Πάτησε Ελλάδα η νέα Mercedes E Class!
Το νέο μεσαίο μοντέλο της Mercedes βρίσκεται ήδη στη χώρα μας προς πώληση με τιμές που ξεκινούν από 53.600 ευρώ.
Μαζί με τη νέα E Class παρουσιάστηκε η νέα SLC (1.6lt, 156PS) αλλά και η νέα GLS (σ.σ: το μεγαλύτερο SUV της Mercedes). Σταρ της βραδιάς ήταν η πορτοκαλί AMG GTS που ήρθε στη χώρα μας για λίγες εμφανίσεις.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Mercedes Benz Ελλάς, Γιάννης Καλλίγερος τόνισε: «Στόχος μας σαν εταιρεία είναι να οδηγούμε τις εξελίξεις στο χώρο του αυτοκινήτου. Φέτος γιορτάζουμε τα 130 χρόνια Mercedes Benz και τα 80 χρόνια από τότε που τοποθετήσαμε τον πρώτο πετρελαιοκινητήρα σ’ αυτοκίνητό μας».Η νέα E Class εφοδιάζεται μ’ έναν ολοκαίνουργιο δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα απόδοσης 195PS.
Στη Mercedes ποντάρουν πολλά στην αξιολόγηση των εταιρειών leasing για τη μικρή μείωση της αξίας της E Class μετά από 3 ή 5 χρόνια. Θεωρούν πως το αυτοκίνητό τους θα είναι πολύ πιο δελεαστικό για τα στελέχη εταιρειών και ποντάρουν πολλά σε μια αγορά που έχει συρρικνωθεί στο ελάχιστο: «Το 2004 πουλήσαμε 2500 E Class, το 2015 μόνο 65, που είναι περισσότερες από τα μισά αυτοκίνητα που πουλήθηκαν σε όλη την κατηγορία» σημείωσε ο κ. Καλλίγερος.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Mercedes Benz Ελλάς, Γιάννης Καλλίγερος μιλά στη χθεσινή πανελλήνια παρουσίαση της νέας E Class.
Ο εμπορικός διευθυντής της Mercedes Benz, Νίκος Πρέζας ανέφερε: «Η E Class είναι ένα αυτοκίνητο υψηλής ευφυΐας, φέρει καινοτομίες που στο μέλλον θα επεκταθούν και στα υπόλοιπα μοντέλα μας».
Με την συνδρομή του Intelligent Drive η E Class που πωλείται στη χώρα μας είναι δυνατόν να κινηθεί ημιαυτόματα, χωρίς δηλαδή να κρατάτε εσείς το τιμόνι. Θα έχετε όμως ακόμη την τελική ευθύνη καθώς δεν υπάρχει σήμερα η δυνατότητα στη χώρα μας να συνδεθείτε με υπηρεσίες αυτόνομης οδήγησης. Για παράδειγμα σε πολιτείες των ΗΠΑ μπορεί σήμερα ένας κάτοχος E Class να αφήσει το αυτοκίνητο να τον μεταφέρει χωρίς να παρεμβαίνει. Στην Ελλάδα την τελική ευθύνη μέχρι να λυθεί το θέμα της συνδεσιμότητας θα την έχει ο οδηγός.
Η νέα E-Class σε σύγκριση με την προκάτοχό της έχει αυξημένο μήκος μεταξονίου κατά 65 mm (2939/2874) και συνολικό μήκος αυξημένο κατά 43 χιλιοστά (4923/4880). Η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ έχει διατηρηθεί στα εξαιρετικά επίπεδα του προηγούμενου μοντέλου.
|
Νέα E-Class |
Προηγούμενο μοντέλο |
Διαφορά |
Εξωτερικό |
|
|
|
Μήκος οχήματος mm |
4923 |
4880 |
+43 |
Πλάτος οχήματος mm |
1852 |
1854 |
-2 |
Ύψος οχήματος mm |
1468 |
1471 |
-3 |
Μεταξόνιο mm |
2939 |
2874 |
+65 |
Εύρος ίχνους, εμπρος mm |
1620 |
1600 |
+20 |
Εύρος ίχνους, πίσω mm |
1626 |
1619 |
+7 |
|
|
|
|
Εσωτερικό |
|
|
|
Χώρος γονάτων, πίσω mm |
75 |
69 |
+6 |
Χώρος ώμων εμπρός / πίσω mm |
1467/1450 |
1467/1446 |
0/+4 |
Χωρητικότητα χώρου αποσκευών (l) |
530 |
540 |
-10 |
Ο προαιρετικός εξοπλισμός περιλαμβάνει - για πρώτη φορά στη συγκεκριμένη κατηγορία - δύο οθόνες υψηλής ανάλυσης, διαγωνίου 12,3 ιντσών η κάθε μία. Κάτω από το κοινό τους γυάλινο κάλυμμα, οι δύο οθόνες δείχνoυν ενιαίες δημιουργώντας ένα κεντρικό στοιχείο. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ τριών διαφορετικών σχεδιαστικών στυλ για το ταμπλό οργάνων: "Classic", "Sport" και "Progressive". Επιπρόσθετα, χειριστήρια αφής στο τιμόνι κάνουν την πρώτη τους εμφάνιση σε ένα αυτοκίνητο. Νέα, έξυπνα γραφικά με απεικονίσεις υψηλής ανάλυσης και κινούμενα σχέδια, σε συνδυασμό με μια απλουστευμένη λογική, ενισχύουν ακόμα περισσότερο την ευκολία χειρισμού.
Η νέα E-Class διατίθεται αρχικά με δυο κινητήρες:
E 200 με δίλιτρο κινητήρα βενζίνης 1991 cc, (53.600 ευρώ)
E 220 d με ολοκαίνουριο δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα 1950 cc (56.000 ευρώ).
Μοντέλο |
Κυβισμός cc |
kW/hp |
Nm |
0-100 km/h σε s |
l/100 km |
CO2 g/km |
E 200 |
1991 |
135/184 |
300 |
7.7
|
6,3 - 5.9 |
142-132 |
E 220 d
|
1950 |
143/195 |
400 |
7.3 |
4,3- 3.9 |
112-102 |
E 350 d |
2987 |
190/258 |
620 |
5.9 |
5.5-5.1 |
144 - 133 |
Ε 350 e |
1991 |
210/286 (155+65 211+88) |
550 (350+440) |
6.2 |
2.1 |
49 |
Όλοι οι κινητήρες διαθέτουν ECO start/stop, οι βενζινοκινητήρες πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων EU 6, ενώ ο νέος τετρακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας τα μελλοντικά όρια RDE.
Αυτόνομη οδήγηση
Αυτή επιτυγχάνεται με το DRIVE PILOTπου μπορεί να διατηρεί αυτόματα τη σωστή απόσταση από τα προπορευόμενα οχήματα, αλλά και να τα ακολουθεί με ταχύτητες έως 210 km/h. Αυτό διευκολύνει τον οδηγό, ο οποίος δεν χρειάζεται να επεμβαίνει πατώντας το πεντάλ φρένου ή γκαζιού στο εύρος λειτουργίας του DRIVE PILOT, ενώ υποστηρίζεται σημαντικά και στη διεύθυνση του αυτοκινήτου. Ακόμη ένα μοναδικό χαρακτηριστικό του συστήματος είναι ότι στις ταχύτητες έως 130km/h μπορεί να παρεμβαίνει λαμβάνοντας υπόψη τα οχήματα που κινούνται στο χώρο, ακόμη και εάν οι γραμμές δεν είναι διακριτές, όπως για παράδειγμα σε έναν δρόμο όπου εκτελούνται έργα. Περαιτέρω βελτίωση με στόχο την διευκόλυνση και άνεση του οδηγού: σε συνδυασμό με το σύστημα COMAND Online, η λειτουργία Speed Limit Pilot μπορεί να προσαρμόσει αυτόνομα την ταχύτητα του οχήματος εντός των ορίων τα οποία μπορούν να ανιχνευτούν από τις κάμερες ή αναφέρονται στο σύστημα πλοήγησης, π.χ. 50 χλμ/ώρα σε κατοικημένες περιοχές ή 100 km / h σε επαρχιακούς δρόμους, μέσω του Distance Pilot DISTRONIC. Οι πρόσθετες, εντυπωσιακές καινοτομίες του DRIVE PILOT περιλαμβάνουν, για πρώτη φορά, το Active Lane-change Assistant. Λειτουργώντας με βάση τα ραντάρ και κάμερα, αυτό το σύστημα βοηθά τον οδηγό όταν αλλάζει λωρίδες σε δρόμους με πολλές λωρίδες κυκλοφορίας ώστε να μπορεί να κατευθύνει το όχημα στη λωρίδα κυκλοφορίας που επιλέγεται από τον οδηγό – σε περίπτωση προσπέρασης, για παράδειγμα.
Μόλις ο οδηγός έχει δηλώσει για τουλάχιστον δύο δευτερόλεπτα ότι θέλει να στρίψει, το Active Lane-change Assistant βοηθά στην κατεύθυνση του τιμονιού στην παρακείμενη λωρίδα εάν ανιχνεύσει ότι η λωρίδα είναι άδεια. Ενσωματωμένο στο σύστημα DRIVE PILOT είναι και το σύστημα Active Emergency Stop Assist το οποίο μπορεί να φρενάρει το όχημα έως ότου αυτό ακινητοποιηθεί στη λωρίδα του, εφ’ όσον ανιχνεύσει ότι ο οδηγός δεν έχει τον έλεγχο ενώ το όχημα κινείται. Εάν δεν υπάρξει κίνηση του τιμονιού με το χέρι για συγκεκριμένο διάστημα, ενώ το σύστημα Steering Pilot είναι ενεργοποιημένο, τότε το σύστημα προειδοποιεί τον οδηγό ηχητικά και οπτικά να ακουμπήσει τα χέρια του στο τιμόνι. Εάν, μετά από επανειλημμένες προειδοποιήσεις ο οδηγός δεν αντιδράσει τότε το όχημα επιβραδύνει με ασφάλεια έως ότου σταματήσει εντελώς στη λωρίδα και προειδοποιεί τα αυτοκίνητα που ακολουθούν ενεργοποιώντας τα αλάρμ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr