Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Οδηγεί το αυτοκίνητο που φέρει το όνομά του
Οδηγεί το αυτοκίνητο που φέρει το όνομά του
Η Borgward ήταν μία γερμανική μάρκα που τέθηκε «εκτός δράσης» στις αρχές της δεκαετίας του ’60. Πλέον έχει περάσει στην ιδιοκτησία της κινεζικής Foton και επιχειρεί να επανέλθει στο προσκήνιο της αυτοκίνησης.
To BX7 είναι ένα μεσαίο τετρακίνητο SUV μήκους 4,7 m. που θα κυκλοφορήσει και σε υβριδική έκδοση. Η σχεδίασή του δείχνει ευρωπαϊκή, όπως και το όνομά του. Η Borgward ήταν μία γερμανική μάρκα που τέθηκε «εκτός δράσης» στις αρχές της δεκαετίας του ’60. Πλέον έχει περάσει στην ιδιοκτησία της κινεζικής Foton και επιχειρεί να επανέλθει στο προσκήνιο της αυτοκίνησης.
Στη Βρέμη, εκεί όπου βρισκόταν η έδρα της εταιρείας, δοκίμασε το ΒΧ7 ο Christian Borgward. Πρόκειται για τον εγγονό του ιδρυτή της μάρκας, Carl F. W. Borgward, και η γνώμη του έχει κάποια βαρύτητα, τουλάχιστον από πλευράς μάρκετινγκ: «Νιώθω σαν να κρατάω το μωρό μου για πρώτη στα χέρια μου! Το πλαίσιο και το τιμόνι αντιδρούν άμεσα στις εντολές μου, ενώ και η άνεση είναι σε υψηλά επίπεδα».
Ο Christian Borgward κατέχει όμως και τη θέση του Προέδρου στο εποπτικό συμβούλιο της εταιρείας. «Προφανώς το πρώτο μας μοντέλο θα αντιμετωπίσει έντονο συναγωνισμό στην πιο απαιτητική κατηγορία. Είμαι όμως σχεδόν σίγουρος ότι αν ζούσε σήμερα ο παππούς μου, ένα τέτοιο αυτοκίνητο θα κατασκεύαζε».
Οι πωλήσεις του ΒΧ7 άρχισαν από την Κίνα, όπου βρίσκεται η γραμμή παραγωγής του, ενώ αναζητείται και εργοστάσιο στη Γερμανία προκειμένου η Borgward να «απευθυνθεί» και στο απαιτητικό ευρωπαϊκό κοινό.
Στη Βρέμη, εκεί όπου βρισκόταν η έδρα της εταιρείας, δοκίμασε το ΒΧ7 ο Christian Borgward. Πρόκειται για τον εγγονό του ιδρυτή της μάρκας, Carl F. W. Borgward, και η γνώμη του έχει κάποια βαρύτητα, τουλάχιστον από πλευράς μάρκετινγκ: «Νιώθω σαν να κρατάω το μωρό μου για πρώτη στα χέρια μου! Το πλαίσιο και το τιμόνι αντιδρούν άμεσα στις εντολές μου, ενώ και η άνεση είναι σε υψηλά επίπεδα».
Ο Christian Borgward κατέχει όμως και τη θέση του Προέδρου στο εποπτικό συμβούλιο της εταιρείας. «Προφανώς το πρώτο μας μοντέλο θα αντιμετωπίσει έντονο συναγωνισμό στην πιο απαιτητική κατηγορία. Είμαι όμως σχεδόν σίγουρος ότι αν ζούσε σήμερα ο παππούς μου, ένα τέτοιο αυτοκίνητο θα κατασκεύαζε».
Οι πωλήσεις του ΒΧ7 άρχισαν από την Κίνα, όπου βρίσκεται η γραμμή παραγωγής του, ενώ αναζητείται και εργοστάσιο στη Γερμανία προκειμένου η Borgward να «απευθυνθεί» και στο απαιτητικό ευρωπαϊκό κοινό.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα