Red Bull: Δύσκολο ξεκίνημα το 2016!

Red Bull: Δύσκολο ξεκίνημα το 2016!

Συγκρατημένη απαισιοδοξία στην Αυστριακή ομάδα για το ξεκίνημα της νέας σεζόν.

Red Bull: Δύσκολο ξεκίνημα το 2016!
Ο Βρετανός μάνατζερ και αγωνιστικός διευθυντής της Red Bull Racing, Κρίστιαν Χόρνερ προειδοποιεί πως θα χρειαστεί χρόνος για να μπορέσει η άλλοτε πρωταθλήτρια να παρουσιαστεί και πάλι ανταγωνιστική. Όπως ίσως γνωρίζετε η Red Bull το 2015 δεν πήρε ούτε μια νίκη αν και κατάφερε να έχει δυο παρουσίες στο δεύτερο σκαλί του βάθρου. Βασικός λόγος υστέρησης ήταν η απόδοση της μονάδας ισχύος της Renault. Ο Χόρνερ άσκησε δριμεία κριτική στη Renault προσπάθησε να κλείσει συμφωνία με κάποιον άλλο από τους τρεις κατασκευαστές (Mercedes, Ferrari, Honda) αλλά δεν τα κατάφερε. Έτσι για το 2016 οι Ταύροι θα χρησιμοποιούν μονάδα ισχύος Renault η οποία όμως θα φέρει τα λογότυπα της Tag Heuer. Για την ομάδα θα οδηγούν οι Κβιάτ και Ρικιάρντο.

Κλείσιμο
Μιλώντας για τη νέα σεζόν ο Χόρνερ ήταν πολύ επιφυλακτικός: «Πέρυσι αντιμετωπίσαμε μια διαφορετική πρόκληση να μείνουμε ενωμένοι σαν ομάδα, τελικά καταφέραμε να μην έχουμε μεγάλες απώλειες. Η ομάδα έκανε εξαιρετική δουλειά επικεντρώνοντας την προσοχή στο σασί, πιστεύω πως έχουμε ένα πολύ ισχυρό σασί. Πρέπει να κάνουμε λίγο υπομονή μέχρι να είμαστε ξανά σε θέση να ορθοποδήσουμε και να κυριαρχήσουμε πάλι. Η δυσκολία μας έφερε πιο κοντά και η ομάδα είναι πιο ενωμένη από ποτέ. Όσον αφορά στη συνοχή και στον τρόπο δουλειάς μας η περσινή χρονιά ήταν πετυχημένη. Είχαμε εξαιρετικό σασί και αδράξαμε τις δυο από τις τρεις ευκαιρίες της σεζόν σε Μονακό, Ουγγαρία και Σιγκαπούρη όπου η δύναμη της μονάδας ισχύος έρχονταν σε δεύτερη μοίρα. Είχαμε καλή στρατηγική και οι αλλαγές ελαστικών που κάναμε ήταν οι ταχύτερες όλων. Κάποια πράγματα ήταν εκτός των δικών μας αρμοδιοτήτων και δεν μπορούσαμε να τα ελέγξουμε. Ξέρω ότι πρέπει ν’ ανησυχούμε μόνο για ότι μπορούμε να ελέγξουμε. Έχω ζωηρές αμφιβολίες αν θα βελτιωθεί σημαντικά η απόδοση της μονάδας ισχύος της Renault στις αρχές της φετινής σεζόν. Θα πρέπει να είμαστε υπομονετικοί, θα πάρει χρόνο».



Η Renault που επιστρέφει φέτος μ’ εργοστασιακή ομάδα επίσης
(σ.σ: εξαγόρασε τη Lotus) έχει φροντίσει να κρατήσει χαμηλά τις προσδοκίες. Στο Βιρί Σατιγιόν όπου φτιάχνεται η μονάδα ισχύος έχει πιάσει ήδη δουλειά ο Μάριο Ίλιεν κορυφαίος μηχανικός κινητήρων στη F1. Η εταιρεία του Ilmor βρίσκονταν πολλά χρόνια πίσω από την επιτυχία των ατμοσφαιρικών κινητήρων της Mercedes στη F1.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Best of Network

Δείτε Επίσης