LIVE από Ελβετία: Οδηγούμε το νέο Audi Q7
LIVE από Ελβετία: Οδηγούμε το νέο Audi Q7
«Το νέο Audi Q7 θέλουμε να είναι το σημείο αναφοράς στα πολυτελή SUV…» μας δηλώνουν αποφασιστικά τα στελέχη της Audi τα οποία συναντήσαμε στην Ελβετία, στην πρώτη Δημοσιογραφική παρουσίαση του νέου Q7.
Αναμφίβολα το νέο SUV των Γερμανών είναι πιο πολυτελές από το απερχόμενο μοντέλο. Το αγγίξαμε, το χαϊδέψαμε, το περιεργαστήκαμε το οδηγήσαμε. Είναι σαφές πως οι σχεδιαστές – τεχνικοί της Audi τα έδωσαν όλα για το εσωτερικό του αυτοκινήτου, το οποίο είναι εντελώς καινούργιο.
Χρησιμοποιώντας υλικά υπεράνω κάθε κριτικής, αλλά και έναν σύγχρονο σχεδιασμό, το νέο Q7, αποτάσσεται οριστικά το συντηρητικό παρελθόν του. Εντυπωσιακή η οθόνη – tablet που κυριαρχεί στο κέντρο του ταμπλό, όπως και οι χάρτες της Google του οποίου ο οδηγός χρησιμοποιεί πλέον, στο σύστημα πλοήγησης. Ιδιαίτερα εύχρηστη η δεύτερη γενιά του ΜΜΙ (Multi Media Interface), με τον οδηγό να περιηγείται σε όλα τα συστήματα μέσω του touchpad, που βρίσκεται στη βάση της κεντρικής κονσόλας.
Μπροστά από την οδηγό, βρίσκεται η μεγάλη οθόνη TFT διαμέτρου 12,3 ιντσών, την οποία είδαμε και στο νέο ΤΤ. Το αυτοκίνητο είναι το πρώτο του Γερμανικού γκρουπ, που χρησιμοποιεί τη νέα πλατφόρμα «MLB Evo».
Πέρα από τα κατά πολύ πιο άκαμπτο πλαίσιο, το Q7 ζυγίζει 325 κιλά λιγότερα –σε σχέση πάντα με τη προηγούμενη γενιά-. Έχει μήκος 5,05 μέτρα, πλάτος 1,97 μέτρα και ύψος 1,74 μέτρα. Παρότι είναι μικρότερο (κατά 37 mm) και στενότερο (κατά 15 mm) από τον προκάτοχό του, προσφέρει περισσότερους χώρους στους επιβάτες, ενώ θα διατίθεται τόσο με 5-θέσια διάταξη, όσο και με 7-θέσια.
Περισσότερα διαβάστε ΕΔΩ
Χρησιμοποιώντας υλικά υπεράνω κάθε κριτικής, αλλά και έναν σύγχρονο σχεδιασμό, το νέο Q7, αποτάσσεται οριστικά το συντηρητικό παρελθόν του. Εντυπωσιακή η οθόνη – tablet που κυριαρχεί στο κέντρο του ταμπλό, όπως και οι χάρτες της Google του οποίου ο οδηγός χρησιμοποιεί πλέον, στο σύστημα πλοήγησης. Ιδιαίτερα εύχρηστη η δεύτερη γενιά του ΜΜΙ (Multi Media Interface), με τον οδηγό να περιηγείται σε όλα τα συστήματα μέσω του touchpad, που βρίσκεται στη βάση της κεντρικής κονσόλας.
Μπροστά από την οδηγό, βρίσκεται η μεγάλη οθόνη TFT διαμέτρου 12,3 ιντσών, την οποία είδαμε και στο νέο ΤΤ. Το αυτοκίνητο είναι το πρώτο του Γερμανικού γκρουπ, που χρησιμοποιεί τη νέα πλατφόρμα «MLB Evo».
Πέρα από τα κατά πολύ πιο άκαμπτο πλαίσιο, το Q7 ζυγίζει 325 κιλά λιγότερα –σε σχέση πάντα με τη προηγούμενη γενιά-. Έχει μήκος 5,05 μέτρα, πλάτος 1,97 μέτρα και ύψος 1,74 μέτρα. Παρότι είναι μικρότερο (κατά 37 mm) και στενότερο (κατά 15 mm) από τον προκάτοχό του, προσφέρει περισσότερους χώρους στους επιβάτες, ενώ θα διατίθεται τόσο με 5-θέσια διάταξη, όσο και με 7-θέσια.
Περισσότερα διαβάστε ΕΔΩ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα