Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
IONIQ, το Hyundai "3 σε 1"
IONIQ, το Hyundai "3 σε 1"
Θα πωλείται ως αμιγώς ηλεκτρικό (χωρίς να εκπέμπει καθόλου ρύπους), ως plug-in υβριδικό με βενζινοκινητήρα, ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρίες που θα φορτίζονται στην πρίζα και ως υβριδικό με μπαταρίες που θα φορτίζονται από την κίνηση του αυτοκινήτου.
Αντίστροφη μέτρηση έως τον Ιανουάριο και την αποκάλυψη του IONIQ στη Νότια Κορέα, έχει θέσει σε εφαρμογή η Hyundai. Ο κατασκευαστής έδωσε στη δημοσιότητα δύο νέα σκίτσα του ηλεκτρικού αυτοκινήτου, το οποίο θα κυκλοφορήσει εντός του 2016. Το ιδιαίτερο με το IONIQ είναι ότι θα διατίθεται σε τρεις εκδόσεις, στο ίδιο μάλιστα sedan αμάξωμα.
Θα πωλείται ως αμιγώς ηλεκτρικό (χωρίς να εκπέμπει καθόλου ρύπους), ως plug-in υβριδικό με βενζινοκινητήρα, ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρίες που θα φορτίζονται στην πρίζα και ως υβριδικό με μπαταρίες που θα φορτίζονται από την κίνηση του αυτοκινήτου. Η δυνατότητα αυτή αναμένεται να δώσει σημαντικό πλεονέκτημα στη Hyundai έναντι των ανταγωνιστών της, οι οποίοι προσφέρουν ξεχωριστά μοντέλα για κάθε μία από τις άνω κατηγορίες.
Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου, οι σχεδιαστές της Hyundai δημιούργησαν ένα αυτοκίνητο που ελκύει και με την εμφάνισή του, όχι δηλαδή μόνο με την τεχνολογία του. Το IONIQ έχει… καλλίγραμμη σιλουέτα, με την οροφή να θυμίζει αυτή ενός coupe μοντέλου. Απομένει βέβαια να δούμε πόσο το πραγματικό αυτοκίνητο θα είναι «πιστό» στα συγκεκριμένα σκίτσα. Λιτό – χωρίς πολλούς διακόπτες – είναι το εσωτερικό, με ψηφιακό πίνακα οργάνων που φιλοξενεί όλες τις απαραίτητες ενδείξεις και οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό.
Μετά την πρεμιέρα του στη Νότια Κορέα, το IONIQ θα εμφανιστεί τον Μάρτιο στις εκθέσεις αυτοκινήτου της Γενεύης και της Νέας Υόρκης.
Θα πωλείται ως αμιγώς ηλεκτρικό (χωρίς να εκπέμπει καθόλου ρύπους), ως plug-in υβριδικό με βενζινοκινητήρα, ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρίες που θα φορτίζονται στην πρίζα και ως υβριδικό με μπαταρίες που θα φορτίζονται από την κίνηση του αυτοκινήτου. Η δυνατότητα αυτή αναμένεται να δώσει σημαντικό πλεονέκτημα στη Hyundai έναντι των ανταγωνιστών της, οι οποίοι προσφέρουν ξεχωριστά μοντέλα για κάθε μία από τις άνω κατηγορίες.
Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου, οι σχεδιαστές της Hyundai δημιούργησαν ένα αυτοκίνητο που ελκύει και με την εμφάνισή του, όχι δηλαδή μόνο με την τεχνολογία του. Το IONIQ έχει… καλλίγραμμη σιλουέτα, με την οροφή να θυμίζει αυτή ενός coupe μοντέλου. Απομένει βέβαια να δούμε πόσο το πραγματικό αυτοκίνητο θα είναι «πιστό» στα συγκεκριμένα σκίτσα. Λιτό – χωρίς πολλούς διακόπτες – είναι το εσωτερικό, με ψηφιακό πίνακα οργάνων που φιλοξενεί όλες τις απαραίτητες ενδείξεις και οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό.
Μετά την πρεμιέρα του στη Νότια Κορέα, το IONIQ θα εμφανιστεί τον Μάρτιο στις εκθέσεις αυτοκινήτου της Γενεύης και της Νέας Υόρκης.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα