Δοκιμάζουμε το Ford Tourneo 1.6 diesel

Δοκιμάζουμε το Ford Tourneo 1.6 diesel

Αν καταλήξεις στο Tourneo Courrier ως το επόμενό σου αυτοκίνητο, θα είναι μία συνειδητή απόφαση με στόχο να κάνεις τη ζωή σου πιο εύκολη.

Δοκιμάζουμε το Ford Tourneo 1.6 diesel
Μήκος ενός σουπερμίνι, χώροι ενός πολυμορφικού, τιμή ενός μικρού προσθιοκίνητου SUV. Κάπως έτσι μπορούν να συνοψιστούν τα κύρια χαρακτηριστικά του Tourneo Courier, του μικρού «people mover» της Ford. Το δοκιμάζουμε με τον 1.6 TDCi των 95 ίππων, με στόχο να εντοπίσουμε τη θέση του μέσα στη γκάμα της μάρκας.

Σε εξωτερικές διαστάσεις είναι λίγο μεγαλύτερο από το Fiesta, από το οποίο δανείζεται εξάλλου την πλατφόρμα Β3. Οι σχεδιαστικές ομοιότητες σταματούν στο εμπρός μέρος του αμαξώματος, εκεί όπου κυριαρχεί η μεγάλη τραπεζοειδής μάσκα της Ford. Από εκεί και πίσω έχουμε να κάνουμε με ένα μικρό βανάκι (μήκους 4,15 m), στην επιβατική του έκδοση.

Κλείσιμο


Το μεγάλο ύψος και η συρόμενες πίσω πόρτες πετυχαίνουν το στόχο τους, καθώς εκτοξεύουν το βαθμό πρακτικότητας του αυτοκινήτου. Θα το εκτιμήσουν ιδιαίτερα οι γονείς, που μπορούν να βάλουν και να βγάλουν πανεύκολα τα παιδιά από τα ειδικά τους καθίσματα. Στα «συν» και οι πολλές θήκες για μικροαντικείμενα, όμως βγάζουμε «κίτρινη κάρτα» για το ταμπλό που προέρχεται από το προηγούμενο Fiesta και δείχνει ολίγον… ντεμοντέ. Η μεγάλη πόρτα του χώρου αποσκευών και το τετράγωνο σχήμα του, διευκολύνουν τη φόρτωση ογκοδών αντικειμένων.

Αν καταλήξεις στο Tourneo Courrier ως το επόμενό σου αυτοκίνητο, θα είναι μία συνειδητή απόφαση με στόχο να κάνεις τη ζωή σου πιο εύκολη. Το ευχάριστο είναι ότι η Ford ακόμη και σε οχήματα «ειδικού σκοπού» δεν κάνει τσιγκουνιές όσον αφορά την οδική συμπεριφορά. Το Tourneo ξεχωρίζει για την άνεση και την ποιότητα κύλισης (πάντα για τα δεδομένα της κατηγορίας του), αλλά και το τιμόνι που κυριαρχεί των ανταγωνιστών.



Στο δρόμο το αυτοκίνητο της Ford δεν είναι μεν διασκεδαστικό, όπως το Fiesta, όμως παραμένει ασφαλές και υπάκουο. Με τον 1.6 diesel των 95 ίππων και το σαφές 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, μπορείς και να μετακινηθείς Δευτέρα-Παρασκευή μέσα στην πόλη και να αποδράσεις τα σαββατοκύριακα. Να το φορτώσεις δηλαδή μέχρι την οροφή και να τα αφήσεις όλα πίσω σου. Η μέση κατανάλωση (4,6 lt/100 km κατά την περίοδο της δοκιμής μας) δεν θα σε αποτρέψει. Ο μόνος θόρυβος που κάνει αισθητή την παρουσία του στις υψηλές ταχύτητες είναι από το στροβιλισμό αέρα στους μεγάλους εξωτερικούς καθρέπτες.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA
Κινητήρας: 1.560 cc
Ισχύς: 95 PS/3800 rpm
Ροπή: 21,9 kgm/1.750-2.500 rpm
Μετάδοση: Στους μπροστινούς τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 5 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 170 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 14 sec
Μεικτή κατανάλωση: 4,6 lt/100 km (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 97 g/km
Βάρος: 1.205 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.157/1.976/1.723 mm
Χώρος αποσκευών: 395 lt.
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ): -
Τιμή: 16.504 (με όφελος απόσυρσης)


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης