Δοκιμή: VW T-Roc 1.0 TSI 115 PS

Δοκιμή: VW T-Roc 1.0 TSI 115 PS

Φρέσκο και στιλάτο, το VW T-Roc λανσάρεται στην ελληνική αγορά ως το μικρότερο SUV της γερμανικής εταιρείας, έχοντας μια πλήρη γκάμα κινητήρων. Εμείς, δοκιμάζουμε την πιο εμπορική του έκδοση με τον 1.000άρη turbo βενζινοκινητήρα των 115 ίππων.

To νέο T-Roc είναι το ολοκαίνουργιο compact SUV της VW, το οποίο φιλοδοξεί να διεκδικήσει ένα μεγάλο κομμάτι της αυξανόμενης πίτας των πωλήσεων της κατηγορίας, έχοντας εκτός των άλλων και το προσόν να μην έχει εσωτερικό ανταγωνιστή –προς το παρόν τουλάχιστον – μέσα στους κόλπους του VW Group, αφού το νέο SEAT Arona είναι μικρότερο, ενώ και το
Skoda Karoq είναι μεγαλύτερο, τοποθετούμενο στη μικρομεσαία κατηγορία των SUV μαζί με το SEAT Ateca.

Ελκυστική σχεδίαση-Και με δυνατότητες εξατομίκευσης


Χαρακτηριστικό στοιχείο λοιπόν του νέου T-Roc είναι οι διαστάσεις του, με το μήκος του να αγγίζει τα 4.234 χλστ., όντας πιο κοντό κατά 252 χλστ. σε σχέση με το VW Tiguan. Παράλληλα και σε σχέση πάντα και με τον μεγαλύτερο «αδερφό» του, το νέο compact SUV ξεχωρίζει και με τις γραμμές της σχεδίασής του, που είναι λιγότερο τετραγωνισμένες και με περισσότερα «παιχνιδίσματα», ενώ η VW δίνει τη δυνατότητα παραγγελίας του αυτοκινήτου και με διαφορετικού χρώματος οροφή (μαύρο ή λευκό) από αυτό του υπολοίπου αμαξώματος, δημιουργώντας μια ευρύτατη γκάμα διαφορετικών χρωματικών επιλογών. Στην εμφάνιση του νέου T-Roc ξεχωρίζει και η α λα κουπέ σχεδίαση του πίσω τμήματος, η οποία συνδυάζεται με ένα αρκετά δυναμικό εμπρόσθιο μέρος που διαθέτει λεπτά τετράγωνα LED φώτα ημέρας, σε ένα όμορφο αισθητικά τρικ. Φυσικά και εντασσόμενο στην κατηγορία των compact SUV, το T-Roc έχει αυξημένη απόσταση από το έδαφος σε σχέση με ένα παραδοσιακό χάτσμπακ (161 χλστ.).

T-Roc Test 640 (2)

«Φωτεινό» εσωτερικό με πολύ καλή πρακτικότητα


Περνώντας στο θάλαμο των επιβατών, εδώ την παράσταση κλέβουν οι επενδύσεις στο χρώμα του αμαξώματος (κίτρινο στο αυτοκίνητο της δοκιμής), που τονίζουν την φωτεινότητά του και σπάνε πετυχημένα τη μουντάδα του μαύρου. Παράλληλα, πάνω και στο κέντρο του ταμπλό ξεχωρίζει η μεγάλη οθόνη αφής 8 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων, η οποία είναι ιδιαίτερα ευκρινής και εύχρηστη. Το τιμόνι έχει σχετικά μικρές διαστάσεις και σπορτίφ λαβή, ενώ στο ίδιο οδηγοκεντρικό στυλ η κονσόλα στρέφεται ελαφρώς προς τον οδηγό. Ποιοτικά, από το εσωτερικό του T-Roc λείπουν τα μαλακά και αφρώδη πλαστικά που μας έχει συνηθίσει η VW στα περισσότερα μοντέλα της, αφού έχουν επιλεγεί αποκλειστικά σκληρά στην αφή υλικά. Το φινίρισμά τους είναι ικανοποιητικό και η συναρμογή δεν αποφεύγει κάποιες μικροατέλειες.

T-Roc Test 640 (6)

 Στο πεδίο της πρακτικότητας το VW T-Roc τα καταφέρνει πολύ καλά παρά τις compact διαστάσεις του, όντας σε θέση να μεταφέρει με άνεση 4 ενήλικες. Για να χωρέσει και 5ος πίσω επιβάτης απαιτούνται κάποιες παραχωρήσεις λόγω του διαθέσιμου πλάτους, αλλά και του υψηλού τούνελ της μετάδοσης για τις 4Χ4 εκδόσεις του αυτοκινήτου. Το πορτ-μπαγκάζ έχει πολύ καλή χωρητικότητα 415 λίτρων και βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα για την κατηγορία. Παράλληλα, χαρακτηριστικό στοιχείο της καμπίνας του T-Roc αποτελούν και οι αρκετές και μεγάλες θήκες για μικροαντικείμενα, οι οποίες βρίσκονται χαμηλά στην κονσόλα, στο τούνελ μεταξύ των καθισμάτων, στο εσωτερικό των θυρών, το ντουλαπάκι του συνοδηγού κ.ο.κ.

Ο 1.000άρης του πάει πολύ!


Ο γνωστός μας 3κύλινδρος turbo 1.000άρης κινητήρας βενζίνης της VW βρίσκεται κάτω από το καπό του T-Roc της δοκιμής μας, έχοντας ονομαστική απόδοση ισχύος 115 ίππων και ροπή 20.4 kgm. Συνδυάζεται στάνταρ με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, το οποίο έχει την ιδανική κλιμάκωση για να προσφέρει καλές επιδόσεις, αλλά και να μην επιβαρύνει την κατανάλωση. Αυτό επιβεβαιώνεται στην πράξη μιας και ο 1.0 TSI τραβάει από πολύ χαμηλά χωρίς να χάνει την προθυμία του και να εμφανίζει «κομπιάσματα» μέχρι και το υψηλό φάσμα περιστροφής του, ενώ παράλληλα παρότι 3κύλινδρος δεν κάνει αισθητή την παρουσία του στο εσωτερικό από πλευρά θορύβου ή κραδασμών. Στο πεδίο της κατανάλωσης η μέση τιμή της δοκιμής μας ήταν στα 6,7 λτ./100 χλμ., ένα νούμερο πολύ καλό για τα δεδομένα της κατηγορίας.

T-Roc Test 640 (4)

Με σπορτίφ και «αρχοντικό» στυλ στο δρόμο


Το VW T-Roc εντυπωσιάζει με τα οδικά και οδηγικά του χαρακτηριστικά. Στην πόλη, το αυτοκίνητο εκμεταλλεύεται το εξαιρετικά άκαμπτο πλαίσιό του και σε συνδυασμό με τη μακρύτερη διαδρομή της ανάρτησης καταφέρνει να κινηθεί με εξαιρετική άνεση, αφήνοντας εκτός εσωτερικού θορύβους και «κοπανήματα» κατά το πέρασμα από ανωμαλίες της ασφάλτου. Στην εθνική η στιβαρότητα και ασφάλεια που αποπνέει είναι από τις κορυφαίες της κατηγορίας, ενώ σε πολύ καλά επίπεδα βρίσκεται και η ποιότητα κύλισης. Στις στροφές, το T-Roc είναι αρκετά άμεσο, με υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και χαρακτηριστικά ουδέτερο, ενώ και οι κλίσεις από το αμάξωμα είναι περιορισμένες. Το τιμόνι από την πλευρά του στέκεται και με το παραπάνω στο ύψος των περιστάσεων, τονίζοντας το αίσθημα ασφάλειας του αυτοκινήτου. Πολύ καλή σε κάθε περίπτωση έδειξε και η αποτελεσματικότητα των φρένων.

T-Roc Test 640 (5)

Από 19.650 ευρώ με πολύ καλό εξοπλισμό

 Το νέο VW T-Roc έχει ξεκινήσει την διάθεσή του στην ελληνική αγορά, κοστίζοντας από 19.650 ευρώ για το 1.0 TSI των 115 ίππων. Ο εξοπλισμός βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα από την αρχική έκδοση Discover περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων ESP, 6 αερόσακους, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικούς καθρέπτες, αυτόματο κλιματισμό 2 ζωνών, σύστημα πολυμέσων με έγχρωμη οθόνη αφής 6,5 ιντσών, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ζάντες αλουμινίου κ.α. Επίσης στάνταρ είναι διάφορα συστήματα ασφαλείας όπως το Front Assist (Σύστημα επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου) με City Emergency Braking (Σύστημα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης) και Pedestrian Monitoring (Λειτουργία αναγνώρισης πεζών), το Multi-collision Brake (Σύστημα αποφυγής πολλαπλών συγκρούσεων), το Pre-Crash (Σύστημα προληπτικής προστασίας επιβατών) και το Fatigue Detection (Σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού).

T-Roc Test 640 (7)

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA
Κινητήρας: 999 cc
Ισχύς:115 PS/5.000-5.500 rpm
Ροπή: 20.4 kgm/2.000-3.500 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 10.1 sec
Τελική ταχύτητα: 187 km/h
Μεικτή κατανάλωση: 5.1 l/100 km (εργοστασιακή τιμή)
 Εκπομπές CO2: 116 gr/km
Τέλη κυκλοφορίας: 113,7 €
Βάρος: 1.270 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.234/1.819/1.573 mm
Μεταξόνιο: 2.590 mm
Χώρος αποσκευών: 415 lt
Τιμή: 19.650€

ΣΧΟΛΙΑ (84)

@10:49

Τι δεν καταλαβαινεις μεγαλε? Αν παει κανεις να γραψει κατι μη θετικο για την VAG η για καποιους αλλους Γερμανους κατασκευαστες θα πεσουν ολοι οι θιγμενοι πανω και θα αρχισουν, "ναι αλλα η VW πουλαει", "και ποιος εισαι εσυ να κανεις κριτικη, βλακες ειναι οι αλλοι που αγοραζουν" κλπ. Ειναι σοβαρα επιχειρηματα αυτα? Και η Microsoft ειναι η πρωτη εταιρεια λογισμικου με τις μεγαλυτερες πωλησεις μακαραν στον κοσμο αλλα δεχεται συχνοτατα δριμεια κριτικη και απο χρηστες και απο ειδικους της πληροφορικης αν καποιες απο τις επιλογες της ειναι λαθος η καποιο απο τα προιοντα της προβληματικα. Εδω μεσα πρεπει να εχουμε την VW και τους αλλους Γερμανους κατασκευαστες σαν εικονισματα και να προσκυναμε ολημερις και ολυνικτις "επειδη πουλανε" και παραλληλα να βριζουμε και να χλευαζουμε ολους τους υπολοιπους "που δεν πουλανε". Δεν ειναι λογικη αυτη, και φυσικα κατι τετοιο δεν προκειται να γινει ανεκτο. Ελπιζω να καταλαβες τωρα γιατι πιο λιανα δεν γινεται.

@

Και για να καταλαβεις τι εννοω, σε αρθρο που μολις ανεβηκε για την Mercedes G-Class. τα 2 πρωτα σχολια ειναι απο συνηθεις κομπλεξακιες, το ενα για την Alfa Romeo και το αλλο για την Tesla. Οποτε ουτε μεθυσμενος ειμαι , ουτε πινω τιποτα. Τα γεγονοτα και οι πραξεις των κομπλεξακηδων με επιβεβαιωνουν.

@20:08

Δεν καταλαβα, η VW Θα ειναι υπερανω κριτικης επειδη πουλαει πολλα αμαξια στους Κiνεζους η δεν ξερω που αλλου? Θα τα ακουει τα οπως θα τα ακουει και η οποιαδηποιτε αλλη εταιρεια αν υπαρχει κατι το μεμπτο σε αυτο που κανει η υπαρχει κατι που δεν μας αρεσει στα αμαξια της η στις πρακτικες της . Η Tesla αλλα και αλλοι κατασκευαστες τι να πουν δηλαδη με ολα αυτα που εχουν γραφτει στα σχολια εδω μεσα? Και οχι δεν ειμαι ο George, ουτε μου αρεσουν τα Tesla. Θα συνηθισετε στην κριτικη η οποια μπορει να ειναι σκληρη ενιοτε αλλα παντα δικαιη εφοσον θα συνοδευεται απο στοιχεια. Κολακιες και Λιβανιστηρια ξεχαστε τα.... θα τα ακουτε οποτε συνηθιστε την ιδεα απο τωρα.

@

Που τα διάβασες αυτά ρε μεγάλε;Τι πίνεις;Διαβάζεις οτι σε βολεύει...

@

Μεθυσμένο είσαι;

@13:52

Στην πραγματικοτητα οι πωλησεις της VW στην Ευρωπη μειωθηκαν το 2017. Ας ειναι καλα η Κινα που ειναι η μεγαλυτερη αγορα για την VW και επειδη εκει αυξανονται οι πωλησεις ετσι μεγαλωνει και η παγκοσμια πιτα των πωλησεων για την VW. Βεβαια οι Κινεζοι τωρα τελευταια πιασανε φραγκα και τρεχουν να αγορασουν VW. Οταν αργα η γρηγορα θα καει και αυτονων η γουνα, τοτε τα ξαναλεμε περι πωλησεων.... καταλαβες εξυπνακο μου, που μας το παιζεις και αναλυτης?

@

Τόσο πολύ σε τσούζει ε;Πέραν της πλάκας,είστε απόλυτοι.Ναι υπάρχουν κάποια αμάξια που έβγαλαν προβλήματα,στην πλειοψηφία τους όμως είναι πολύ καλά.Προσωπικά γνωρίζω 7(εφτά)άτομα που έχουν Vag car.Μόνο ένας είχε προβλήματα και μάλιστα πάρα πολλά(Vw touran).Οι υπόλοιποι(1 Α3,2 golf,από 1 octavia,tiguan,touareg) είναι ευχαριστημένοι-ο ένας μάλιστα πρόσφατα αντικατέστησε το προηγούμενο touareg με καινούριο!

@

Και κάτι ακόμα:Πές μου έναν κατασκευαστή σήμερα που δεν βγάζει πρόβλημα.Ολοι βγάζουν!Αλλοι λιγότερα,άλλοι περισσότερα.Ακόμα και οι -παλαι ποτε- σούπερ αξιόπιστοι-βλέπε πχ toyota- μας έχουν φλομώσει στην ανάκληση.Μην πω και για αυτά που κυκλοφορούν για την 'ιαπωνική' νισσάν- νύν ρενώ.Αλλά εκεί σφυρίζετε αδιάφορα γιατί οι ιάπωνες δεν μας δάνεισαν,συνεπώς δεν μας κυνηγάνε και άρα είναι καλοί!!!Ενώ ενας φίλος του ξαδέρφου,του μπαντζανάκι,της πρώην του κολλητού του αδερφού του που είχε vw και έτυχε να του χάλασει ένα παράθυρο,τσούυυπ....ΟΟΟΟΟΟΛΑ ΤΑ VW είναι άχρηστα!Ασχέτως αν οι ταξιτζήδες αγοράζουν μανιωδώς octavia,ασχέτως αν η vw πουλάει πολύ,ασχέτως αν πολλοί πλούσιοι είναι βλάκες και αγοράζουν audi/porsche/bentley...Αυτά "σας ξεφεύγουν"!Η Ελληνική νοοτροπία της κρίσης...

71 και συνεχίζουμε...

Σημαίνει οτι η Vw κάνει οτι ακριβώς και η Alfa,δλδ κάνει κατι πολύ καλά!Με τη μόνη διαφορά οτι πουλάει κιόλας!Και μάλιστα πάρα πολύ!!!!Αχαχαχαχαχαααααα!

65 σχόλια

Και συνεχίζουμε...

Τζολιάς

Τζανκ.

Παθών

Πρώτο καινούριο αμάξι μου ήταν το Πόλο αγορασμένο καινούριο όπως είπα το 2002. Το 2005 σε ταξίδι ο κινητήρας (ατμοσφαιρικός 1,4) χτυπάει μπιέλα και καταστρέφεται ολοσχερώς. Φόρτωμα σε Γερανό, συνεργείο και τελικά καταλήγω σε αλλαγή κινητήρα , έσκασα 2000 ευρώ και έπεται προβλημάτων συνέχεια.... Το 2006 αλλαγή σινεμπλόκ και μπιλιοφόρου, το 2007 χαλάει το κομπρεσέρ του κλιματισμού, το 2008 τα ηλεκτρικά παράθυρα. Ενδιάμεσα είχα αναγκαστεί να αλλάξω τρόμπα βενζίνης και μίζα. Τελικά μετά από 7 χρονιά δεν άντεχα άλλο να ξοδεύω χρήμα σε επισκευές, οπότε το έδωσα , πήρα Nissan Micra μεταχειρισμένο και από τότε έχω βρει την υγεία μου γιατί είναι σκυλί και δεν έχει βγάλει τίποτα.

KROSS

Δυστυχώς το χτύπημα μπιέλας σε κινητήρες της VAG δεν αποτελεί μεμονωμένο περιστατικό. Aν γκουγκλάρεις "BXE engine conrod failure" θα βγουν πολλές σελίδες με ιστορίες από άτυχους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων με τον εν λόγω κινητήρα όπου στα καλά καθούμενα το μοτέρ παρέδωσε το πνεύμα. Σαν πρώην ιδιοκτήτη αμαξιού VW αλλά και fan της εταιρείας με λυπεί βαθύτατα όταν διαβάζω για τέτοια περιστατικά που από ότι φαίνεται δεν είναι και λίγα.

@Krosssss

Γι'αυτό πέσαν δραματικά οι πωλήσεις.Τι νόμιζες;

Παναγιώτης @15:58

Πως μπορούμε να γραφτούμε και εμείς στο φαν κλαμπ του τοκογλύφου?

Fan club Geοrge Τeslaκια

Και που βρίσκει βενζινάδικο μετά το 2025;

Υγρά καύσιμα θα υπάρχουν ως το 2250

Έτσι σας λέει ο σαχλάκιας ο τοκογλύφος;

George

Το 2050 τέλος τα ορυκτά καύσιμα λέμε. Υγρά και αέρια καύσιμα θα υπάρχουν ελάχιστα αλλά μηδενικού αποτυπώματος άνθρακα, που σημαίνει όχι ορυκτά. Και φυσικά δεν θα χρησιμοποιούνται για κίνηση ΙΧ οχημάτων. Από το 2023, το αργότερο, θα αρχίσει η μεγάλη κατηφόρα. Εννοείται ότι οι αγορές που τα μυρίζονται νωρίτερα, θα ρίξουν τις τιμές πριν συμβεί αυτό. Και βλέπω να ξεκινάει από φέτος η κατρακύλα τιμών κι απλώς το 2023 θα αρχίσει ο μεγάλος πανικός στις μετοχές των πετρελαιοειδών και το ανελέητο ξεπούλημα. Παρά την πτώση των τιμών, δεν θα μπορούν να ανταγωνιστούν την ηλεκτρική τεχνολογία που θα γίνεται όλο και φθηνότερη.

Γ.Σ.

Σαχλακια τοκογλυφε μεχρι το 2250 θα υπαρχουν καυσιμα με την σημερινη μορφη! Εσυ τραγουδα οσο θες οι εταιρειες ξερουν καλυτερα απο εσενα!

George

"Electric cars will fail, but we'll build them anyway, say global auto execs" Η πλειοψηφία τα λέει αυτά. Για πες, τι συμπέρασμα βγάζεις εσύ από αυτό? Στέκουν καλά στα μυαλά τους? Πως γίνεται να λένε ότι θα αποτύχουν και να λένε ότι παρόλα αυτά θα φτιάξουν ηλεκτρικά? Εγώ αν ήμουν μέτοχος σε κάποια από αυτές τις εταιρίες θα ζητούσα εξηγήσεις και παραιτήσεις... αν όχι φυλακίσεις. Δεν μπορεί να μου λένε ότι χρησιμοποιούν τα λεφτά που επένδυσα σε κάτι που θα αποτύχει και να ανέχομαι να βρίσκονται στη θέση τους τέτοια στελέχη. Τρικυμία εν κρανίω έχουν πάθει και σύντομα θα είναι χωρίς δουλειά. Αυτοί που βάζουν τα λεφτά δεν ανέχονται τέτοιες μπούρδες. Αυτοί καθορίζουν τις εξελίξεις κι όχι τα στελέχη που σήμερα είναι κι αύριο δεν είναι. Αν μυριστούν ότι θα αποτύχει το εγχείρημα θα πουλήσουν τις μετοχές και η αξία των εταιριών αυτών θα πέσει στα τάρταρα.

Τακης

Ναι και θα κλεισουν νομιζεις ξαφνικα οι μεγαλες εταιρειες πετρελαιου. Θελει πολλα χρονια ακομα για να οριμασει η ηλεκτρονικη τεχνολογια του αυτοκινητου. Και περιμενεις να αγορασουν ολοι tesla με 200χιλιαρικα?? Ειναι ετοιμες οι αυτοκινητοβιομηχανιες χωρις την τεχνολογια αυτη τη στιγμη να περασουν ξαφνικα στα ηλεκτροκινητα?? Και δεν θα ειναι και προσιτα για αρχη , οποτε ποια αυτοκινητοβιομηχανια θα δεχθει να σταματησει την παραγωγη στα βενζινοκινητα και να βλεπει μετα να πεφτουν οι πωλησεις της ??

George

@ Τακης. Πάντως οι Κινέζοι παράγουν πάνω από ένα εκατομμύριο ηλεκτρικά το χρόνο που ξεκινάνε από 6-7 χιλιάρικα και φτάνουν τα 100+. Και οι πωλήσεις ηλεκτρικών στην Κίνα αυξάνονται με ρυθμό πάνω από 60% ετησίως. Κι έχουν ήδη εκατοντάδες χιλιάδες ηλεκτρικά λεωφορεία που κυκλοφορούν στους δρόμους της. Μια χαρά προχωράει η ηλεκτρική τεχνολογία. Στη Νορβηγία ήδη οι πωλήσεις plug in (PHEV & BEV) έχουν ξεπεράσει αυτές των συμβατικών. Όσοι θέλουν, μπορούν. Όσοι δεν θέλουν, απλώς προβάλλουν δικαιολογίες.

@ΓΙΑΠΩΝΕΖΟΛΑΓΝΟΥΣ

ΝΙΣΣΑΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΕΧΩ..ΑΚΡΙΒΟ 22000 ΤΟΤΕ ,ΟΧΙ ΑΛΜΕΡΑ-ΜΙΚΡΑ....ΟΛΑ ΧΑΛΑΣΑΝ ΕΚΤΟΣ ΜΗΧΑΝΗ...ΚΟΥΚΟΣ ΑΗΔΟΝΙ ΜΟΥ ΒΓΗΚΕ , Ο ΓΑΛΛΟ-ΓΙΑΠΩΝΕΖΟΣ....2 ΦΟΡΕΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΠΑΡΑΘΥΡΩΝ, ΚΡΕΜΑΓΙΕΡΑ, ΤΣΙΜΟΥΧΕΣ,ΨΥΓΕΙΟ,ΒΕΡΜΠΥΛΑΤΕΡ, ΚΤΛΠ, ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ 8000 ΧΛΜ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ....ΝΑΙ ΜΟΝΟ ΛΑΔΙ ΔΕΝ ΚΑΙΕΙ, ΑΛΛΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΚΑΙΕΙ......ΒΛΕΠΩ ΝΙΣΣΑΝ Κ ΦΕΥΓΩ ΠΛΕΟΝ

ΒΕΡΜΠΥΛΑΤΕΡ

ΚΑΙ ΑΓΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ!!!

@ΒΕΡΜΠΥΛΑΤΕΡ

βεντιλατερ ρε φιλε ενταξει...ανεμιστηρακι αν θες, μπαμπινιωτη των αυτοκινητων

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

Test: Kia Rio 1.0 T-GDI 120 PS

Δοκιμάζουμε το Kia Rio στη δημοφιλή έκδοση με τον 1.000άρη τούρμπο βενζινοκινητήρα των 120 ίππων. Πόσο καλά τα πήγε το μικρό μοντέλο της Kia;

Peugeot 508: Κάνει τη διαφορά στα μεσαία

Η γαλλική φίρμα φλερταρει όλο και πιο έντονα με τις premium αυτοκινητοβιομηχανία. Για του λόγου το αληθές το ολοκαίνουργιο οικογενειακό της αυτοκίνητο...

mitsubishi-e-evolution-concept

Στο πρόσφατο σαλόνι αυτοκινήτου του Τόκιο η Mitsubishi Motors Corporation παρουσίασε τη νέα στρατηγική της και το εταιρικό μήνυμα που τη συνοδεύει: «Drive Your Ambition».

Daimler-1000

Σύμφωνα με πληροφορίες από το εξωτερικό, η Daimler είναι «ανοιχτή» στο να δώσει στη Volvo κινητήρες και ακόμη και να αγοράσει ένα μικρό μερίδιο της Σουηδικής φίρμας, ως αποτέλεσμα της πρόσφατης εξαγοράς μέρους των μετοχών του Γερμανικού Ομίλου από τον Ιδιοκτήτη της Geely, Li Shufu.

hondasmallrs

Με ένα νέο πρωτότυπο αυτοκίνητο, η Honda μας αποκαλύπτει τα σχέδιά της σχετικά με τις γρήγορες εκδόσεις των μικρών μοντέλο της. 

GTI_All

H VW μας έδωσε την ευκαιρία να γνωρίσουμε και να δούμε για ακόμη μία φορά από κοντά τα τρία μοντέλα που φέρουν το διακριτικό «GTI», όπως τα up!Polo και Golf, αλλά υπό ένα διαφορετικό πρίσμα.