260 άλογα για το Opel Insignia GSi

260 άλογα για το Opel Insignia GSi

Η γερμανική φίρμα τοποθετεί στην κορυφή της γκάμας του νέου Insignia την έκδοση GSi που έρχεται να αντικαταστήσει το μέχρι πρότινος ισχυρό OPC.

H Οpel
επαναφέρει στο προσκήνιο τις GSi εκδόσεις και η αρχή γίνεται με το Insignia Grand Sport. Έτσι, στη δεύτερη γενιά του μεσαίου μοντέλου οι Γερμανοί επιλέγουν να μην εντάξουν στην γκάμα έκδοση OPC και την αντικαθιστούν με την εικονιζόμενη GSi. Το αυτοκίνητο της Opel αποκτά ιδιαίτερα δυναμικά χαρακτηριστικά που ξεκινούν από την εμφάνιση. Στον συγκεκριμένο τομέα έχουμε νέες ζάντες αλουμινίου μεγαλύτερης διαμέτρου, πιο μυώδη σπόιλερ, εμπρόσθιο προφυλακτήρα με μεγαλύτερες εισαγωγές για το αέρα και στο πίσω τμήμα φιλοξενούνται οι δύο απολήξεις της εξάτμισης. Το αθλητικό σκηνικό συνεχίζεται στο εσωτερικό όπου κυριαρχούν τα μπάκετ καθίσματα και οι διάφορες στιλιστικές λεπτομέρειες που υποδηλώνουν ότι πρόκειται για ένα…διαφορετικό Insignia.
Περνώντας στο τεχνικό κομμάτι, που παρουσιάζει άλλωστε και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, οι άνθρωποι της Opel τοποθέτησαν κάτω από το καπό ένα 2λιτρο τούρμπο μηχανικό σύνολο με 260 ίππους & 400 Nm ροπής το οποίο συνεργάζεται με στάνταρ 8άρι αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση (κατανάλωση 11,2 lt/100 km & 197 gr/km). Το εν λόγω μοτέρ αντικαθιστά τον παλιό κινητήρα των 2,8 λίτρων V6 με τα 325 άλογα που διάθετε το προηγούμενο Insignia OPC. Ωστόσο, οι Γερμανοί υποστηρίζουν ότι οι επιδόσεις είναι καλύτερες λόγω του στησίματος και της μείωσης του βάρους στο αμάξωμα (η εταιρεία δεν δημοσιοποίησε αναλυτικά τις επιδόσεις του μοντέλου αλλά ανέφερε ότι έγραψε ταχύτερο χρόνο στην πίστα του Nürburgring). Σημειώστε πως θα υπάρξει έκδοση GSi και με μοτέρ πετρελαίου. Μεγάλη βαρύτητα έχει δοθεί και στον τομέα του στησίματος. Εδώ έχουμε νέες αναρτήσεις-σε σχέση με τις απλές εκδόσεις-με χαμηλότερα ελατήρια κατά 10 χλστ. & ενεργό πλαίσιο με διαφορετικά προγράμματα οδήγησης (FlexRide chassis). Παράλληλα το μοντέλο εξοπλίζεται με φρένα της Brebo και 4πίστονους δίσκους μπροστά 345 χλστ.

 Η τετρακίνηση του μοντέλου
Όπως οι απλές εκδόσεις του Insignia Grand Sport, έτσι και η GSi, εξοπλίζεται με ένα σύστημα τετρακίνησης Twinster της GKN, σύμφωνα με το οποίο για την κατανομή της ροπής και στον πίσω άξονα χρησιμοποιείται ένα σύστημα διπλού συμπλέκτη χωρίς την παρουσία διαφορικού. Με τον τρόπο αυτό εξασφαλίζεται ότι η διαθέσιμη ροπή μοιράζεται ανεξάρτητα στους δύο πίσω τροχούς, ώστε π.χ. σε μια στροφή να σταλεί περισσότερη ροπή στον εξωτερικό τροχό για να εξασφαλισθεί η απαιτούμενη πρόσφυση. Μάλιστα, το σύστημα έχει τη δυνατότητα να ελέγχει το μοίρασμα της ροπής ανάλογα με όλους τους παράγοντες που μπορούν να επηρεάσουν και την πρόσφυση του αυτοκινήτου όπως ο τύπος του εδάφους, η γωνία που είναι στριμμένο το τιμόνι, το πόσο γκάζι παρέχεται κ.λπ.

ΣΧΟΛΙΑ (15)

Μηχανοδηγός ηλεκτρικού Ωτομοτρίς

George, ο γιος μου έχει ένα μικρό ηλεκτρικό τρενάκι... εσύ που ξέρεις από ηλεκτρισμό που να το πάω για service?

Ντροπή

Αν είχες παιδί το Α45 θα σου ηταν ενα αχρηστο μικρό αμαξάκι.

Dr Παλάβρας MD

@15:05: Εσύ πέρνα από το ιατρείο για ένα εγκεφαλογράφημα. Διακρίνω σοβαρό πρόβλημα!

Το μέλλον της αυτοκίνησης είναι ηλεκτρικό

'Exω ηλεκτρικό OPEL KADDET, μετράει George;

Εκτός από κολλητοί

Ο George τι συγγένεια έχει με τον αγύριγο?

Γερμανοτζολιας Ορεστιάδας

Είσαι μεγάλη περίπτωση. Γράφεις σχόλια στον εαυτό σου και χαίρεσαι. Έχεις βάλει στη μάσκα του ντάτσουν σου το λαμπερό αστέρι για να κάνεις το κομμάτι σου στο καφενείο. Το πιο πιθανο δε ειναι οτι εχεις παρει και σημα AMG απο κάποιο πανηγύρι με δώρο τετραπλο μπουρι. Αυτος εισαι...

Σε όλα μέσα έπεσες

@15:50: Pε μεγάλε πως με κατάλαβες!!;;; Αυτός είμαι! Μόνο που το δώρο ήταν διπλό μπουρί!!

@21:04

Χαχαχαχαχα!Ο μ@#*κ@ς ο από πάνω είναι εκτός τόπου κ χρόνου!

Φως φανάρι

Ο George είναι ο αγύριγος της αυτοκίνησης.

Μ.Γ

ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΓΡΑΦΑΝ ΟΤΙ ΤΑ 270hp ΤΟΥ ι30Ν ΑΠΟ 2,000cc ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ ΘΑ ΣΧΟΛΙΑΣΟΥΝ?

Γερμανοτζολιας Ορεστιάδας

Ωριστε, μολις ανακαλυψαμε το διαφορικό εμεις οι Γερμανοι! Καλο σαπακι.

Να τον ακούτε τον πανεπιστήμονα George

Εγώ, αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης δεν παίρνω... το είπε ο George ο ηλεκτρολόγος το μέλλον της αυτοκίνησης είναι ηλεκτρικό!

George o original ο αστεροσκόπος

Tρολλάρεις αλλά έτσι είναι!Μακριά από Μ.Ε.Κ εκτός αν είναι giulia.Μόνο αυτή έχει άφεση καυσαέριων αμαρτιών.Ολοι οι άλλοι θα κλείσουν.

μπαμπης

Aυτα ειναι μονο για ολα τα λαμογια ειδικοτερα της βουλης. η για τα παιδια τους η για τις γυναικες τους!!

Χ

Κουκλι!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

nissan-micra

Όπως κάθε μήνα, έτσι και τον Ιούνιο το γκαράζ του NewsAuto και του περιοδικού CAR αποτελούσε καταφύγιο για πολλά μοντέλα της αγοράς. Κάποια για σύντομες πρώτες επαφές, κάποια δοκιμές μακράς διάρκειας.

Nano-1000

Το Nano παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2008 από την Tata ως η απτή απόδειξη ενός πραγματικά φθηνού αυτοκινήτου (το αυτοκίνητο των 2.500 ευρώ όπως έγινε γνωστό), το οποίο συγκέντρωσε πάνω του παγκοσμίως τα φώτα της δημοσιότητας ιδίως σε μια εποχή κρίσης για την αυτοκίνηση στην Ευρώπη.

1
T-Cross

H VW δίνει στη δημοσιότητα περισσότερα στοιχεία για το επερχόμενο μικρό SUV μοντέλο της, το οποίο θα αποκαλυφθεί το Φθινόπωρο.

portofino1

Το entry level μοντέλο της Ferrari επανέρχεται στο προσκήνιο πιο ισχυρό, πιο όμορφο και πιο ακριβό. Μπορεί πλέον να προσδιοριστεί ως μία πραγματική all around Ferrari και όχι απλά ως ένα μοντέλο περιορισμένης χρήσης;

Tucson-Trip-1000a

To Tucson ανανεώνεται σε αρκετούς τομείς της υπόστασής του και βάζει ακόμη πιο υψηλούς στόχους, έχοντας ήδη επιτύχει να είναι το best-seller μοντέλο της Hyundai στην Ευρώπη.