Πόσα κλικ κάνουν 300ml λάδι?

Πόσα κλικ κάνουν 300ml λάδι?

Στην Ουγγαρία η Ferrari υπερείχε, στο Βέλγιο ήταν στα ίσα με τη Mercedes, στη Μόντσα οι Mercedes ήταν ταχύτερες 1 sec στο γύρο, στη Σιγκαπούρη θα έχει το πάνω χέρι η Ferrari. Πως γίνεται αυτό;

Η Ferrari ξεκίνησε τη σεζόν έχοντας το πάνω χέρι. Ο Φέτελ κέρδισε στην Αυστραλία, πήρε προβάδισμα στη βαθμολογία το οποίο διατήρησε μέχρι την Μόντσα χάρη και στις 3 νίκες που πέτυχαν οι Μπότας, Ρικιάρντο. Ο Γερμανός σε 13 αγώνες έχει 4 νίκες, ο Χάμιλτον 6. Η διαφορά στη βαθμολογία μεταξύ των είναι στους 3 βαθμούς με το Χάμιλτον να προηγείται.

Στη Ferrari πέρυσι τον Ιούνιο πήραν απόφαση να φτιάξουν ένα μονοθέσιο με μεταξόνιο στα 3594mm, για το 2017 όπου οι σημαντικές αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς είναι σημαντικές με την αεροδυναμική απόδοση να παίζει μεγαλύτερο ρόλο. Όπως μπορείτε να δείτε στο σχετικό πίνακα οι περισσότερες ομάδες βρίσκονται σε ένα εύρος 50mm. Διαφοροποιούνται η Renault και οι Force India, Mercedes. Οι δυο τελευταίες έχουν την ίδια διάταξη κινητήρα, κιβωτίου υποχρεωτικά χρειάζονται χώρο. Το κιβώτιο της Renault είναι διαφορετικό απ’ αυτό των Red Bull, Toro Rosso στην αυστριακή ομάδα φτιάχνουν μόνοι τους το κιβώτιο. Όπως και στη Williams.

Tο μήκος μεταξονίου είναι κρίσιμο στη χωροθέτηση των μηχανικών μέρων
αλλά και στο αεροδυναμικό ζύγισμα/απόδοση του μονοθεσίου. Αν επιλέξεις μακρύ μεταξόνιο υστερείς στις κλειστές στροφές αλλά υπερτερείς στις γρήγορες καμπές ενώ έχεις και σταθερότητα στο φρενάρισμα από πολλά km/h ειδικά υπό χαμηλό αεροδυναμικό φορτίο. Έχεις πλεονέκτημα δηλαδή σε Σαγκάη, Σπα, Μόντσα, Μοντμελό, Red Bull Ring, Σεπάνγκ, Ώστιν, Μεξικό.
Αν έχεις κοντό μεταξόνιο πλεονεκτείς στις αργές στροφές, έχεις καλύτερη ευελιξία είσαι δυνατός στις αλλαγές πορείας άρα έχεις πλεονέκτημα σε πίστες με υψηλό αεροδυναμικό φορτίο και έντονες αλλαγές πορείας ή κλειστές στροφές: Αυστραλία, Μπαχρέιν, Μονακό, Ουγγαρία, Σιγκαπούρη, Ιαπωνία, Βραζιλία, ΗΑΕ.

Εύκολα λοιπόν γίνεται αντιληπτό ότι στη Ferrari πόνταραν να είναι δυνατοί σ’ αυτές τις πίστες και έριξαν λευκή πετσέτα στη Μόντσα ως ειδική περίπτωση (σ.σ: μεγάλες ευθείες, ελάχιστο αεροδυναμικό φορτίο). Αυτό το έκαναν πέρυσι τον Ιούνιο. To είπε στη συνέντευξη Τύπου της Παρασκευής και ο επικεφαλής της Ιταλικής ομάδας Μαουρίτσιο Αριβαμπένε: «Ξέραμε ότι Σπα και Μόντσα δεν μας ταιριάζουν».



Τούτων δοθέντων στο Σπα είναι εντυπωσιακή η απόδοση της Ferrari
που ήταν εξίσου καλή μ’ αυτή της Mercedes. Θεωρητικά λόγω μεταξονίου στο Βέλγιο είχε πλεονέκτημα η W08. Δεικνύεται από την απόδοση του Φέτελ, το επίπεδο βελτίωσης του κόκκινου μονοθεσίου, που μπροστά του έχει πλεονέκτημα σε 4 από τους επτά αγώνες που απομένουν.
Ανάμεσα στο Βέλγιο και στην Ιταλία υπήρξαν δημοσιεύματα στον Διεθνή Τύπο αλλά και ελληνικές παραφράσεις όσον αφορά στο «θέμα» (σ.σ: δεν υπάρχει ουσιαστικό θέμα) της κατανάλωσης λαδιού.

Ας δούμε μερικά δεδομένα: ο θερμικός κινητήρας της υβριδικής μηχανής έχει σύστημα λίπανσης που περιέχει λιγότερα από 2lt λαδιού. Η μέση επιτρεπτή κατανάλωση 0.9lt λαδιού /100km είναι ενδεικτική. Κανένας κινητήρας σε καίει σε αγώνα 3lt λάδι. Δεν υπάρχουν για να τα κάψει. Πότε καίει αν καίει; Με την ακραία χαρτογράφηση για το Q3 των κατατακτήριων δοκιμών που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για ένα γύρο καίει λάδι με ρυθμό 0.9lt/100km! Πριν τη Μόντσα ότι ομολογκαρίστηκε μπορούσε να καίει 1.2lt/100km. Αυτά τα 300ml λαδιού έγιναν ένα clickable θέμα που ο καθένας έγραφε ότι ήθελε.



Δυστυχώς για τους σεναριογράφους την προηγούμενη Παρασκευή
στη συνέντευξη Τύπου των αγωνιστικών διευθυντών στο Ιταλικό GP παραβρέθηκαν από κοινού οι Αριβαμπένε και Βολφ από Ferrari και Mercedes αντίστοιχα οι οποίοι ρωτήθηκαν για το θέμα:

Αριβαμπένε: Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Η Mercedes τελείωσε νωρίς με τις βελτιώσεις των κινητήρων και αυτό επίσης αποτελεί μειονέκτημα.

Βολφ: Φέραμε νωρίτερα την τελευταία βελτίωση για να έχουμε καλύτερη απόδοση. Αυτό ενέχει ρίσκο γιατί δε θα έχουμε βελτίωση στους τελευταίους 8 αγώνες (σ.σ: 7 + Μόντσα που έγινε). Δεν προσπαθούμε να αποκτήσουμε πλεονέκτημα καίγοντας περισσότερο λάδι. Αν ρωτήσετε τη FIA θα εκπλαγείτε ανακαλύπτοντας ότι όλες οι μηχανές είναι στο ίδιο επίπεδο. Δεν ξέρω από πού ξεκίνησε αυτή η φήμη αλλά δεν υπάρχει ούτε σα θέμα συζήτησης ανάμεσά μας.

Αν αναρωτιέστε γιατί δε διαβάσατε αυτές τις δηλώσεις, η πραγματικότητα είναι αντίθετη από την πιασάρικη ιστορία ποδοσφαιρικής λογικής ότι ευνοείται η Mercedes ή η Ferrari από το κάψιμο λαδιού. Το φετινό πρωτάθλημα έχει μια άγρια ομορφιά και όλες τις προδιαγραφές για ένα μεγάλο φινάλε. Με τους Χάμιλτον και Φέτελ να μονομαχούν ρόδα με ρόδα μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας στη Yas Marina. Είμαστε τυχεροί που το ζούμε!


ΣΧΟΛΙΑ (7)

Κωστας1989

Αν η Μερσέντες νικήσει στην σιγκαπουρη,πράγμα δύσκολο,τοτε το πρωτάθλημα έχει τελιωσει

ferraristi

ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗΣ ΕΙΝΑΙ "ΠΑΛΙΑ "...ΟΛΟΙ ΕΙΧΑΝ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΜΟΝΤΣΑ ΧΩΡΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ...Η ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ.ΠΗΓΕ ΜΕ 1.2 ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΜΕ Ο.9....ΜΙΑ ΖΩΗ ΛΑΜΟΓΙΕΣ....ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΞΕΡΩΝΤΑΣ ΠΛΕΟΝ Ο ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗΣ ΟΤΙ ....ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ ΗΤΑΝ...ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΗΣ FERRARI ...ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ...ΕΙΔΙΚΟ....ΙΔΕ.. MOTORSPORT.COM....ΠΡΙΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΜΕΡΕΣ....

...ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ ΗΤΑΝ...

Μεγάλε κόψε λίγο ταχύτητα,γιατί έρχεται κι άλλη φάπα από βδομάδας!Την άλλη Κυριακή θα 'χουμε(ξανά) γιορτή που λέει και το άσμα..

Tasos

Ένα μεγάλο ευχαριστώ που ξεκαθάρισες αυτό το θέμα, γιατί γράφει ότι θέλει ο κάθε πικραμένος...

Οπαδός

Πολύ ωραίο άρθρο μπράβο! Κατατοπιστικοτατο!

Θανος

Οντως η fia δηλωσε οτι δεν υπαρχουν ουσιαστικες διαφορες αλλα τα 0,3 ειναι 0,3 παραπανω. Σε γνωστο αγγλικο μεσο οι δημοσιογραφοι πριν τις κατατακτηριες που συζητουσαν ελεγαν οτι η μερσεντες εκμεταλλευτηκε τις γκριζες ζωνες στους κανονισμους(παροο που ειχαν συμφωνησει οι ομαδες να μην φερουν νεο κινητηρα πριν την μοντσα) και κερδιζει περιπου 0,1-0,2s στον γυρο ,μπορει να μην ειναι μεγαλη διαφορα αλλα σε 53 γυρους ειναι 5,3s , αρκετα για να κερδισεις εναν αγωνα .

Eicke

Μπορει να ειναι ετσι αλλα ο Vettel δεν εχασε με 5 δευτερα διαφορα αλλα κοντα στα 40. Οποτε μαλλον δεν φταιει μονο αυτο.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

Nissan_Juke_New_boi_1

Το νέο Nissan Juke ετοιμάζεται πυρετωδώς. Εμφανίστηκε με λιγότερο καμουφλάζ και έτσι έχουμε κάποια παραπάνω στοιχεία για την τελική του μορφή και τις αισθητικές επιλογές.

cla

Μάθετε τα πάντα για όλα τα νέα αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ελληνική αγορά. Αναζητήστε τα μοντέλα που θέλετε και συγκρίνετέ τα μεταξύ τους, με την πρωτοποριακή υπηρεσία που σας προσφέρει το newsauto.gr.

lauda

Η αγωνιστική Ferrari 312T, την οποία οδήγησε ο Niki Lauda βγαίνει σε δημοπρασία τον Αύγουστο από τους Gooding and Company στο Pebble Beach. Οι ιθύνοντες του οίκου δημοπρασιών, υπολογίζουν πως το μονοθέσιο του 1975 θα φτάσει τα 7.022.709 ευρώ (8.000.000 εκατ. δολάρια).

zastava_jpeg

Από το Μόναχο στη Σερβία, μια απόσταση 1.300 km, πίσω από το τιμόνι του θρυλικού Zastava Yugo, χωρίς κλιματισμό και με μια μόνιμη αγωνία ζωγραφισμένη στα πρόσωπά μας: Θα αντέξει ο κινητήρας;

Jurassic-megaraptor-overlander-tsiro-1000

Ο Kent Kiehl εργάζεται σε περιβάλλον υψηλής πίεσης, όταν έρθει η ώρα να χαλαρώσει, οδηγεί ένα Ford F250 με μετατροπή από MegaRexx Trucks MegaRaptor που το κάνει να μοιάζει με “κτήνος” αλλά και ένα πολυτελές διαμέρισμα ταυτόχρονα.