Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
LIVE από Μαγιόρκα: Οδηγούμε το κορυφαίο ΜΙΝΙ (τιμές)
LIVE από Μαγιόρκα: Οδηγούμε το κορυφαίο ΜΙΝΙ (τιμές)
Βρισκόμαστε στις Βαλεαρίδες Νήσους και συγκεκριμένα την Πάλμα ντε Μαγιόρκα για μία πρώτη επαφή με το νέο MINI John Cooper Works!
Το ισχυρότερο MINI παραγωγής που έχει γεννηθεί ποτέ, εφοδιάζεται με 2λιτρο τετρακύλινδρο υπέρ-τροφοδοτούμενο κινητήρα απόδοσης 231 PS που προσφέρει 32.6 kgm ροπής στις 1250-4800 rpm.
Ένα καθαρόαιμο που διψάει για γκάζια και με την πρώτη ματιά σου “φωνάζει” τον χαρακτήρα του. Όπως μπορείτε να διαπιστώσετε από τις φωτογραφίες, δεν έχει αλλάξει το κλασικό σχεδιαστικό DNA, όμως το νέο JCW έχει ανασχεδιασμένη γρίλια με τον πρόσθιο προφυλακτήρα να έχει επιπλέον αεραγωγούς που βοηθούν την ψύξη των φρένων, τα οποία παρέχει η Brembo. Αντίστοιχα στο πίσω μέρος έχουμε πάλι νέο προφυλακτήρα αλλά και απολήξεις εξατμίσεων, με τον χώρο αποσκευών να έχει αυξηθεί στα 211 lt.
Το εσωτερικό διαθέτει παρόμοιο σχεδιαστικό μοτίβο με το εξωτερικό. Σπορ καθίσματα με κόκκινες ραφές, δερμάτινο τιμόνι και επιλογέα ταχυτήτων, με τη MINI να προσφέρει δύο επιλογές στο σύστημα μετάδοσης, ήταν 6άρι χειροκίνητο είτε το εξαιρετικό 6άρι Steptronic, με δυνατότητα αλλαγής σχέσεων και με puddles πίσω από το τιμόνι.
Έχουμε ήδη γράψει τα πρώτα μας χιλιόμετρα στους δρόμους του νησιού των Βαλεαρίδων και θα παραμείνουμε πίσω από το τιμόνι όλη μέρα, περνώντας και χρόνο εντός πίστας. Εκεί θα έχουμε την καθοδήγηση του οδηγού-θρύλου Ραούνο Άλτονεν, που το 1967 είχε χαρίσει στο Mini την πρώτη του νίκη στο Ράλι Μόντε Κάρλο!
Αναλυτική δοκιμή θα έχετε την ευκαιρία να διαβάσετε πρώτα στην έντυπη έκδοση Car & Speed, στο Πρώτο Θέμα. Μέχρι τότε, πρέπει να σας πούμε πως το ισχυρότερο και ταχύτερο Mini παραγωγής, θα έρθει στην Ελλάδα στα τέλη του μήνα και κοστίζει 30.950 ευρώ, ποσό που με το όφελος απόσυρσης διαμορφώνεται στα 28.150 ευρώ.
Ένα καθαρόαιμο που διψάει για γκάζια και με την πρώτη ματιά σου “φωνάζει” τον χαρακτήρα του. Όπως μπορείτε να διαπιστώσετε από τις φωτογραφίες, δεν έχει αλλάξει το κλασικό σχεδιαστικό DNA, όμως το νέο JCW έχει ανασχεδιασμένη γρίλια με τον πρόσθιο προφυλακτήρα να έχει επιπλέον αεραγωγούς που βοηθούν την ψύξη των φρένων, τα οποία παρέχει η Brembo. Αντίστοιχα στο πίσω μέρος έχουμε πάλι νέο προφυλακτήρα αλλά και απολήξεις εξατμίσεων, με τον χώρο αποσκευών να έχει αυξηθεί στα 211 lt.
Το εσωτερικό διαθέτει παρόμοιο σχεδιαστικό μοτίβο με το εξωτερικό. Σπορ καθίσματα με κόκκινες ραφές, δερμάτινο τιμόνι και επιλογέα ταχυτήτων, με τη MINI να προσφέρει δύο επιλογές στο σύστημα μετάδοσης, ήταν 6άρι χειροκίνητο είτε το εξαιρετικό 6άρι Steptronic, με δυνατότητα αλλαγής σχέσεων και με puddles πίσω από το τιμόνι.
Έχουμε ήδη γράψει τα πρώτα μας χιλιόμετρα στους δρόμους του νησιού των Βαλεαρίδων και θα παραμείνουμε πίσω από το τιμόνι όλη μέρα, περνώντας και χρόνο εντός πίστας. Εκεί θα έχουμε την καθοδήγηση του οδηγού-θρύλου Ραούνο Άλτονεν, που το 1967 είχε χαρίσει στο Mini την πρώτη του νίκη στο Ράλι Μόντε Κάρλο!
Αναλυτική δοκιμή θα έχετε την ευκαιρία να διαβάσετε πρώτα στην έντυπη έκδοση Car & Speed, στο Πρώτο Θέμα. Μέχρι τότε, πρέπει να σας πούμε πως το ισχυρότερο και ταχύτερο Mini παραγωγής, θα έρθει στην Ελλάδα στα τέλη του μήνα και κοστίζει 30.950 ευρώ, ποσό που με το όφελος απόσυρσης διαμορφώνεται στα 28.150 ευρώ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα