Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Δοκιμή: Seat ibiza 1.0 TSI 115 PS
Δοκιμή: Seat ibiza 1.0 TSI 115 PS
Το τελευταίο Ibiza εξελίχθηκε εξ’ ολοκλήρου στη Βαρκελώνη και αποτελεί αποφασιστικό βήμα προς τα εμπρός για το μέλλον της Seat. Είναι εξοπλισμένο με την τελευταία τεχνολογία του Ομίλου Volkswagen, την πλατφόρμα MQB A0, καθώς η πλατφόρμα αυτή παρουσιάζεται για πρώτη φορά σε αυτή την κατηγορία.
Το νέο Ibiza χαρακτηρίζεται από αξιοσημείωτη αύξηση του εσωτερικού του χώρου. Είναι πιο στιβαρό και πολύ πιο ασφαλές. Οι διαστάσεις του αμαξώματος είναι 4,059mm μήκος, 1,780mm πλάτος και 1,444 mm ύψος. Σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, είναι σημαντικά πιο πλατύ κατά 87 mm, 2 mm πιο κοντό σε μήκος και 1mm πιο χαμηλό. Η αλλαγή στις διαστάσεις του αμαξώματος δημιουργεί μια πιο ισχυρή εικόνα του αυτοκινήτου που «αγκαλιάζει» το έδαφος. Και το κλειδί είναι η νέα πλατφόρμα MQB A0.
Το μετατρόχιο είναι 60mm πλατύτερο στον εμπρόσθιο άξονα και 48mm στον πίσω άξονα, ενώ το μεταξόνιο είναι 2.564mm, αυξημένο κατά 95mm. Το αποτέλεσμα είναι ένα πιο άνετο αυτοκίνητο στο εσωτερικό. Το τελευταίο χαρακτηρίζεται από καλή συναρμογή και καλή ποιότητα, παρά τα κάποια σκληρά πλαστικά συγκριτικά με τα νέας εσοδείας αυτοκίνητα της δεύτερης κατηγορίας.
Στο λίτρο τα λεφτά
Ο turbo 1.0 TSI βενζίνης με 115 ίππους και άμεση έγχυση αποτελεί λίρα 100 για το supermini των Ισπανών. Θα μπορούσε κάλλιστα με την απόδοση, τη ροπή και τη συμπεριφορά του να συγκριθεί με ένα καλό σύνολο στα 1,6 λίτρα. Αυτό από μόνο του λέει πολλά αν όχι τα πάντα. Τραβά αδιαμαρτύρητα από χαμηλά, δεν λαχανιάζει ψηλότερα, διαθέτει αποθέματα και δεν ξεπερνά εύκολα σε κατανάλωση τα 8 lt/100 km. Τι άλλο να ζητήσεις, α να μην ξεχάσω δεν σου σπάει τα νεύρα ηχητικά η τρικύλινδρη αρχιτεκτονική.
Οδηγώντας…
Στο δρόμο και στην ενδιαφέρουσα επαφή που είχαμε μαζί του, το νέο Ibiza απέδειξε πως τιμά το σπορτίφ παρελθόν του και βαδίζει επάνω στην ίδια εξίσωση, αναβαθμίζοντας φυσικά την ποιότητα των υπηρεσιών του. Με άλλα λόγια, δεν έχει αποχωριστεί το ελαφρύ πάτημα και τις άμεσες αντιδράσεις που χαρακτήριζαν παραδοσιακά τα αυτοκίνητα της Seat, το νέο πλαίσιο όμως, το βοηθά να συμπεριφέρεται ακόμη καλύτερα στην απαιτητική διαδρομή, αλλάζοντας άμεσα κατεύθυνση όταν του ζητηθεί. Η νέα πλατφόρμα MQB ερμηνεύεται σε αυξημένη στρεπτική ακαμψία κατά 30%. Πράγμα που κατανοείς αμέσως στην πράξη. Εντελώς απαλλαγμένο από εξωγενείς παράγοντες, το νιώθεις «ένα κομμάτι». Συνδυάζει ενδοτικότητα και άνεση με ήσυχη κύλιση και ακριβές αντιδράσεις. Επειδή όμως το target group δεν περιορίζεται μέχρι τα τριάντα πλέον έτη, η κύλιση απέκτησε περισσότερο πολιτισμό, οι θόρυβοι από αυτή σχεδόν εξαλείφθηκαν και το σύνολο μπορεί τώρα να κλείσει το μάτι και στους 40+ με οικογένεια. Συνολικά μπορεί να μην του φαίνεται εκ πρώτης όψεως, ωστόσο έχει κάνει το μεγάλο βήμα προς τα εμπρός σε μια κατηγορία που πήρε φωτιά από τις εξαιρετικές ελεύσεις.
Το μετατρόχιο είναι 60mm πλατύτερο στον εμπρόσθιο άξονα και 48mm στον πίσω άξονα, ενώ το μεταξόνιο είναι 2.564mm, αυξημένο κατά 95mm. Το αποτέλεσμα είναι ένα πιο άνετο αυτοκίνητο στο εσωτερικό. Το τελευταίο χαρακτηρίζεται από καλή συναρμογή και καλή ποιότητα, παρά τα κάποια σκληρά πλαστικά συγκριτικά με τα νέας εσοδείας αυτοκίνητα της δεύτερης κατηγορίας.
Στο λίτρο τα λεφτά
Ο turbo 1.0 TSI βενζίνης με 115 ίππους και άμεση έγχυση αποτελεί λίρα 100 για το supermini των Ισπανών. Θα μπορούσε κάλλιστα με την απόδοση, τη ροπή και τη συμπεριφορά του να συγκριθεί με ένα καλό σύνολο στα 1,6 λίτρα. Αυτό από μόνο του λέει πολλά αν όχι τα πάντα. Τραβά αδιαμαρτύρητα από χαμηλά, δεν λαχανιάζει ψηλότερα, διαθέτει αποθέματα και δεν ξεπερνά εύκολα σε κατανάλωση τα 8 lt/100 km. Τι άλλο να ζητήσεις, α να μην ξεχάσω δεν σου σπάει τα νεύρα ηχητικά η τρικύλινδρη αρχιτεκτονική.
Οδηγώντας…
Στο δρόμο και στην ενδιαφέρουσα επαφή που είχαμε μαζί του, το νέο Ibiza απέδειξε πως τιμά το σπορτίφ παρελθόν του και βαδίζει επάνω στην ίδια εξίσωση, αναβαθμίζοντας φυσικά την ποιότητα των υπηρεσιών του. Με άλλα λόγια, δεν έχει αποχωριστεί το ελαφρύ πάτημα και τις άμεσες αντιδράσεις που χαρακτήριζαν παραδοσιακά τα αυτοκίνητα της Seat, το νέο πλαίσιο όμως, το βοηθά να συμπεριφέρεται ακόμη καλύτερα στην απαιτητική διαδρομή, αλλάζοντας άμεσα κατεύθυνση όταν του ζητηθεί. Η νέα πλατφόρμα MQB ερμηνεύεται σε αυξημένη στρεπτική ακαμψία κατά 30%. Πράγμα που κατανοείς αμέσως στην πράξη. Εντελώς απαλλαγμένο από εξωγενείς παράγοντες, το νιώθεις «ένα κομμάτι». Συνδυάζει ενδοτικότητα και άνεση με ήσυχη κύλιση και ακριβές αντιδράσεις. Επειδή όμως το target group δεν περιορίζεται μέχρι τα τριάντα πλέον έτη, η κύλιση απέκτησε περισσότερο πολιτισμό, οι θόρυβοι από αυτή σχεδόν εξαλείφθηκαν και το σύνολο μπορεί τώρα να κλείσει το μάτι και στους 40+ με οικογένεια. Συνολικά μπορεί να μην του φαίνεται εκ πρώτης όψεως, ωστόσο έχει κάνει το μεγάλο βήμα προς τα εμπρός σε μια κατηγορία που πήρε φωτιά από τις εξαιρετικές ελεύσεις.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 999 cc
Ισχύς: 115 PS / 5.000 rpm
Ροπή: 20,5 / 2.000 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100km/h: 9,3 sec
Τελική ταχύτητα: 195 km/h
Μεικτή κατανάλωση: 7,9 l/100 km
Εκπομπές CO2: 108 gr/km
Τέλη κυκλοφορίας: 103 ευρώ
Βάρος: 1.060 kg
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα