Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Oδηγούμε τη νέα Bentley Bentayga
Oδηγούμε τη νέα Bentley Bentayga
Το πρώτο SUV μοντέλο στη μακρόχρονη ιστορία της Bentley είναι γεγονός. Ταξιδεύουμε στο Βερολίνο για να γνωρίσουμε από κοντά τη νέα Bentayga.
Η συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση για την κατηγορία των SUV δεν αφήνει κανέναν κατασκευαστή αυτοκινήτου ασυγκίνητο. Ακόμη και τις υπερπολυτελείς μάρκες. Ετσι, μετά τις παραδοσιακές premium μάρκες, σειρά παίρνουν και εκείνες που τοποθετούνται στο άνω άκρο της κατηγορίας. Η Bentley, πρώτη εξ αυτών, μας παρουσιάζει το πρώτο SUV στην ιστορία της. Ενα μοντέλο που συνδυάζει τις παραδοσιακές αξίες της φίρμας με τις δυνατότητες που είναι σε θέση να προσφέρει ένα εκτός δρόμου αυτοκίνητο.
Οι ιθύνοντες της εταιρείας ποντάρουν πολλά πάνω στο νέο τους δημιούργημα, καθώς η τετράχρονη εξέλιξη του μοντέλου αποτέλεσε μέρος ενός επενδυτικού κεφαλαίου 840 εκατ. λιρών. Μέχρι στιγμής, η νέα Bentayga διαγράφει μια πραγματικά αξιοσημείωτη εμπορική πορεία. Η εταιρεία έχει αυξήσει την παραγωγή στις 5.500 μονάδες ετησίως και ενδέχεται το νούμερο αυτό να φτάσει στις 10.000 προκειμένου να καλυφθεί η ζήτηση. Το SUV της βρετανικής φίρμας μοιράζεται πολλά μηχανικά μέρη με τη νέα γενιά του Audi Q7. Ετσι χρησιμοποιεί στην πλατφόρμα MLB και πολλά άλλα τεχνολογικά στοιχεία, όπως θα έχετε την ευκαιρία να διαβάσετε παρακάτω. Γνωρίσαμε τη νέα Βentayga στους δρόμους του Βερολίνου, όπου ταξιδέψαμε μετά από πρόσκληση της Bentley.
Γνήσια Bentley
Σχεδιαστικά το μοντέλο δεν κρύβει τη συγγένειά του με τα υπόλοιπα μοντέλα της Bentley. Βασίζεται στο πρωτότυπο EXP 9F, όμως έχει δεχτεί τις απαιτούμενες αλλαγές προκειμένου να δηλώσει τον περιπετειώδη χαρακτήρα της και ταυτόχρονα να γίνει αποδεχτή από τους κλασικούς πελάτες της φίρμας. Ετσι, το μήκους 5.140 mm αμάξωμα ξεχωρίζει από τη μεγάλη κυψελωτή μάσκα, τα διπλά φωτιστικά σώματα, τους εντυπωσιακούς τροχούς των 22 ιντσών, αλλά και την αυξημένη απόσταση από το έδαφος. Στο πίσω μέρος οι γραμμές είναι, επίσης, λιτές και ο προφυλακτήρας φιλοξενεί τις δύο ανεξάρτητες απολήξεις των εξατμίσεων. Συνολικά έχουμε να κάνουμε με ένα αρκετά πληθωρικό αυτοκίνητο, με όμορφα χαρακτηριστικά στο σύνολό του, που καταφέρνει να τραβήξει τους προβολείς της δημοσιότητας στο διάβα του.
Ο ορισμός της πολυτέλειας
Ως γνήσιο τέκνο της Bentley, η Bentayga είναι σε θέση να ικανοποιήσει και τον πλέον απαιτητικό αγοραστή σε επίπεδο πολυτέλειας. Φτιαγμένο στο χέρι στο σύνολό της, η καμπίνα ενθουσιάζει με τον premium χαρακτήρα της και είναι σε θέση να προσφέρει ό,τι πιο σύγχρονο έχει να επιδείξει η αυτοκίνηση σε επίπεδο εξοπλισμού και άνεσης: σύστημα πολυμέσων με αποθηκευτικό χώρο 60 GB και 18 ηχεία, καθίσματα με πολλαπλές ρυθμίσεις και 6 προγράμματα μασάζ, οθόνες αφής-tablets 10,2 ιντσών για τους πίσω επιβάτες με δυνατότητα σύνδεσης στο Διαδίκτυο. Αυτά είναι μόνο ορισμένα από τα στοιχεία του προαιρετικού εξοπλισμού της Bentayga. O υποψήφιος αγοραστής έχει τη δυνατότητα να επιλέξει, επίσης, μεταξύ αρκετών χρωματικών συνδυασμών και αν επιθυμεί 4θέσια ή 5θέσια διάταξη εσωτερικού. Σε κάθε περίπτωση, οι χώροι είναι κορυφαίοι για τους επιβάτες, με υψηλές δόσεις άνεσης σε κάθε διαδρομή.
Το πρώτο diesel μοντέλο της Bentley
H Bentayga έχει μία ακόμη πρωτιά. Αποτελεί το πρώτο μοντέλο της φίρμας που χρησιμοποιεί ντίζελ μοτέρ. Ετσι, εκτός του 6λιτρου W12 βενζινοκίνητου μοτέρ των 608 ίππων, στην γκάμα του υπάρχει και ο 4λιτρος V8 πετρελαιοκινητήρας των 435 ίππων και 900 Nm ροπής, που γνωρίσαμε μέσα από το νέο Audi SQ7. Το εν λόγω μοτέρ διαθέτει τεχνολογία τριπλής υπερτροφοδότησης και καταφέρνει να συνδυάζει την υψηλή απόδοση και τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Πιο αναλυτικά, υπάρχουν δύο συμβατικά τούρμπο (ένα για τις χαμηλές στροφές και ένα για τις υψηλές) και ένας ηλεκτρικός συμπιεστής που εξασφαλίζει τη γραμμική λειτουργία του κινητήρα, από το ρελαντί έως τον κόφτη, χωρίς turbolag (υστέρηση δύναμης). Στην πράξη, το εν λόγω μηχανικό σύνολο κρύβει το βάρους 2,5 τόνων αμάξωμα της Bentley Bentayga σε όλων των ειδών τις διαδρομές. Η κίνηση μεταδίδεται μόνιμα και στους 4 τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων της ZF.
VIP μετακινήσεις
Για την εξέλιξη της Bentayga η Bentley έχεις πραγματοποιήσει πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα προκειμένου να κατασκευάσει κάτι αντάξιο του ονόματός της (έχει συμπληρώσει 400 γύρους στο Νίρμπουργκρινγκ προκειμένου να εξελίξει τη δυναμική συμπεριφορά του οχήματος). Μέσω ειδικών προγραμμάτων οδήγησης, αλλά και του συστήματος Bentley Dynamic Ride με τις ενεργές αντιστρεπτικές, η Bentayga καταφέρνει να συνδυάζει πολύ καλά την άνεση με τα δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά. Ετσι μπορεί να σε μεταφέρει με ιδιαίτερη άνεση εντός της πόλης και παράλληλα να κινείται σταθερά σε υψηλές ταχύτητες αν το επιθυμείς. Σε αυτό το σημείο να τονίσουμε ότι τόσο οι ενεργές αντιστρεπτικές όσο και ο ηλεκτρικός συμπιεστής παίρνουν ενέργεια από ένα ξεχωριστό σύστημα 48V, όπως συμβαίνει άλλωστε και με το SQ7. Στον προαιρετικό εξοπλισμό του μοντέλου υπάρχει και ειδικό πακέτο για εκείνους που επιθυμούν επιπλέον ικανότητες εκτός δρόμου κίνησης.
Τα 435 άλογα και 900 Nm ροπής του πετρελαιοκινητήρα χαρίζουν το αμάξωμα αξιοσημείωτες επιδόσεις. Εκτός του 0-100 των 4,8 sec και της τελικής των 270 km/h, κάθε φορά που πατάς το γκάζι κυριολεκτικά κολλάς στο κάθισμα, με την Bentayga να κρύβει τεχνηέντως την ταχύτητα με την οποία κινείσαι. Επίσης, τα προγράμματα οδήγησης που έχεις στη διάθεσή σου φροντίζουν να κινηθείς απρόσκοπτα όπου κι αν επιθυμείς. Αρωγός στις off road μετακινήσεις η στάνταρ αερανάρτηση, με την οποία αυξάνεται ή μειώνεται η απόσταση από το έδαφος. Τέλος, μας εντυπωσίασαν τα πλήρως ηλεκτρικά καθίσματα, με τις πολλές ρυθμίσεις και τη λειτουργία μασάζ που διαθέτουν, στοιχεία που καθιστούν τις μετακινήσεις πραγματική απόλαυση. Bentley rules!
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Κινητήρας: 3.956 cc Ισχύς: 435 PS/3.750-5.000 rpm Ροπή: 900 Νm/1.000-3.250 rpm Μετάδοση: Στους 4 τροχούς Κιβώτιο: Αυτόματο 8 σχέσεων Τελική ταχύτητα: 270 km/h Επιτάχυνση 0-100 km: 4,8 sec Μεικτή κατανάλωση: 12,4 lt/100 km (δοκιμής) Εκπομπές CO2: 210 gr/km Βάρος: 2.499 kg Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 5.140/1.224/1.742 mm Χώρος αποσκευών: 484 lt Τιμή: Από 300.000 ευρώ (κατόπιν παραγγελίας)
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα