ουστ!!!!Σε ρώτησα κάτι πολύ συγκεκριμένο.Απάντα σε αυτό που ρώτησα και άσε τη nokia!!!Γιατι είσαι δειλός και απαντας σαν γυναικούλα;

@

Απάντηση λές το κουρουκου?Δώσε μια ντομπρα,αντρικια και ξεκάθαρη απάντηση σε αυτό που ρώτησα και μη συμπεριφέρεσαι σαν γυναικούλα.

Οδηγία από τον Dr Παλάβρα

Μην τρολάρετε τον George τον τοκογλύφο! Τον αποσυντονίζεται...

George

Πήρες τον λεμονοστίφτη δώρο? Για κάθε σχόλιο υπέρ της MB δίνουν κι άλλον ένα. Τρέχα.

Φαπ Φαπ Φαπ

Εχει γινει κατακοκκινος ο σβερκος του Mercedakia απο τις φαπες. Για αμεση ανακούφιση του συνιστω αλοιφη Μπεπαντολ που ειναι και Γερμανικο προιον!

Ο george εχει βραχυκυκλωσει

Εχεις δικιο, το ταμπλο - παγκακι ( απο την πλατεια βαθης ) του tesla ειναι πιο ομορφο !

ΔΦ

O τυφώνας -θα-σας-κλείσω-όλους και -το-2023-βενζίνη-τέλος Τesla πούλησε σε Αμερική και Ευρώπη για το 2017 κάτι τις παραπάνω από 50χιλιάδες.Αυτά κυρίες και κύριοι.Θαυμάστε την χιλιοδιαφημισμένη τεχνολογία σας

@

Αφου ειναι μαπα η τεχνολογια τι καθεσαι και την αντιγραφεις? οεο? Γιατι δεν συνεχιζεις να παραγεις αποκλειστικα ντιζελομαζουτ και βενζινοκινητηρες? Μηπως γιατι σε γλεντανε στο 0-200 τα "πατινια" της TESLA? Το τι δουλεμα πεφτει στους Mercedοφιλους στα σχολια στο youtube οπου παιζουν τετοια βιντεακια δε λεγεται. Συνιστω σε ολους να μπουνε , θα ξεκαρδιστειτε λεμε!

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

ricciardo-monaco18

H απόλυτη κυριαρχία του Daniel Ricciardo στους δρόμους του πριγκιπάτου συνεχίστηκε! Μετά το 3 στα 3 στις ελεύθερες δοκιμές, ο Αυστραλός έκανε το 3 στα 3 και στις τρεις περιόδους των κατατακτήριων.

karoqmall1

Το νέο Skoda Karoq βρίσκεται ήδη στο Athens Metro Mall, όπου και θα παραμείνει στη διάθεση των επισκεπτών, για τις επόμενες 3 εβδομάδες

Hamburg-ban21

Το Αμβούργο, η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Γερμανίας, θέτει σε ισχύ από τα τέλη του μήνα απαγορεύσεις για την κίνηση των diesel σε συγκεκριμένες περιοχές της πόλης, ανοίγοντας τον χορό των απαγορεύσεων για τα πετρελαιοκίνητα οχήματα στη χώρα.

venzini2

Αναζητάτε πρατήριο καυσίμων; Αναζητάτε τα οικονομικότερα καύσιμα; Οπου και να βρίσκεστε δείτε τα πρατήρια καυσίμων που υπάρχουν γύρω σας, τις τιμές των καυσίμων που πουλάνε και πλοηγηθείτε σε αυτά εύκολα και ΔΩΡΕΑΝ...