Live από Valpolicella: Γευόμαστε στο Fiat 124 Spider!
Live από Valpolicella: Γευόμαστε στο Fiat 124 Spider!
Ξαφνικά το καλοκαίρι είναι πιο όμορφο, τα κορίτσια χαμογελούν, οι ήχοι και οι μυρωδιές της φύσης σε συνεπαίρνουν ξανά, σαν τότε που ήσουνα παιδί...
Στην Ιταλία, ανάμεσα στη Βερόνα και στο Μιλάνο υπάρχει μια περιοχή ευλογημένη, η Βαλπολιτσέλα. Πρόκειται για έναν τόπο γεμάτο αμπέλια που παράγει μερικά από τα καλύτερα κρασιά του κόσμου όπως το Amarone. Η άφιξή μας στην Villa Amista το απόγευμα συνοδεύονταν από μουντό καιρό και βαριές ψιχάλες.
Πρόκειται για ένα εκπληκτικό χώρο εξαιρετικά kinky με πάμπολλες αναφορές στο ομαδικό σεξ.
Πρόκειται για ένα εκπληκτικό χώρο εξαιρετικά kinky με πάμπολλες αναφορές στο ομαδικό σεξ.
Η επικοινωνιακή καμπάνια του νέου Fiat 124 Spider βασίζεται στα έντονα συναισθήματα όπως αυτά (σ.σ: σποτ) που νιώθει ένας 65χρονος όταν ξεμένει από το "μπλε χάπι" και διαπιστώνει ότι το 124 Spider κάνει εξίσου καλά την ίδια δουλειά.
Στον κήπο της Villa Amista όπου δέσποζαν δυο μοναδικού μεγέθους μανόλιες, υπήρχε ένα παλιό Fiat 124 Spider. Ξέρετε από αυτά που φτιάχνονταν το 1966 έως το 1975.
Κόκκινο χρώμα άψογα, συντηρημένο, δεν αντισταθήκαμε στο πειρασμό να καθίσουμε στη θέση του οδηγού. Κλείνεις τα μάτια και οι μυρωδιές σε μεταφέρουν νοητά στην εποχή της αθωότητας. Η βραδινή καταιγίδα έδωσε τη θέση της σ' έναν ολόλαμπρο ήλιο το πρωί. Ο τόπος, ευλογημένος μοσκοβολούσε, αυτό ήταν το ευχαριστώ της φύσης για το νερό που δίνει ζωή.
Στον κήπο της Villa Amista βρίσκονταν 18 ολοκαίνουργια Fiat 124 Spider, έτοιμα για δοκιμή. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που κατασκευάζεται σε συνεργασία με τη Mazda.
Μιλώντας με τον επικεφαλής μηχανικό της FIAT, Ντομένικο Μπανιάσκο μάθαμε πως στέλνουν στην Ιαπωνία τον υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα των 1.4lt και οι Ιάπωνες τον συναρμολογούν στο πλαίσιο του MX5. Το μηχανικό κιβώτιο φτιάχνεται από τη Mazda αλλά είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες του συγκεκριμένου κινητήρα (άλλα γρανάζια, άλλο περίβλημα, άλλη χαρτογράφηση). Το αυτόματο κιβώτιο το φτιάχνει εξ ολοκλήρου η FIAT. Οι Ιταλοί μηχανικοί είναι υπεύθυνοι για το σετάρισμα της ανάρτησης, ενώ το σχεδιαστικό τμήμα τους έχει αναλάβει την αισθητική μέσα/έξω. Το αποτέλεσμα είναι ένα λαμπρό δείγμα της Ιταλικής σχολής, πραγματικά εξαίρετο.
Κάθεσαι στη θέση του οδηγού, η αλήθεια είναι πως δε βολευτήκαμε αμέσως (σ.σ: 1,85m, 100kg) και νιώθεις σα να φοράς το αυτοκίνητο. Η οροφή ανοίγει με μια απλή κίνηση, πιάνεις το χερούλι, το στρίβεις και την κουμπώνεις πίσω από τα προσκέφαλα. Δεξιά βρίσκεται το κουμπί έναυσης του κινητήρα. Στα πλαϊνά των θυρών δεν υπάρχουν θέσεις για μικροαντικείμενα, θα βολέψετε όμως το κινητό σας στην κεντρική κονσόλα ενώ υπάρχει και ένα μικρό ντουλαπάκι ανάμεσα σε οδηγό/συνοδηγό. Το αυτοκίνητο ζυγίζει 1050kg, έχει 6αρι χειροκίνητο κιβώτιο και κατανομή βάρους 50/50 ανάμεσα στους δυο άξονες. Ο κινητήρας είναι τοποθετημένος ακριβώς πίσω από τον εμπρός άξονα και γι' αυτό στη θέση του συνεπιβάτη υπάρχει ένα εξόγκωμα ώστε να χωρά ο μηχανισμός του αυτόματου κιβωτίου (σ.σ: η διαμόρφωση όμως παραμένει και στα αυτοκίνητα με μηχανικό κιβώτιο).
Ξεκινάς και από τα πρώτα κιόλας μέτρα έχεις την αίσθηση ότι το φοράς! Εξαίρετη συναρμογή, κανένας τριγμός, ακαμψία κορυφαίου επιπέδου, ξεχάστε ότι πιθανόν θυμάστε από την Barchetta. To 124 Spider συμπεριφέρεται σαν ένα σώμα, νιώθεις ότι είναι κουστούμι ραμμένο πάνω σου. Δεν υπάρχουν ενοχλητικοί στροβιλισμοί του αέρα μέχρι τα 140km/h ενώ η ανάρτηση είναι άνετη, εξαφανίζει ανομοιομορφίες, λακκούβες και εξασφαλίζει υψηλό επίπεδο κύλισης για τους δυο επιβαίνοντες. Το τιμόνι είναι ακριβές, η αίσθηση άμεση και η ουρά θα ξεκολλήσει εύκολα/ευχάριστα αν το επιδιώξεις ειδικά αν η άσφαλτος έχει μειωμένη πρόσφυση. Στο δυναμικό κοντρόλ η συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι γραμμική με τη σωστή δοσολογία γκαζιού, τιμονιού διασκεδάζεις χωρίς ν' άγχεσαι. Σε επαρχιακό δρόμο με στροφές το Fiat 124 Spider είναι απολαυστικό, άμεσο, τα πάντα γίνονται εύκολα. Κάπου εκεί πιθανόν να ζητήσεις παραπάνω δύναμη, περισσότερη δράση.
Εκεί έρχεται το Abarth 124 Spider που διαθέτει 170PS, είναι πιο χαμηλό με φαρδύτερους τροχούς και πιο σκληρή ανάρτηση. Μπαίνοντας στη θέση του οδηγού, οι παλμοί ανεβαίνουν καθώς το σώμα σφηνώνει στο μπάκετ της Abarth. Δερμάτινο τιμόνι με ένδειξη ευθείας, αλκαντάρα, αισθητική βγαλμένη από τους αγώνες, ήχος πιο αλήτικος. Οφείλουμε να τονίσουμε ότι παρά τις μικρές διαδρομές της ανάρτησης, αυτή παραμένει ενδοτική χωρίς να ταλαιπωρεί αναίτια οδηγό/συνοδηγό. Είχαμε στα χέρια μας την έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο, η αλήθεια είναι πως δεν μας ενθουσίασε. Πιθανόν να παίζει ρόλο το βάρος του κιβωτίου αυτού με μετατροπέα ροπής. Όσοι συνάδελφοι δοκίμασαν την έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο είχαν θετική γνώμη.
Περιμέναμε περισσότερο δράμα από ένα τόσο ειδικό αυτοκίνητο, η τιμή του οποίου μάλιστα ενδέχεται να ξεπερνά τα 40.000 ευρώ στη χώρα μας. Το μυαλό ξαναγυρνά αμέσως στο FIAT 124 Spider (σ.σ: κοστίζει 31.000, ήτοι τουλάχιστον 10 χιλιάδες ευρώ λιγότερα) που "έχει" τον τρόπο του με την ισορροπημένη συμπεριφορά του. Το ανοικτό FIAT απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες. Από τους 30αρηδες μέχρι αυτούς που ζήλευαν ή οδηγούσαν μικροί το παλιό 124 Spider.
Για περισσότερες λεπτομέρειες όσον αφορά στην οδηγική μας εμπειρία μείνετε συντονισμένοι στην έντυπη έκδοση του Πρώτου Θέματος. Το FIAT 124 Spider βρίσκεται ήδη στη χώρα μας, μπορείτε να το δείτε στις εκθέσεις FIAT και να το παραγγείλετε. Καλορίζικο φίλε!
Τεχνικά χαρακτηριστικά Fiat 124 Spider
Κινητήρας: 1.368 cc
Ισχύς: 140 PS/5000 rpm
Ροπή: 24.5 kgm/2.250 rpm
Μετάδοση: Στους πίσω τροχούς
Επιτάχυνση 0-100 km: 7,5 sec
Τελική ταχύτητα: 215 km/h
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 7,4 lt (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 148 gr/km
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχέσεων
Βάρος: 1050 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.054/1.740/1.233 mm
Χώρος αποσκευών: 140 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 252 ευρώ
Τιμή: 31.000 ευρώ
Στον κήπο της Villa Amista όπου δέσποζαν δυο μοναδικού μεγέθους μανόλιες, υπήρχε ένα παλιό Fiat 124 Spider. Ξέρετε από αυτά που φτιάχνονταν το 1966 έως το 1975.
Κόκκινο χρώμα άψογα, συντηρημένο, δεν αντισταθήκαμε στο πειρασμό να καθίσουμε στη θέση του οδηγού. Κλείνεις τα μάτια και οι μυρωδιές σε μεταφέρουν νοητά στην εποχή της αθωότητας. Η βραδινή καταιγίδα έδωσε τη θέση της σ' έναν ολόλαμπρο ήλιο το πρωί. Ο τόπος, ευλογημένος μοσκοβολούσε, αυτό ήταν το ευχαριστώ της φύσης για το νερό που δίνει ζωή.
Στον κήπο της Villa Amista βρίσκονταν 18 ολοκαίνουργια Fiat 124 Spider, έτοιμα για δοκιμή. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που κατασκευάζεται σε συνεργασία με τη Mazda.
Μιλώντας με τον επικεφαλής μηχανικό της FIAT, Ντομένικο Μπανιάσκο μάθαμε πως στέλνουν στην Ιαπωνία τον υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα των 1.4lt και οι Ιάπωνες τον συναρμολογούν στο πλαίσιο του MX5. Το μηχανικό κιβώτιο φτιάχνεται από τη Mazda αλλά είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες του συγκεκριμένου κινητήρα (άλλα γρανάζια, άλλο περίβλημα, άλλη χαρτογράφηση). Το αυτόματο κιβώτιο το φτιάχνει εξ ολοκλήρου η FIAT. Οι Ιταλοί μηχανικοί είναι υπεύθυνοι για το σετάρισμα της ανάρτησης, ενώ το σχεδιαστικό τμήμα τους έχει αναλάβει την αισθητική μέσα/έξω. Το αποτέλεσμα είναι ένα λαμπρό δείγμα της Ιταλικής σχολής, πραγματικά εξαίρετο.
Κάθεσαι στη θέση του οδηγού, η αλήθεια είναι πως δε βολευτήκαμε αμέσως (σ.σ: 1,85m, 100kg) και νιώθεις σα να φοράς το αυτοκίνητο. Η οροφή ανοίγει με μια απλή κίνηση, πιάνεις το χερούλι, το στρίβεις και την κουμπώνεις πίσω από τα προσκέφαλα. Δεξιά βρίσκεται το κουμπί έναυσης του κινητήρα. Στα πλαϊνά των θυρών δεν υπάρχουν θέσεις για μικροαντικείμενα, θα βολέψετε όμως το κινητό σας στην κεντρική κονσόλα ενώ υπάρχει και ένα μικρό ντουλαπάκι ανάμεσα σε οδηγό/συνοδηγό. Το αυτοκίνητο ζυγίζει 1050kg, έχει 6αρι χειροκίνητο κιβώτιο και κατανομή βάρους 50/50 ανάμεσα στους δυο άξονες. Ο κινητήρας είναι τοποθετημένος ακριβώς πίσω από τον εμπρός άξονα και γι' αυτό στη θέση του συνεπιβάτη υπάρχει ένα εξόγκωμα ώστε να χωρά ο μηχανισμός του αυτόματου κιβωτίου (σ.σ: η διαμόρφωση όμως παραμένει και στα αυτοκίνητα με μηχανικό κιβώτιο).
Ξεκινάς και από τα πρώτα κιόλας μέτρα έχεις την αίσθηση ότι το φοράς! Εξαίρετη συναρμογή, κανένας τριγμός, ακαμψία κορυφαίου επιπέδου, ξεχάστε ότι πιθανόν θυμάστε από την Barchetta. To 124 Spider συμπεριφέρεται σαν ένα σώμα, νιώθεις ότι είναι κουστούμι ραμμένο πάνω σου. Δεν υπάρχουν ενοχλητικοί στροβιλισμοί του αέρα μέχρι τα 140km/h ενώ η ανάρτηση είναι άνετη, εξαφανίζει ανομοιομορφίες, λακκούβες και εξασφαλίζει υψηλό επίπεδο κύλισης για τους δυο επιβαίνοντες. Το τιμόνι είναι ακριβές, η αίσθηση άμεση και η ουρά θα ξεκολλήσει εύκολα/ευχάριστα αν το επιδιώξεις ειδικά αν η άσφαλτος έχει μειωμένη πρόσφυση. Στο δυναμικό κοντρόλ η συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι γραμμική με τη σωστή δοσολογία γκαζιού, τιμονιού διασκεδάζεις χωρίς ν' άγχεσαι. Σε επαρχιακό δρόμο με στροφές το Fiat 124 Spider είναι απολαυστικό, άμεσο, τα πάντα γίνονται εύκολα. Κάπου εκεί πιθανόν να ζητήσεις παραπάνω δύναμη, περισσότερη δράση.
Εκεί έρχεται το Abarth 124 Spider που διαθέτει 170PS, είναι πιο χαμηλό με φαρδύτερους τροχούς και πιο σκληρή ανάρτηση. Μπαίνοντας στη θέση του οδηγού, οι παλμοί ανεβαίνουν καθώς το σώμα σφηνώνει στο μπάκετ της Abarth. Δερμάτινο τιμόνι με ένδειξη ευθείας, αλκαντάρα, αισθητική βγαλμένη από τους αγώνες, ήχος πιο αλήτικος. Οφείλουμε να τονίσουμε ότι παρά τις μικρές διαδρομές της ανάρτησης, αυτή παραμένει ενδοτική χωρίς να ταλαιπωρεί αναίτια οδηγό/συνοδηγό. Είχαμε στα χέρια μας την έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο, η αλήθεια είναι πως δεν μας ενθουσίασε. Πιθανόν να παίζει ρόλο το βάρος του κιβωτίου αυτού με μετατροπέα ροπής. Όσοι συνάδελφοι δοκίμασαν την έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο είχαν θετική γνώμη.
Περιμέναμε περισσότερο δράμα από ένα τόσο ειδικό αυτοκίνητο, η τιμή του οποίου μάλιστα ενδέχεται να ξεπερνά τα 40.000 ευρώ στη χώρα μας. Το μυαλό ξαναγυρνά αμέσως στο FIAT 124 Spider (σ.σ: κοστίζει 31.000, ήτοι τουλάχιστον 10 χιλιάδες ευρώ λιγότερα) που "έχει" τον τρόπο του με την ισορροπημένη συμπεριφορά του. Το ανοικτό FIAT απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες. Από τους 30αρηδες μέχρι αυτούς που ζήλευαν ή οδηγούσαν μικροί το παλιό 124 Spider.
Για περισσότερες λεπτομέρειες όσον αφορά στην οδηγική μας εμπειρία μείνετε συντονισμένοι στην έντυπη έκδοση του Πρώτου Θέματος. Το FIAT 124 Spider βρίσκεται ήδη στη χώρα μας, μπορείτε να το δείτε στις εκθέσεις FIAT και να το παραγγείλετε. Καλορίζικο φίλε!
Τεχνικά χαρακτηριστικά Fiat 124 Spider
Κινητήρας: 1.368 cc
Ισχύς: 140 PS/5000 rpm
Ροπή: 24.5 kgm/2.250 rpm
Μετάδοση: Στους πίσω τροχούς
Επιτάχυνση 0-100 km: 7,5 sec
Τελική ταχύτητα: 215 km/h
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 7,4 lt (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 148 gr/km
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχέσεων
Βάρος: 1050 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.054/1.740/1.233 mm
Χώρος αποσκευών: 140 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 252 ευρώ
Τιμή: 31.000 ευρώ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα