H νέα Alfa Romeo Giulietta Super Edition αφήνει πίσω το χειμώνα

H νέα Alfa Romeo Giulietta Super Edition αφήνει πίσω το χειμώνα

Μπορεί ένα ανοιξιάτικο φλερτ να μετατραπεί σε μακροχρόνια σχέση; Αν μιλάμε για τη νέα Giulietta σίγουρα ναι

Ο σπορ χαρακτήρας της Giulietta συναντάει την αιώνια ιταλική κομψότητα και δημιουργεί ένα ερωτεύσιμο αριστούργημα σε τέσσερις τροχούς στο οποίο κανείς δε μπορεί να αντισταθεί.

Και γιατί να το κάνει άλλωστε; Τη Giulietta Super συνοδεύει πλούσιος βασικός εξοπλισμός που δεν αφήνει κανέναν ασυγκίνητο. Τηλεχειρισμός κεντρικού κλειδώματος, εμπρός - πίσω φώτα LED, 6 αερόσακοι, ESP/ASR/MSR/Hill Holder/E-Q2, Alfa DNA, δερμάτινο τιμόνι με χειριστήρια ηχοσυστήματος, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι, θερμαινόμενοι και βαμμένοι στο χρώμα του αμαξώματος εξωτερικοί καθρέφτες και πίσω αναδιπλούμενα καθίσματα.





Πέρα από τον έξτρα εξοπλισμό όμως, η Giulietta Super έχει πολλές ακόμη χάρες. Αυτόματος διζωνικός κλιματισμός, Ζάντες αλουμινίου 17'', Cruise Control, ΑSR, MSR, Hill Holder, E-Q2, και Alfa D.N.A επιλογέας οδήγησης την κάνουν πραγματικά ακαταμάχητη.

Η Giulietta Super διαθέτει επίσης το καινοτομικό σύστημα πολυμέσων Uconnect™ με οθόνη αφής 5", Bluetooth, MP3 και audio streaming, Aux-in, θύρα USB, φωνητικές εντολές και σύστημα ανάγνωσης SMS. Η τελευταία αναβάθμιση για αυτή την έκδοση είναι η υπηρεσία Uconnect™ Live: κατεβάστε το app στο δικό σας smartphone για να ενσωματώσετε τις υπηρεσίες TomTom Live και άλλες αποκλειστικές εφαρμογές όπως τα Efficient Drive και my:Car. Ακούστε μουσική stream με τα Deezer και TuneIn, και μοιραστείτε το ταξίδι σας με φίλους στο Facebook και κάντε check in στο Twitter. Συν, με την εφαρμογή Alfa Performance, διαθέσιμη στο Uconnect 6,5” Radio Nav, μπορείτε επίσης να παρακολουθείτε τις παραμέτρους του αυτοκινήτου, να μετρήσετε τις επιδόσεις και να λάβετε συμβουλές για την οδήγηση σε πραγματικό χρόνο.

Η έκδοση Super της Alfa Romeo Giulietta διατίθεται ετοιμοπαράδοτη με κινητήρα turboDiesel 1.6 JTDM 120 HP αλλά οι επιλογές δεν σταματούν εκεί. Τρεις υπερτροφοδοτούμενοι βενζινοκινητήρες (1.4 TurboPetrol 120 HP, 1.4 TurboMultiAir 150 HP και 1.4 TurboMultiAir 170 HPTCT) και τέσσερις υπερτροφοδοτούμενοι πετρελαιοκινητήρες (1.6 JTDm 120 HP με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων ή TCT, και 2.0 JTDm 175 HPTC) συμπληρώνουν την πλήρη γκάμα των κινητήρων για αυθεντικές οδηγικές εμπειρίες.

Και τώρα είναι η κατάλληλη ευκαιρία για να την αποκτήσετε. Η νέα Alfa Romeo Giulietta Super Edition σας περιμένει με νέες μειωμένες τιμές, χαμηλότερες της απόσυρσης!

Μην αργείτε! Μια κυρία δε μπορεί να περιμένει για πολύ. Η προσφορά ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων και περιορισμένο χρονικό διάστημα.





Βρείτε τον κοντινότερο εξουσιοδοτημένο διανομέα, κλείστε ένα test-drive και αφήστε πίσω το χειμώνα εδώ: http://www.alfaromeo.gr/giulietta/super



ΣΧΟΛΙΑ (21)

@Προηγούμενους αλφιστί

Για όσους κοιμούνται ή δεν θέλουν να ξέρουν,η giulietta κυκλοφόρησε το 2010,αλλά βασίζεται στo fiat bravo που κυκλοφόρησε τo 2007.Το οποίο εξελήχθηκε ακόμα πιο πρίν.Αρα σαν αμάξι είναι αρκετά παλιό.Τώρα από αισθητικής πλευράς,είναι όμορφη ακόμα,αλλά και τα Α3 k A class είναι κουκλιά!Ασε που έχουν και απίστευτες δυνατότητες διαμόρφωσης,κάτι που η giulietta δεν...

@

Η πλατφόρμα της giulietta είναι διαφορετική σε σε παρα πολυ μεγάλο βαθμό απο του Bravo. Τόσο που θεωρείται διαφορετική (κοινή με το dodge dart, 500x κλπ ωστόσο). Απο κει και πέρα: ναι μεν παραμένει όμορφη αλλά οι γερμανικές προτάσεις είναι πιο ολοκληρωμένες. Την είχα για δύο χρόνια όταν λανσαρίστηκε: τριγμοί μηδεν, κάλη αίσθηση σε ποιότητα αλλά ο 1,6 jtdm και θορυβώδης ήταν και αργός και όχι εξαιρετικά οικονομικός σε σχέση με άλλα diesel. Μιλάω για την εκδοχή με τα 105 hp. Μαθαίνω πως όλα αυτά έχουν βελτιωθεί κατα πολυ στην έκδοση των 120 hp. Πέραν του μοτερ, τα όποια άλλα παράπονα/γκρίνιες έχουν να κάνουν με την πρακτικότητα (είσοδος/έξοδος πισω, σχημα πορτμπαγαζ, χώροι για μικροαντικείμενα και κάτι ποιοτικά φαουλάκια όπως το πορτάκι στο πάνω μέρος του ταμπλό με σε αρκετές g είναι σπασμένο. Κι επειδή παραπάνω διάβασα σχόλια για την "αχτύπητη" οδική της συμπεριφορά: ας μην υπερβάλλουμε. Πολύ καλή μεν, οχι ανώτερη του 1, του A3 ακόμη και του Leon δε.

giorgos alfa75 america

Για οσους ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΟΥΝ εσκεμμενα....η πλατφορμα που φτιαχτηκε το Fiat Bravo ειναι η C2 platform και πανω σε αυτη την πλατφορμα χτιστηκαν τα παρακατω αυτοκινητα Οχήματα με βάση την πλατφόρμα της Fiat C2 2001 Fiat Stilo, 2002 Fiat Stilo Multiwagon, 2007 Fiat Bravo , 2008 Lancia Delta ........Αυτα φτιαχτηκαν στην συγκεκριμενη πλατφορμα.....Η Giulietta φτιαχτηκε στην πλατφορμα C-EVO και χρησιμοποιηθηκε για πρωτη φορα στην Giulietta το 2010 και εν συνεχεία το 2013 εως σήμερα στα Dodge Dart / Fiat Viaggio / Ottimo ,2014 εως σήμερα στο Jeep Cherokee ,2015-σήμερα στο Chrysler 200 Κοψε την παραπληροφοριση λοιπον.....και εκτος αυτου να πουμε οτι η πλατφορμα τουbravo που αναφερεσαι υποτιμητικα,ηταν μια χαρα πλατφορμα

Χρήστος Β.

Κουκλι το Α3;; χαχχαχαχαχαχα είσαι αστείος ρε φίλε αν το εννοείς σοβαρά!

Etso

Εχω ενα x1 2.0 diesel με 193 αλογα αξιας 58000, εταιρικο... διαβασα το αρθρο ακριβως γιατι μου λειπουν οι alfa.. οσοι δεν κοιμηθηκαν με μια τετοια απλα δεν ξερουν.

John

Είχα το 33 πριν 20 χρόνια ήμουν παρά πολυ ευχαριστημένος πήγα σε mersendes πήγα σε AUDI δε λεω καλα αλλά τα κρατήματα Κ τους πολυστροφους κινητήρες δεν τους βρήκα πουθενά.

this is blasphemy this is madness!!

..να πας να δωσεις 20 και 25 χιλιαρικα για ενα φιατ.Με αυτα τα λεφτα παιρνεις ιαπωνα και καθαρισες για 10 χρονια απο συνεργεια και ζημιες.Ενω αμα παρεις το φιατ μια φορα το μηνα τουλαχιστον στο συνεργειο για να φτιαχνετε τα πλαστικα που ξεκολλησαν ή εσπασαν.Και στο πορτπαγκαζ παντα ενα διλιτρο συνθετικο λαδι για να μη σας καει πουθενα

ΑΣΕ ΒΡΕ ΤΩΡΑ ΒΡΕ

Ας βγαλει πρωτα ο ιαπωνας ενα αυτοκινητο που να ΒΛΕΠΕΤΑΙ και που να στριβει οπως η τζουλια,καποιοι εχετε μεινει ακομα στο προ 20ετιας Vtec.

giorgos alfa75 america

Μολις αποφασισεις να πας για test drive με την GIULIETTA θα παθεις πολιτισμικο σοκ απ την ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ οδικη συμπεριφορα της.Οταν παραδωσεις την Giulietta στον αντιπροσωπο, το μονο που θα θελεις ,θα ειναι να γυρισεις γρηγορα σπιτι για να πας να το πεταξεις σε καποια μαντρα το ΤΟΥΟΤΑ σου.Κατ αρχην ειναι τοσο υποδιαστερο το ΤΟΥΟΤΑ που ειναι ατοπη η συγκριση....Εδω σε οδικη συμπεριφορα-επιδοσεις τεχνολογια στους αντιστοιχους κυβισμους... δεν μπορουν να κοντραρουν την Giulietta ουτε κατα διανοια τα AUDI A3- BMW SERIE1-MERCEDES A CLASS....Για την αξιοπιστια ειναι καινουργιο ανεκδοτο αυτο?????Aπο αξιοπιστια οι κινητηρες της Alfa εχουν αποδειξει την αξιοπιστια τους εδω και χρονια.....παντα ηταν σκυλια....η καραμελα σας ηταν για τα ηλεκτρικα απο τις εποχες που οι Alfa ειχαν ηλεκτρικα παραθυρα ενω τα ΤΟΥΟΤΑ ηταν με μανιβελα......Και καπως ετσι την τριχα την κανατε τριχιά ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ.....Για τεκμηριωσε μας για πιο λογο ειναι fiat?Ετσι σε βολευει να λες?Mακαρι το τουτα σου να ειχε εστω την οδικη συμπεριφορα ενος FIAT

περστικα σου

η αλφα θα ναι μια καλη αναμηση σε λιγα χρονια

Μεγάλη αλήθεια

Όλοι οι κολλημένοι με την Alfa Romeo βάζουν το χέρι τους στην φωτιά και ορκίζονται ότι είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα και είναι απόλυτα ευχαριστημένοι... και μόλις έρθει η ώρα να το αλλάξουν το γυρνάνε σε γιαπωνέζικο ή γερμανικό!

night rider

Σε ένα παράλληλο σύμπαν ίσως. .. τα γιαπωνέζικα είναι μόνο για τρακτέρ φίλτατε.

Είχα από καινούργια την 33 1.7 & απηύδησα

Φυσικά μεγάλη αλήθεια, αλλιώς δεν θα είχαν εξαφανιστεί τα ΑR από τους δρόμους!

xan4625

Γενικώς τα Alfa Romeo ειναι πολυ καλα αυτοκίνητα.

Ή χαζός ή αλφίστι. Ή και τα δύο!

Πρέπει να'σαι μεγάλο κορόιδο για να πάρεις 10 ετών αυτοκίνητο!

μερτσεντε

εκτος αν εισαι ασχημος μπουλης σε εχουν δει και δημοσια και τρομαξαν και αηδιασαν γραφεις με διαφορα ονοματα και σε λενε αλντεμπαραν ^^

giorgos alfa75 america

Για να λες χαζους καποιους ανθρωπους που προτιμουν ιταλικα αυτοκινητα ,προφανως εχουμε να κανουμε με καθυστερημενο.....για να μην πωω κατι χειροτερο.....Μονο ως αλητικη μπορει να χαρακτηριστει η συμπεριφορα σου....Το αυτοκινητο ειναι 7 ετων και ο ανταγωνισμος που αποτελειται απο audi A3 -bmw serie1-mercedes A class με τους τρεις Γερμανους να μην μπορουν να φτασουν σε οδικη συμπεριφορα,σε αξιοπιστια και σε επιδοσεις στους αντιστοιχους κυβισμους που διαθετει η Giulietta κινητηρα

Ζηλευουν

Αστους να λενε,που να δουν απο κοντα και την GIULIA και να μπουν εστω συνοδηγοι,τι να πει κανεις,design,αισθηση τιμονιου,πατημα,στριψιμο,μοτερ και αν δεν εχει πολυτελες εσωτερικο σαν μια mercedes λιγο μας απασχολει. Και οσο για τους ιαπωνες,τους σεβομαι λογω αξιοπιστιας,ειδικα η mazda βγαζει πανεμορφα αυτοκινητα,ομως οταν βαζουν τογιοτα και χοντα διπλα στο brand AR κατι δεν παει καλα.

night rider

Η τζουλιετα κλείνει τα 7 χρόνια ζωής τέλος Ιουνίου. Αλλά και όταν κλείνει τα 10 θα είναι πολύ πιο φρέσκια και αξιόπιστη από τους λοιπούς κουβάδες.

Καλυτερα να την παρεις

μεταχειρισμενη χωρις τα μπιχλιμπιδια του ναβ. Οι καιροι επιτασσουν οικονομια

Freont

ιμη γιατί δεν λέτε..τιμη καθαρή από..μετο κλειδί στο χέρι...γιατί ντρέπεστε να την πείτε;

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

ferrari-1000

Μπορεί να ακουστεί περίεργο, αλλά bullying δέχθηκε ένας μπαμπάς, ο οποίος πήγε τον γιο του στο σχολείο με Ferrari. Ίσως να μην είναι το πιο σύνηθες να σε πηγαίνεις ο γονιός σου στο σχολείο το πρωί με μία Ferrari 488 GTB, αλλά αν την έχει γιατί όχι;

Mtx-German-1000

Τη στιγμή που αρκετές πόλεις στη Γερμανία είναι έτοιμες να απαγορεύσουν την κυκλοφορία σε παλιά πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα (Euro5 και παλαιότερα) οι επιτήδειοι έμποροι σε όλα τα Βαλκάνια σπεύδουν να τα αποκτήσουν έναντι πινακίου φακής για να πουλήσουν στις χώρες τους σε πολύ υψηλότερες τιμές.

3008a

To σικ Peugeot 3008 απέκτησε νέο turbo diesel κινητήρα 1.5 λίτρων και 130 ίππων τον οποίο και συνδυάζει με το νέο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων της γαλλικής εταιρίας.

Tesla-Electric2

Με την αυτοκίνηση να οδεύει σιγά-σιγά προς την ηλεκτροκίνηση, η χώρα μας αναδεικνύεται σε ουραγό ως προς το μερίδιο των πωλήσεων των ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη, παρά την αύξηση που παρατηρείται στις ταξινομήσεις τους.

Screenshot

H ζωή, κάποιες φορές είναι ωραία. πάρτε αυτά τα δυο νέα «όπλα», για παράδειγμα, με τους ηχηρούς κωδικούς Fiesta ST και Alpine A110 που αναβιώνουν σήμερα με περισσή μαεστρία τη (σχεδόν) αποθανουσα τέχνη της πραγματικής οδήγησης δίχως ναι μεν αλλά. 

C3-Aircross-15-1000

Με ένα ποσόν κοντά στα 15.000 ευρώ μπορεί κανείς πλέον να αποκτήσει ένα ολοκαίνουργιο και ολόφρεσκο… «SUVάκι». Δείτε 4 από τις καλύτερες προτάσεις της αγοράς στην κατηγορία, που προσφέρονται σήμερα σε αυτή την πολύ συμφέρουσα τιμή