McLaren: Δεν ξέρουμε γιατί βελτιωθήκαμε!

McLaren: Δεν ξέρουμε γιατί βελτιωθήκαμε!

Ενδεικτική του τι ακριβώς συμβαίνει μέσα στην ομάδα είναι η δήλωση του επικεφαλής Έρικ Μπουλιέ μετά την ολοκλήρωση των δοκιμών εξέλιξης χτες στο Σακχίρ.

Όπως ίσως γνωρίζετε όλες οι ομάδες παρέμειναν μετά τον αγώνα στο Μπαχρέιν για δυο μέρες δοκιμών εξέλιξης. Υπάρχουν προγραμματισμένες και άλλες τέτοιες περίοδοι μέσα στη σεζόν.
Τα προβλήματα για την υβριδική μηχανή της Honda εντοπίζονται στο μικρό ηλεκτροκινητήρα (MGU-H). O ρόλος του είναι να ελέγχει το ρυθμό περιστροφής του άξονα που ενώνει το συμπιεστή με την τουρμπίνα. Ο άξονα αυτός περιστρέφεται με 125.000rpm. Αντί να λειτουργεί βαλβίδα ανακούφισης (wastegate) που διοχετεύει την ενέργεια στο περιβάλλον, ο μικρός ηλεκτροκινητήρας που είναι συνδεδεμένος πάνω στον άξονα λειτουργώντας ως γεννήτρια, τον φρενάρει και η ενέργεια διοχετεύεται απευθείας στο στρόφαλο ή αποθηκεύεται στις μπαταρίες μέσω του μεγάλου ηλεκτροκινητήρα. Αν τώρα ο άξονας πρέπει να επιταχυνθεί ώστε να μην υπάρχει υστέρηση, πάλι αναλαμβάνει ο μικρός ηλεκτροκινητήρας. Πρόκειται για καινοτόμο, πολύπλοκη τεχνολογία που πιθανόν δε θα την δούμε να περνά στην παραγωγή και ίσως μετά το 2020 πάψει να χρησιμοποιείται και στη F1.

Η τοποθέτηση, η ηλεκτρονική χαρτογράφηση, η απόδοση και η αξιόπιστη λειτουργία αυτού του μικρού ηλεκτροκινητήρα είναι οι τομείς που έκανε τη μεγάλη διαφορά τα προηγούμενα χρόνια η Mercedes. H Ηonda δεν έχει καταφέρει ακόμη να βρει αξιόπιστη λύση στη συγκεκριμένη διάταξη που να αποδίδει ικανοποιητικά, αυτή είναι η πηγή των προβλημάτων της. Στον αγώνα της προηγούμενης Κυριακής στο Μπαχρέιν κανένα μονοθέσιο δεν τερμάτισε. Μάλιστα ο Βαντούρν δεν εκκίνησε καν. Προχτές πρώτη μέρα δοκιμών μετά από δυο γύρους η MGU - H χάλασε. Την αντικατέστησαν και συμπλήρωσαν 17 γύρους χωρίς να εντοπίσουν κάποιο πρόβλημα. Ξαφνικά χτες όλα δούλευαν σωστά και ο Βαντούρν συμπλήρωσε 81 γύρους σημειώνοντας χρόνο 1:32.1 μόλις 8 δέκατα πιο αργός από το Μπότας που ήταν ταχύτερος όλων. O Βαντούρν είχε σημειώσει στις κατατακτήριες δοκιμές στην ίδια πίστα χρόνο 1:32.3.

Ερωτηθείς για το τι συνέβη ο Μπουλιέ είπε: "Δεν ξέρουμε τη φύση του προβλήματος είναι πολύπλοκο να βρουν στη Honda το λάθος. Ίσως είναι σύνθετο και οφείλεται στο μονοθέσιο δεν υπάρχει απλή εξήγηση".

ΣΧΟΛΙΑ (7)

Δερσηθαζ

Η honda ειτε ως bar-honda ειτε ως jordan-honda ειτε ως αυτουσια honda απεδειξε και αποδεικνυει και τωρα οτι δεν μπορει. Εαν η Mclaren εδω και 3 χρονια ( οσο ειναι η honda ) εφτιαχνε τον δικο της κινητηρα, Θα μπορουσε να τερματισει ; να εκκινησει θα μπορουσε εστω ; Ποιος βγαινει χαμενος απο αυτη την κατασταση;(βρισκομαστε σε πρωταθλημα f1) Η κατεξοχην ομαδα f1 ή ο ευκαιριακος επενδυτής ; Ευκαιριακος γιατι αν αυριο κρινει οτι δεν συμφερει να παραμεινει και αποχωρησει (οπως εχει κανει στο παρελθον), ουτε σε κανεναν θα λειψει αλλα ουτε και θα καταστραφει η ιδια,εν αντιθέση με την γνησια αγωνιστικη ομαδα.

Δημήτρης

Ο ένας εκμεταλλεύεται τον άλλον. Μόλις η honda φτιάξει αξιόπιστο και δυνατό κινητήρα και πάρει αυτα που πρέπει από την mclaren θα κάνει ότι έκανε και στο παρελθόν. Θα κατέβει εργοστασιακή. Α,ρε φουκαρά σκατοκέφαλε αλονσάκο. Τα παθηματα στην φεραρι δεν σε ωριμασαν..Αν έμενες θα είχες πάρει τουλάχιστον ενα. Πότε δεν βοήθησε τις ομαδες του. Ακομα και τον μπριατορε στην ρενο τον ειχε τρελάνει... Αυτή η φωτο που έχει βάλει στο fb στο λογαριασμό του με τον βελγο να γελάνε και τον ιαπωνα αρχιμηχανικό αμήχανο..και φατσουλα να γελάει από κάτω είναι η εναρξη της αντίστροφης μέτρησης μεχρι να φυγει. Ο ποιο χαμενος ειναι αυτός.. Μεσα Μαου ο νεος κινητήρας ειναι ετοιμος και ο Μπάτον έτοιμος!και ο νοών νοείτων

Θάνος

Ως συνήθως τα ελληνικά σχόλια εκτός πραγματικότητας. Η Honda δεν πάει πουθενά και είναι πιθανόν μετά από κάποια χρόνια που θα παιδέψει τα μάτια μας και τον κόσμο της F1 θα αποχωρήσει. Όπως έκανε και η Toyota. Ο Αλόνσο έκανε τις επιλογές του και βοήθησε τα μέγιστα ακόμα και όταν οι ομάδες ήταν απλά...σαπάκια. Βάλτε έναν κορυφαίο (Χάμιλτον, Φέτελ, Ράικονεν, Μπάτον ή όποιον άλλο) στη θέση του Αλόνσο την περίοδο 2010-2014 που ήταν στη Ferrari και αναλογιστείτε αν θα έπερνε περισσότερους βαθμούς. Υγ. Μετά το 2020 και αν η Honda. Όλοι θα προοδεύουν και η Honda θα κυνηγάει.

Eicke

Χαχαχα μηπως να παρουν και κανα μανουαλι και να ψελνουν το μονοθεσιο πριν απο καθε αγωνα ?Ετσι μπορει ν'ανεβει και βαθρο ! Ακου δεν ξερουν τι συμβαινει. Ομαδα οπερετα καταντησε η McLaren του Χακινεν. Κριμα.

germanotsolias

γιατι αν ηξεραν θα σου ελεγαν ...

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

Δοκιμή: Volvo XC40 D4

Δοκιμάζουμε το νέο XC40 σε εθνική και επαρχιακό δίκτυο, στην ισχυρότερη diesel έκδοσή του, η οποία συνδυάζεται στάνταρ με αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση.

mercedesa-classcoupe

Η νέα γενιά της Mercedes A-Class έδωσε το ερέθισμα σε ανεξάρτητους σχεδιαστές, οι οποίοι μας παρουσιάζουν την άποψή τους σχετικά με μελλοντικές εκδόσεις του αυτοκινήτου. 

wedding_mesa3343

Εκτός του χρώματος στο αμάξωμα, έχει ανάγλυφα τα αρχιγράμματα των ονομάτων του Harry και της μέλλουσας συζύγου του, ενώ όταν οι πόρτες ανοίγουν, το φωτεινό στίγμα στο έδαφος δεν είναι το κλασσικό σήμα της εταιρείας αλλά η έκφραση Just Married...

Opel-Corsa-GSi-503207

 H Opel επανέφερε πρόσφατα τον κωδικό “GSi” στην γκάμα της μέσω του νέου Insignia και πλέον, ήρθε η σειρά του δημοφιλούς Corsa να αποκτήσει την εν λόγω σπορτίφ έκδοση.

2