Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Το Audi Q2 και με μακρύ μεταξόνιο
Το Audi Q2 και με μακρύ μεταξόνιο
Είναι γνωστό ότι το 2018 θα είναι το έτος που η Audi θα «τεντώσει» το μικρότερο crossover της προκειμένου να δημιουργήσει ένα Q2 L προσαρμοσμένο στην κινεζική αγορά. Οι φήμες αναφέρουν πως η έκδοση με το μακρύ μεταξόνιο θα υιοθετήσει μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση E-Tron.
Το Q2 L E-Tron (το όνομα δεν έχει επιβεβαιωθεί), θα επιστρατεύει μια μεγάλη μπαταρία η οποία θα επιτρέπει μηδενικές εκπομπές ρύπων και μια αυτονομία 500 km μεταξύ των δύο φορτίσεων. Ειλικρινά, αυτό ακούγεται πολύ καλό για να είναι αλήθεια.
Το πρότυπο Q2 για την Κίνα θα πάρει επίσης το συνηθισμένο τρίο των βενζινοκινητήρων: 3κύλινδρος 1.0 TSI και 4κύλινδροι TFSI 1.4 και 2.0 λίτρων. Ανάλογα με την επιλογή, όλοι τους συνδυάζονται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων είτε με αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων διπλού συμπλέκτη. Η προσθιοκίνηση αφορά τις περισσότερες εκδόσεις, αλλά οι πιο ακριβές αναμένεται να υιοθετήσουν το σύστημα τετρακίνησης Quattro (AWD) της Audi. Δεν είναι γνωστό σε αυτό το σημείο αν το E-Tron θα υιοθετήσει τετρακίνηση ή όχι.
Το πρότυπο Q2 για την Κίνα θα πάρει επίσης το συνηθισμένο τρίο των βενζινοκινητήρων: 3κύλινδρος 1.0 TSI και 4κύλινδροι TFSI 1.4 και 2.0 λίτρων. Ανάλογα με την επιλογή, όλοι τους συνδυάζονται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων είτε με αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων διπλού συμπλέκτη. Η προσθιοκίνηση αφορά τις περισσότερες εκδόσεις, αλλά οι πιο ακριβές αναμένεται να υιοθετήσουν το σύστημα τετρακίνησης Quattro (AWD) της Audi. Δεν είναι γνωστό σε αυτό το σημείο αν το E-Tron θα υιοθετήσει τετρακίνηση ή όχι.
Το γεγονός ότι η Audi επιμηκύνει το μεταξόνιο του Q2 δεν προκαλεί έκπληξη, λαμβάνοντας υπόψη ότι οι Κινέζοι πελάτες εξακολουθούν να έχουν ευαισθησία σε μοντέλα που προσφέρουν περισσότερο πίσω χώρο για τα πόδια χωρίς να χρειάζεται να προχωρήσουν στο επόμενο-μεγαλύτερο μοντέλο της γκάμας. Σε αυτή την περίπτωση, το εν λόγω μοντέλο θα έπρεπε να είναι το Q3 που θα αποκτήσει νέα γενιά μέσα στο 2018. Αναμείνατε η απόσταση μεταξύ των δύο αξόνων του Q2 να αυξηθεί κατά μερικά εκατοστά σε σύγκριση με τα 2.601 mm που ήδη γνωρίζετε...
Με τον όμιλο Volkswagen να προαναγγέλλει μια πλούσια ατζέντα EV μετά το δαπανηρό Dieselgate, έχει νόημα η premium μάρκα Audi να θέλει να «ηλεκτρίσει» το χαρτοφυλάκιό της από κάτω προς τα πάνω. Το μεγαλύτερο ηλεκτρικό μοντέλο που θα φέρει τους τέσσερις δακτυλίους θα είναι το plug-in υβριδικό A8, το οποίο πιθανότατα θα δανείσει τον κινητήρα του στο Q8.
Με τον όμιλο Volkswagen να προαναγγέλλει μια πλούσια ατζέντα EV μετά το δαπανηρό Dieselgate, έχει νόημα η premium μάρκα Audi να θέλει να «ηλεκτρίσει» το χαρτοφυλάκιό της από κάτω προς τα πάνω. Το μεγαλύτερο ηλεκτρικό μοντέλο που θα φέρει τους τέσσερις δακτυλίους θα είναι το plug-in υβριδικό A8, το οποίο πιθανότατα θα δανείσει τον κινητήρα του στο Q8.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα