Δοκιμάζουμε το Ford Tourneo 1.6 diesel

Δοκιμάζουμε το Ford Tourneo 1.6 diesel

Αν καταλήξεις στο Tourneo Courrier ως το επόμενό σου αυτοκίνητο, θα είναι μία συνειδητή απόφαση με στόχο να κάνεις τη ζωή σου πιο εύκολη.

Μήκος ενός σουπερμίνι, χώροι ενός πολυμορφικού, τιμή ενός μικρού προσθιοκίνητου SUV. Κάπως έτσι μπορούν να συνοψιστούν τα κύρια χαρακτηριστικά του Tourneo Courier, του μικρού «people mover» της Ford. Το δοκιμάζουμε με τον 1.6 TDCi των 95 ίππων, με στόχο να εντοπίσουμε τη θέση του μέσα στη γκάμα της μάρκας.

Σε εξωτερικές διαστάσεις είναι λίγο μεγαλύτερο από το Fiesta, από το οποίο δανείζεται εξάλλου την πλατφόρμα Β3. Οι σχεδιαστικές ομοιότητες σταματούν στο εμπρός μέρος του αμαξώματος, εκεί όπου κυριαρχεί η μεγάλη τραπεζοειδής μάσκα της Ford. Από εκεί και πίσω έχουμε να κάνουμε με ένα μικρό βανάκι (μήκους 4,15 m), στην επιβατική του έκδοση.



Το μεγάλο ύψος και η συρόμενες πίσω πόρτες πετυχαίνουν το στόχο τους, καθώς εκτοξεύουν το βαθμό πρακτικότητας του αυτοκινήτου. Θα το εκτιμήσουν ιδιαίτερα οι γονείς, που μπορούν να βάλουν και να βγάλουν πανεύκολα τα παιδιά από τα ειδικά τους καθίσματα. Στα «συν» και οι πολλές θήκες για μικροαντικείμενα, όμως βγάζουμε «κίτρινη κάρτα» για το ταμπλό που προέρχεται από το προηγούμενο Fiesta και δείχνει ολίγον… ντεμοντέ. Η μεγάλη πόρτα του χώρου αποσκευών και το τετράγωνο σχήμα του, διευκολύνουν τη φόρτωση ογκοδών αντικειμένων.

Αν καταλήξεις στο Tourneo Courrier ως το επόμενό σου αυτοκίνητο, θα είναι μία συνειδητή απόφαση με στόχο να κάνεις τη ζωή σου πιο εύκολη. Το ευχάριστο είναι ότι η Ford ακόμη και σε οχήματα «ειδικού σκοπού» δεν κάνει τσιγκουνιές όσον αφορά την οδική συμπεριφορά. Το Tourneo ξεχωρίζει για την άνεση και την ποιότητα κύλισης (πάντα για τα δεδομένα της κατηγορίας του), αλλά και το τιμόνι που κυριαρχεί των ανταγωνιστών.



Στο δρόμο το αυτοκίνητο της Ford δεν είναι μεν διασκεδαστικό, όπως το Fiesta, όμως παραμένει ασφαλές και υπάκουο. Με τον 1.6 diesel των 95 ίππων και το σαφές 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, μπορείς και να μετακινηθείς Δευτέρα-Παρασκευή μέσα στην πόλη και να αποδράσεις τα σαββατοκύριακα. Να το φορτώσεις δηλαδή μέχρι την οροφή και να τα αφήσεις όλα πίσω σου. Η μέση κατανάλωση (4,6 lt/100 km κατά την περίοδο της δοκιμής μας) δεν θα σε αποτρέψει. Ο μόνος θόρυβος που κάνει αισθητή την παρουσία του στις υψηλές ταχύτητες είναι από το στροβιλισμό αέρα στους μεγάλους εξωτερικούς καθρέπτες.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA
Κινητήρας: 1.560 cc
Ισχύς: 95 PS/3800 rpm
Ροπή: 21,9 kgm/1.750-2.500 rpm
Μετάδοση: Στους μπροστινούς τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 5 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 170 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 14 sec
Μεικτή κατανάλωση: 4,6 lt/100 km (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 97 g/km
Βάρος: 1.205 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.157/1.976/1.723 mm
Χώρος αποσκευών: 395 lt.
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ): -
Τιμή: 16.504 (με όφελος απόσυρσης)


ΣΧΟΛΙΑ (1)

JIM FORD

MONO 400 LTR? ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ............

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

technika

Μάθετε τα πάντα για όλα τα νέα αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ελληνική αγορά. Αναζητήστε τα μοντέλα που θέλετε και συγκρίνετέ τα μεταξύ τους, με την πρωτοποριακή υπηρεσία που σας προσφέρει το newsauto.gr.

Jimny_07

Σκεφτείτε το Jimny σαν έναν κακομαθημένο χαρακτήρα, από αυτούς που δεν αλλάζουν τις ιδιοτροπίες τους, που δεν γνωρίζουν την έννοια των ορίων και γι’ αυτό ακριβώς σε κάνουν να τους λατρέψεις

CAR005_TROC150_001

Καλός χρυσός και άγιος ο 1.000άρης, αλλά το crossover της VW θέλει κάτι παραπάνω για να λάμψει. Oπως όλα, εδώ που τα λέμε.

36
lambo

Μόνο η πιο ακραία Lamborghini Miura διέθετε το αρκτικόλεξο SVJ πλέον το κλειστό κλαμπ ανοίγει τις πύλες του σε ένα νέο μέλος, την Aventador, με ισχύ που ξεπερνά και τα μονοθέσια τψν 90’S.

Aston_Bond_boi_5

Η Valhalla, όπως πρόσφατα αποφασίστηκε πως θα ονομαστεί το νέο hypercar που ετοιμάζει η Aston Martin θα βρεθεί στο πλάι του θρυλικού μυστικού πράκτορα 007, στην επόμενή του ταινία.

13