Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Toyota Prius Plug-In με 1,4 λίτρα ανά 100 χλμ!
Toyota Prius Plug-In με 1,4 λίτρα ανά 100 χλμ!
Δεύτερο μέλος αποκτά η οικογένεια του Prius τέταρτης γενιάς. Το υβριδικό της Toyota έκανε παγκόσμια πρεμιέρα στη Νέα Υόρκη στην έκδοση Plug-in (στις ΗΠΑ θα ονομάζεται Prius Prime) και θα κυκλοφορήσει στους δρόμους – και τους ευρωπαϊκούς – προς τα τέλη του 2016.
Με λιγότερο φουτουριστικά φώτα εμπρός και πίσω από το υβριδικό Prius, το plug-in μοντέλο έχει εμφάνιση πιο αποδεκτή από ευρύτερο κοινό. Όπως το υβριδικό Prius (αλλά και το compact SUV C-HR), το Plug-In μοντέλο της Toyota βασίζεται στη νέα αρχιτεκτονική TNGA και την πλατφόρμα GA-C, η οποία εξασφαλίζει εξαιρετική οδική συμπεριφορά τόσο στον αυτοκινητόδρομο όσο και σε διαδρομή με στροφές.
Ο ιαπωνικός κολοσσός υπόσχεται βελτίωση σε κάθε τομέα σε σχέση με το Prius Plug-in Hybrid πρώτης γενιάς, οι πωλήσεις του οποίου άρχισαν το 2012. Καταρχάς οι μπαταρίες ιόντων λιθίου έχουν αυξημένη χωρητικότητα (8.8 kWh), επιτρέποντας στον οδηγό να κινηθεί για μεγαλύτερες αποστάσεις με αποκλειστική χρήση ηλεκτρικής ενέργειας (άνω των 50 km/h και με ταχύτητα έως 135 km/h). Η φόρτισή τους σε παροχή 230 volt γίνεται σε κάτι περισσότερο από 2 ώρες και σε συμβατική πρίζα σε 5,5 ώρες.
Η Toyota ανακοινώνει μεικτή κατανάλωση μόλις 1,4 lt/100 km, τιμή που αντιστοιχεί σε εκπομπές CO2 στα επίπεδα των 32 g/km. Το υβριδικό σύστημα αποτελείται από το γνωστό 1.8 βενζίνης, κύκλου Άτκινσον, αλλά και δύο ηλεκτροκινητήρες, ένας εκ των οποίων παίζει το ρόλο γεννήτριας. Ο κατασκευαστής δεν ανακοίνωσε πάντως στοιχεία για τις επιδόσεις του Prius Plug-In.
Και ενώ οι φωτογραφίες αλλά το κείμενο του αμερικάνικου press kit κάνουν λόγο για εντυπωσιακή οθόνη αφής – τύπου tablet – διαγωνίου 11,6 ιντσών, η Toyota Ευρώπης αναφέρει την παρουσία της οθόνης των 8 ιντσών, από το απλό υβριδικό Prius. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ασύρματη φόρτιση κινητού, head-up display, συστήματα αυτόματου παρκαρίσματος, αυτόνομης πέδησης κ.α.
Ο ιαπωνικός κολοσσός υπόσχεται βελτίωση σε κάθε τομέα σε σχέση με το Prius Plug-in Hybrid πρώτης γενιάς, οι πωλήσεις του οποίου άρχισαν το 2012. Καταρχάς οι μπαταρίες ιόντων λιθίου έχουν αυξημένη χωρητικότητα (8.8 kWh), επιτρέποντας στον οδηγό να κινηθεί για μεγαλύτερες αποστάσεις με αποκλειστική χρήση ηλεκτρικής ενέργειας (άνω των 50 km/h και με ταχύτητα έως 135 km/h). Η φόρτισή τους σε παροχή 230 volt γίνεται σε κάτι περισσότερο από 2 ώρες και σε συμβατική πρίζα σε 5,5 ώρες.
Η Toyota ανακοινώνει μεικτή κατανάλωση μόλις 1,4 lt/100 km, τιμή που αντιστοιχεί σε εκπομπές CO2 στα επίπεδα των 32 g/km. Το υβριδικό σύστημα αποτελείται από το γνωστό 1.8 βενζίνης, κύκλου Άτκινσον, αλλά και δύο ηλεκτροκινητήρες, ένας εκ των οποίων παίζει το ρόλο γεννήτριας. Ο κατασκευαστής δεν ανακοίνωσε πάντως στοιχεία για τις επιδόσεις του Prius Plug-In.
Και ενώ οι φωτογραφίες αλλά το κείμενο του αμερικάνικου press kit κάνουν λόγο για εντυπωσιακή οθόνη αφής – τύπου tablet – διαγωνίου 11,6 ιντσών, η Toyota Ευρώπης αναφέρει την παρουσία της οθόνης των 8 ιντσών, από το απλό υβριδικό Prius. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ασύρματη φόρτιση κινητού, head-up display, συστήματα αυτόματου παρκαρίσματος, αυτόνομης πέδησης κ.α.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα