Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Αποκάλυψη για το νέο Nissan Navara
Αποκάλυψη για το νέο Nissan Navara
Το ευρωπαϊκών προδιαγραφών pick up της Nissan θα κάνει πρεμιέρα για το κοινό στα μέσα Σεπτεμβρίου στη Φρανκφούρτη, όμως τρεις εβδομάδες νωρίτερα δόθηκαν στη δημοσιότητα οι επίσημες φωτογραφίες του και ορισμένα τεχνικά χαρακτηριστικά.
Διαθέσιμο με μονή ή διπλή καμπίνα, αλλά και με κίνηση σε δύο ή όλους τους τροχούς, το NP300 Navara είναι ικανό να καλύψει κάθε ανάγκη του αγρότη ή του επαγγελματία. Η ιαπωνική εταιρεία επιχειρεί να ανεβάσει τον πήχη στα επαγγελματικά οχήματα ενός τόνου, χαρίζοντας στο NP300 Navara ελκυστική εμφάνιση και το – σημαντικότερο – άνεση και ποιότητα κύλισης ενός crossover. Χωρίς όμως να επηρεάζονται αρνητικά η δυνατότητα κίνησης σε δύσκολα εδάφη, η αντοχή του και οι ικανότητες μεταφορές μεγάλων φορτίων.
Το μήκος της καρότσας του Navara Double Cab έχει αυξηθεί κατά 67 mm στο 1,58 m, ενώ του King Cab φθάνει το 1,79 m. Νέος είναι ο πετρελαιοκινητήρας του μικρού επαγγελματικού της Nissan. Ο 2.3 dCi κυκλοφορεί σε δύο εκδόσεις ισχύος, με 160 και 190 ίππους, ενώ συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό ή 7άρι αυτόματο κιβώτιο. Ανάλογα με την έκδοση είναι έως 24% πιο οικονομικός από τον κινητήρα που αντικαθιστά.
Η τετρακίνηση προέρχεται από το προηγούμενο μοντέλο, όμως το διπλοκάμπινο Navara εφοδιάζεται με νέα πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων για βελτίωση στην άνεση και την οδική συμπεριφορά. Ο εξοπλισμός ασφάλειας και άνεσης περιλαμβάνει συστήματα που συναντάμε στα επιβατικά αυτοκίνητα (όπως αυτόματο φρενάρισμα, Cruise Control, Hill Descent Control, Hill Start Assist, κάμερα οπισθοπορείας, Around View Monitor, διζωνικό κλιματισμό κ.α.).
Το μήκος της καρότσας του Navara Double Cab έχει αυξηθεί κατά 67 mm στο 1,58 m, ενώ του King Cab φθάνει το 1,79 m. Νέος είναι ο πετρελαιοκινητήρας του μικρού επαγγελματικού της Nissan. Ο 2.3 dCi κυκλοφορεί σε δύο εκδόσεις ισχύος, με 160 και 190 ίππους, ενώ συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό ή 7άρι αυτόματο κιβώτιο. Ανάλογα με την έκδοση είναι έως 24% πιο οικονομικός από τον κινητήρα που αντικαθιστά.
Η τετρακίνηση προέρχεται από το προηγούμενο μοντέλο, όμως το διπλοκάμπινο Navara εφοδιάζεται με νέα πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων για βελτίωση στην άνεση και την οδική συμπεριφορά. Ο εξοπλισμός ασφάλειας και άνεσης περιλαμβάνει συστήματα που συναντάμε στα επιβατικά αυτοκίνητα (όπως αυτόματο φρενάρισμα, Cruise Control, Hill Descent Control, Hill Start Assist, κάμερα οπισθοπορείας, Around View Monitor, διζωνικό κλιματισμό κ.α.).
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα