C5 Aircross: Το νέο SUV της Citroen

C5 Aircross: Το νέο SUV της Citroen

Η Citroen μας παρουσιάζει ένα νέο SUV μοντέλο με μεγαλύτερες διαστάσεις από οποιοδήποτε άλλο έχει στη γκάμα της, το οποίο θα ονομαστεί «C5 Aircross».

Το νέο Citroen C5 Aircross βασίζεται πάνω στο πρωτότυπο Aircross που είχε παρουσιαστεί το 2015 και με βάση τις πρώτες φωτογραφίες που δόθηκαν στη δημοσιότητα, θα έχει μια πολύ δυναμική εμφάνιση. Έτσι, ξεχωρίζουν η μεγάλη εμπρόσθια μάσκα που φιλοξενεί λεπτά φώτα, καθώς και η α λα κουπέ σχεδίαση του πίσω μέρους, με τα στρογγυλεμένα φωτιστικά σώματα και την οροφή που δείχνει σαν να αιωρείται. Το μοντέλο εντάσσεται στην κατηγορία των SUV, βασίζεται στην πλατφόρμα EMP2 της PSA και έχει μήκος 4.500 χλστ., πλάτος 1.840 χλστ., ύψος 1.670 χλστ και μεταξόνιο στα 2,73 μέτρα.

 
Εδώ να σημειώσουμε πως το συγκεκριμένο μοντέλο είναι το πρώτο από τα μοντέλα της Citroen που θα εξοπλίζεται με το νέο υδραυλικό σύστημα αναρτήσεων της εταιρείας με την ονομασία «Progressive Hydraulic Cushions». Στο εσωτερικό τώρα, η εικόνα είναι αρκετά σύγχρονη με την εταιρεία να κάνει λόγο για ένα ευρύχωρο και ποιοτικό περιβάλλον (χώρος αποσκευών στα 482 λίτρα). Έτσι, εκτός των πολλών τεχνολογικών στοιχείων που το εξοπλίζουν, ξεχωρίζουν οι πολλές επενδύσεις από δέρμα, η μεγάλη κεντρική κονσόλα, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών, αλλά και η οθόνη αφής στο ταμπλό.

Για την κίνηση του μοντέλου θα φροντίζουν οι γνωστοί βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες της Citroen από τα 1,2 λίτρα, με την κορυφαία έκδοση του μοντέλου να αποτελείται από ένα Plug-In υβριδικό σύνολο με ισχύ στα 300 άλογα (θα έχει αυτονομία κίνησης με ηλεκτρική ενέργεια κοντά στα 60 χιλιόμετρα). H συγκεκριμένη version θα είναι 4κίνητη και όλες οι υπόλοιπες με κίνηση στους εμπρός τροχούς (με στάνταρ το σύστημα Grip Control). Το C5 Aircross θα λανσαριστεί αρχικά στην Κίνα και από τα μέσα του 2018 θα το δούμε και στους ευρωπαϊκούς δρόμους.

ΣΧΟΛΙΑ (3)

Βασίλης

εσωτερικά φαίνεται πολύ όμορφο και λειτουργικό. εξωτερικά τονίζουν την υπερβολή, κόκκινα σημάδια σε ανυπαρκτους αεραγωγούς που συνεχίζουν στο πλάι ( για το συνολάκι (?)), πίσω κάτι τεράστιες απολήξεις για δύο (?) εξατμίσεις... (300hp και πάνω!) Αλλάξτε σχεδιαστές επιγόντως, σε λίγα χρόνια δεν θα βλέπουμε citroen στους δρόμους... εκτός κι αν έχει χαθεί ολότελα η αισθητική... Διχάζουν τους υποψήφιους αγοραστές. Το νέο mehari το έχετε δει? Αναβιώνουν θρυλικά μοντέλα με τον πλέον κακόγουστο τρόπο...

manitu

συγνώμη αλλά μάλλον άλλον αγώνα είδαμε....ο Hamilton προσπέρασε τον Vettel με DRS και ενώ φορούσε τα μεσαία (κίτρινο σιρίτι) με τον γερμανό να φοράει τα σκληρά (άσπρο σιρίτι)....ειδεμή όταν είχαν και οι δύο DRS δεν μπόρεσε να τον προσπεράσει....επίσης παρακάλω να μας πείτε πόσες φορές άλλαξε γραμμή ο Bottas στην προσπέραση που του έριξε στα αφτιά ο Vettel και πόσες φορές έχει δικαίωμα να αλλάξει γραμμή?...πάντως με μεσαία γόμα όλοι έβλεπαν τον γερμανό μπροστά τους....τεσπα είναι να έχεις και το κοκκαλάκι της νυχτερίδας και να είσαι και λίγο γκαστόνε....τυχερός ο Hamilton πάντως που έχει τον Bottas σαν team mate του...κάνει πολύ καλή δουλειά....αν αντέξει και παραμείνει στην Mercedes σίγουρα θα πάρει πρωτάθλημα...πολύ καλός οδηγός....

Verita'

Δεν μπορούν να αλλάξουν σχεδιαστή εκεί? Πάνε για εποχές δεκαετίας 80 (Πάτος). Ντροπή να κυκλοφορείς...για άρμα σε καρνάβαλο είναι...

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

ham-hocken18

Σε έναν αγώνα όπου η βροχή ανακάτεψε δύο φορές την τράπουλα, ο Sebastian Vettel πέταξε στα σκουπίδια μία δική του νίκη, προσφέροντας απλόχερα την καρό σημαία αλλά και την πρωτοπορία στη βαθμολογία στον μεγάλο του αντίπαλο, Lewis Hamilton!

police-cars-1000

Ενώ στην Ελλάδα βλέπουμε ακόμα στους δρόμους ταλαιπωρημένα περιπολικά 30ετίας με εκατομμύρια χιλιόμετρα στα κοντέρ τους, σε άλλες χώρες τα όργανα της τάξης απολαμβάνουν την ασφάλεια, την ποιότητα και την δύναμη νέων αυτοκίνητων, ακόμα και supercars…

Marchionne-end

ΣΟΚ στην Ιταλία. Ο πιο πετυχημένος Ιταλός μάνατζερ, είναι σοβαρά άρρωστος. Με επίσημη ανακοίνωση -η οποία αφήνει ερωτήματα- η Fiat-Chrysler (FCA) έκανε γνωστό ότι το αφεντικό της  Sergio Marchionne, λόγω σοβαρών προβλημάτων με την υγεία του αποχωρεί από το τιμόνι της εταιρείας.

nissan-micra

Όπως κάθε μήνα, έτσι και τον Ιούνιο το γκαράζ του NewsAuto και του περιοδικού CAR αποτελούσε καταφύγιο για πολλά μοντέλα της αγοράς. Κάποια για σύντομες πρώτες επαφές, κάποια δοκιμές μακράς διάρκειας.

T-Cross

H VW δίνει στη δημοσιότητα περισσότερα στοιχεία για το επερχόμενο μικρό SUV μοντέλο της, το οποίο θα αποκαλυφθεί το Φθινόπωρο.

127abarth12-1

Το Fiat 500 ήταν μια από τις πιο επιτυχημένες «αναβιώσεις» μοντέλων της προηγούμενης δεκαετίας και έτσι, οι ιθύνοντες της εταιρείας δέχονται εισηγήσεις για επαναφορά του θρυλικού 127.