Νέας φιλοσοφίας crossover από την Toyota

Νέας φιλοσοφίας crossover από την Toyota

Σε μία αγορά όπου τα οχήματα crossover βρίσκονται σε πλήρη άνθιση, είναι αναμενόμενο ολοένα και περισσότεροι κατασκευαστές να παρουσιάζουν νέα μοντέλα, με στόχο την μελλοντική τους επίσημη παραγωγή. Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα είναι ασφαλώς το Toyota FT-AC, που η ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε ως πρωτότυπο, στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες.

Το συγκεκριμένο μοντέλο, όπως αναφέρει σε πρόσφατη συνέντευξή του ο Αντιπρόεδρος της Toyota, Jack Hollis, συγκέντρωσε το ενδιαφέρον πολλών επισκεπτών της Έκθεσης, κάτι που ίσως να οδηγήσει την ιαπωνική φίρμα στην επίσημη παραγωγή του.

 Επίσης σύγκρινε το μεγάλο ενδιαφέρον του κοινού για το FT-AC, με το αντίστοιχο που σημείωσε το εικονικό FJ Cruiser το 2003, τονίζοντας: «Όταν είδαμε ότι το feedback των καταναλωτών ήταν τόσο έντονο, αποφασίσαμε να λανσάρουμε και επισήμως το FJ στην αγορά, χωρίς να έχουμε διαφοροποιήσει την εξωτερική του εικόνα. Γιατί όχι και με το FT-AC;»

toyota-ft-ac-concept-live-photos-chariatis-530

Να υπενθυμίσουμε ότι το concept της ιαπωνικής φίρμας ποντάρει στη μυώδη του εμφάνιση και στα έντονα χαρακτηριστικά του αμαξώματός του, όπως την εντυπωσιακή μάσκα. Πάνω από αυτήν βρίσκονται ενσωματωμένοι οι προβολείς ομίχλης LED, οι οποίοι αφαιρούνται και μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως φακοί ή ως φώτα σε mountain bike. ποδήλατα εκτός δρόμου.

Επίσης στην οροφή του υπάρχει μία σχάρα με κρίκους και ενσωματωμένες ράγες, που εφοδιάζεται εμπρός με σποτάκια LED. Τα τελευταία χρησιμεύουν είτε ως πρόσθετα φωτιστικά σώματα είτε ως φλας για τις κάμερες στους εξωτερικούς καθρέπτες, οι οποίες είναι αφαιρούμενες και μπορούν να κάνουν υπέρυθρες λήψεις.

toyota-ft-ac-chariatis-640

 Προς το παρόν, άγνωστα παραμένουν τα τεχνικά στοιχεία  του FT-AC, με την Toyota απλά να ανακοινώνει ότι στο μέλλον, εκτός από την έκδοση με κινητήρα εσωτερικής καύσης, θα υπάρχει και υβριδική έκδοση.

ΣΧΟΛΙΑ (6)

George

Εγώ πάλι προτιμάω τα 650 cc που έχει η BMW στο i3 REX (ή και τα 1500 cc του Volt), που θα δουλεύει μια στο τόσο και με διπλάσια αποδοτικότητα από οποιονδήποτε θερμικό κινητήρα άμεσα συνδεδεμένου με την κίνηση του οχήματος. Από τη στιγμή που το μέλλον είναι τα πλήρως ηλεκτροκίνητα, ο μόνος σωστός δρόμος προς αυτή την κατεύθυνση είναι να μειώσεις τη χρήση των θερμικών κινητήρων, παίρνοντας το μέγιστο από αυτούς και χρησιμοποιώντας αποδοτικότερα την ενέργεια που παίρνεις τροφοδοτώντας ένα ηλεκτρικό drivetrain. Ταυτόχρονα μειώνεις την ανάγκη για πολύ μεγάλες μπαταρίες, που δύσκολα θα μπορέσουν να ανταποκριθούν οι κατασκευαστές στην πολύ μεγάλη ζήτηση τα πρώτα χρόνια της ηλεκτρικής εποχής. Έτσι ακόμη και με 100 χλμ. αυτονομία, κάνεις τις καθημερινές μετακινήσεις σου, κι όταν χρειαστεί, έχεις την εφεδρεία του range extender που είναι επίσης οικονομικότερο από ένα συμβατικό ή ένα απλό υβριδικό. Είναι προτιμότερο να έχεις όλα τα οχήματα να κινούνται κατά 95% με ηλεκτρισμό (BEVx), παρά να έχεις το 1/5 από αυτά αμιγώς ηλεκτρικά και τα υπόλοιπα αμιγώς θερμικά ή χαζο-υβριδικά γιατί δεν θα επαρκούν οι μπαταρίες αν έχουν όλα 500 χλμ. ηλεκτρική αυτονομία (που σπάνια θα χρησιμοποιήσουν). Κάποια στιγμή θα υπάρχει επάρκεια παραγωγής μπαταριών και δεν θα χρειάζονται ούτε τα BEVx.

ΥΠΟΤΙΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ BMW MERCEDES

ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΟΤΙΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΤΩΝ BMW KAI MERCEDES ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΟΥΣ??? ΟΛΟΙ ΓΑΡΓΑΡΑ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ.... ΤΙΜΩΡΗΘΗΚΑΝ? ΠΛΗΡΩΣΑΝ ΠΟΙΟΙ ΚΙΑ ΠςΣ ? ΠΟΣΟ ? ΠΟΙΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ?????

1000αρι 3κύλινδρο

Πόσο θα προσπαθείτε ακόμη να μας πείσετε ότι τα 3κυλινδρα 1.0lt 1.2lt 1.6lt είναι καλοί δυνατοί αλλά κυρίως επαρκείς κινητήρες???? Μας περνάτε τους περισσότερους για τόσο ηλίθιους επειδή μας πασάρετε τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τις επιδόσεις απο αυτά επεξεργασμένα μηχανολογικά παράγωγα της οικονομικής κρίσης ως τεχνολογικά διαμάντια? ΕΛΕΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ Τα τελευταία 3 χρόνια έχω οδηγήσει από rentals πολλά καινούργια μικρά Yaris1.0 έως και bmw 216d 3κυλινδρα όλα ανεξαιρέτως εντός και εκτός τραγικά.Θόρυβος κραδασμούς κατανάλωση, ελαστικότητα, τραχιά κύλιση στις χαμηλές και όλα εξωφρενικά ακριβά για αυτό που προσφέρουν.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΚΑΙ (ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ) ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ

ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΕΛΛΑΝΤΑ ΑΥΤΑ ΙΣΩΣ ΝΑ ΠΟΥΛΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΟΥΝ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ... ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΚΟΚΑΡΔΙΣΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΚΑΙ ΚΟΠΕΙ ΤΟ ΜΠΑΞΙΣΙ ........ ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ 3ΚΥΛΙΝΡΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ AUDI BMW ΚΑΙ ΚΑΤ ΕΠΕΚΤΑΣΗ MERCEDES .... ΜΗΠΩΣ ΤΟΥΣ ΕΧΕΤΕ "ΔΕΙ" ΝΑ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΥΝ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ? ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΚΟΥΣΟΥΡΙΑ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ... ΠΕΡΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ

@

Και τι θές να σου παρουσιάσει;Στην Ελλάδα είσαι,έχει νόημα κάτι παραπάνω από 1400cc;..Οταν σας παρουσιάζουν νορμάλ αυτοκίνητα κλαίγεστε,όταν σας δείχνουν αυτά που είναι για τα κυβικά σας νομίζετε οτι σας κοροιδεύουν!Καλά κρασιά.

@

Kαι στην τελική Ελληνάρα μου να σου πώ και κάτι;KANENAΣ ΔΕΝ ΣΕ ΕΧΕΙ ΣΤΑ ΠΛΑΝΑ ΤΟΥ!Ο λόγος που υπάρχουν τα 1000άρια είναι για να εξυπηρετούν τους Ευρωπαίους στις αστικές KAI MONO τους μετακινήσεις,όπου η κίνηση γίνεται με max 50 χιλιόμετρα.Aυστηρά!Είτε με polo χιλιαρι είτε με ferrari!Για τα ταξίδια τους έχουν μεγάλα diesel...

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

Test: Kia Rio 1.0 T-GDI 120 PS

Δοκιμάζουμε το Kia Rio στη δημοφιλή έκδοση με τον 1.000άρη τούρμπο βενζινοκινητήρα των 120 ίππων. Πόσο καλά τα πήγε το μικρό μοντέλο της Kia;

Peugeot 508: Κάνει τη διαφορά στα μεσαία

Η γαλλική φίρμα φλερταρει όλο και πιο έντονα με τις premium αυτοκινητοβιομηχανία. Για του λόγου το αληθές το ολοκαίνουργιο οικογενειακό της αυτοκίνητο...

mitsubishi-e-evolution-concept

Στο πρόσφατο σαλόνι αυτοκινήτου του Τόκιο η Mitsubishi Motors Corporation παρουσίασε τη νέα στρατηγική της και το εταιρικό μήνυμα που τη συνοδεύει: «Drive Your Ambition».

Daimler-1000

Σύμφωνα με πληροφορίες από το εξωτερικό, η Daimler είναι «ανοιχτή» στο να δώσει στη Volvo κινητήρες και ακόμη και να αγοράσει ένα μικρό μερίδιο της Σουηδικής φίρμας, ως αποτέλεσμα της πρόσφατης εξαγοράς μέρους των μετοχών του Γερμανικού Ομίλου από τον Ιδιοκτήτη της Geely, Li Shufu.

hondasmallrs

Με ένα νέο πρωτότυπο αυτοκίνητο, η Honda μας αποκαλύπτει τα σχέδιά της σχετικά με τις γρήγορες εκδόσεις των μικρών μοντέλο της. 

GTI_All

H VW μας έδωσε την ευκαιρία να γνωρίσουμε και να δούμε για ακόμη μία φορά από κοντά τα τρία μοντέλα που φέρουν το διακριτικό «GTI», όπως τα up!Polo και Golf, αλλά υπό ένα διαφορετικό πρίσμα.