Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Πρώτη επαφή στην Ελλάδα με το νέο Astra
Πρώτη επαφή στην Ελλάδα με το νέο Astra
Και επίσημα διαθέσιμο είναι το νέο Opel Astra, μετά και την παρουσίαση του αυτοκινήτου στους Έλληνες δημοσιογράφους του ειδικού Τύπου…
Η ιστορία της Opel με τα συμπαγή μοντέλα ξεκίνησε με το Kadett το 1936 και συνεχίζεται μέχρι σήμερα με το νέο Astra, την 11η γενιά ενός συμπαγούς μοντέλου Opel. Έχουν κατασκευαστεί συνολικά 24 εκατομμύρια αυτοκίνητα Kadett και Astra.
«Το νέο Astra θα συνεχίσει την παράδοση της Opel να κάνει τις καινοτομίες των υψηλότερων κατηγοριών προσιτές στο ευρύ κοινό. Ταυτόχρονα θα σηματοδοτήσει την έναρξη μιας νέας εποχής στην Opel κάνοντας ένα τεράστιο άλμα εμπρός.» δήλωσε ο Γιάννης Πασσάδης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της GM Hellas. «Το νέο Astra είναι οδηγοκεντρικό, ελαφρύτερο, μικρότερο εξωτερικά, μεγαλύτερο εσωτερικά. Στο Astra θα φιλοξενούν μόνο κινητήρες τελευταίας γενιάς. Πολυάριθμες τεχνολογίες και συστήματα υποστήριξης από ανώτερες κατηγορίες αυξάνουν τα επίπεδα άνεσης και ασφάλειας για τους επιβάτες του Astra όπως το επαναστατικό, νέο προσαρμοζόμενο σύστημα φωτισμού IntelliLux LED® matrix light, που ήδη βραβεύτηκε με το SAFETYBEST 2015».
Στα πλαίσια της παρουσίασής του, το είχαμε στα χέρια μας για μια μικρή δοκιμή και μια πρώτη επαφή, εντός Ελλάδος.
Η συνολική οδική του συμπεριφορά είναι αρκετά αναβαθμισμένη σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο με αισθητές διαφορές. Πατάει και στρίβει καλύτερα, αν και η αίσθηση στο τιμόνι παραμένει ελαφριά. Οι αναρτήσεις απορροφούν κραδασμούς που δεν περνούν στην καμπίνα επιβατών, όπως συμβαίνει και με τα επίπεδα θορύβου που έχουν μειωθεί αισθητά. Σε γενικές γραμμές δείχνει πιο συμπαγές και σταθερό.
«Το νέο Astra θα συνεχίσει την παράδοση της Opel να κάνει τις καινοτομίες των υψηλότερων κατηγοριών προσιτές στο ευρύ κοινό. Ταυτόχρονα θα σηματοδοτήσει την έναρξη μιας νέας εποχής στην Opel κάνοντας ένα τεράστιο άλμα εμπρός.» δήλωσε ο Γιάννης Πασσάδης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της GM Hellas. «Το νέο Astra είναι οδηγοκεντρικό, ελαφρύτερο, μικρότερο εξωτερικά, μεγαλύτερο εσωτερικά. Στο Astra θα φιλοξενούν μόνο κινητήρες τελευταίας γενιάς. Πολυάριθμες τεχνολογίες και συστήματα υποστήριξης από ανώτερες κατηγορίες αυξάνουν τα επίπεδα άνεσης και ασφάλειας για τους επιβάτες του Astra όπως το επαναστατικό, νέο προσαρμοζόμενο σύστημα φωτισμού IntelliLux LED® matrix light, που ήδη βραβεύτηκε με το SAFETYBEST 2015».
Στα πλαίσια της παρουσίασής του, το είχαμε στα χέρια μας για μια μικρή δοκιμή και μια πρώτη επαφή, εντός Ελλάδος.
Η συνολική οδική του συμπεριφορά είναι αρκετά αναβαθμισμένη σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο με αισθητές διαφορές. Πατάει και στρίβει καλύτερα, αν και η αίσθηση στο τιμόνι παραμένει ελαφριά. Οι αναρτήσεις απορροφούν κραδασμούς που δεν περνούν στην καμπίνα επιβατών, όπως συμβαίνει και με τα επίπεδα θορύβου που έχουν μειωθεί αισθητά. Σε γενικές γραμμές δείχνει πιο συμπαγές και σταθερό.
Το σύστημα επαναφοράς λωρίδας, εάν δεν έχετε χρησιμοποιήσει το φλας σας, θα σας πάρει κυριολεκτικά τον έλεγχο (απενεργοποιείται) και θα σας επαναφέρει στην θέση σας. Το νέο σύστημα φωτισμού IntelliLux Led Matrix light είναι εντυπωσιακό σε σκοτεινούς δρόμους και σε συνδυασμό με την εξελιγμένη τεχνολογικά τοποθετημένη κάμερα εμπρός (Opel Eye) σας προστατεύει πλήρως για ταχύτητες έως 60 χλμ / ώρα από ενδεχόμενη σύγκρουση. Όσο για το καλύτερο; Τα αναπαυτικά καθίσματα που ρυθμίζονται ανάλογα τις ανάγκες σας και εάν είστε κουρασμένοι σας κάνουν …μασάζ!
Οι κινητήρες υπόσχονται αρκετά χαμηλή κατανάλωση, όμως λόγω χρόνου δεν μπορέσαμε κατά τη διάρκεια που είχαμε το αυτοκίνητο να διαπιστώσουμε εάν ισχύει. Εκτός των 1.6 diesel εκδόσεων, απόδοσης 110 και 136 ίππους, ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει ο τρικύλινδρος χιλιάρης turbo ecoFLEX κινητήρας, ο οποίος αποδίδει 105 PS. Η τιμή της συγκεκριμένης έκδοσης με το 5-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων είναι στα 18.040 ευρώ με το όφελος απόσυρσης.
Οι κινητήρες υπόσχονται αρκετά χαμηλή κατανάλωση, όμως λόγω χρόνου δεν μπορέσαμε κατά τη διάρκεια που είχαμε το αυτοκίνητο να διαπιστώσουμε εάν ισχύει. Εκτός των 1.6 diesel εκδόσεων, απόδοσης 110 και 136 ίππους, ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει ο τρικύλινδρος χιλιάρης turbo ecoFLEX κινητήρας, ο οποίος αποδίδει 105 PS. Η τιμή της συγκεκριμένης έκδοσης με το 5-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων είναι στα 18.040 ευρώ με το όφελος απόσυρσης.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα