F1: Τα τελευταία παιχνίδια στο χιόνι!

F1: Τα τελευταία παιχνίδια στο χιόνι!

Η Red Bull Racing έφερε τις Αυστριακές Άλπεις στο Μίλτον Κέινς διοργανώνοντας μια εκδήλωση όπου τα μέλη της ομάδας είχαν την ευκαιρία να διασκεδάσουν αλλά και να μιλήσουν στον Τύπο για τη νέα χρονιά.

F1: Τα τελευταία παιχνίδια στο χιόνι!
Ο Δανιήλ Κβιάτ ως Ρώσος επέδειξε το ταλέντο του στο σκι, τη στιγμή που ο Αυστραλός Ντάνιελ Ρικιάρντο – δεινός σέρφερ – προτίμησε τα παιχνίδια με το έλκηθρο αποφεύγοντας το σκι μιας και στην Αυστραλία δεν έχουν και πολύ χιόνι, οπότε δεν είναι εξοικειωμένος μ’ αυτό το άθλημα.

Στο εργοστάσιο της Red Bull στο Μίλτον Κέινς αυτή την εποχή τα φώτα δε σβήνουν καθόλου.
Όλοι δουλεύουν πυρετωδώς και η πίεση είναι μεγαλύτερη από κάθε άλλη φορά όπως εξηγεί ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας Κρίστιαν Χόρνερ: «Αποφασίσαμε να παρατείνουμε όσο γίνονταν την εξέλιξη της RB11 του νέου μας μονοθεσίου. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μην έχουμε ακόμη τελειώσει την παραγωγή και τη συναρμολόγηση ενώ την Κυριακή ξεκινούν οι δοκιμές εξέλιξης στη Χερέθ. Συνειδητά το κάναμε αυτό έχουμε πολύ δουλειά ακόμη και ελπίζω φέτος να τα πάμε καλύτερα στις χειμερινές δοκιμές. Για να είμαι ειλικρινής δύσκολα μπορεί αν γίνει χειρότερα αφού τις πρώτες 4 μέρες είχαμε συμπληρώσει μόνο 4 γύρους καθώς το μονοθέσιο ή έμενε στην πίστα ή έπιανε φωτιά. Καθώς η ομάδα συνεχίζει να εξελίσσεται και να μεγαλώνει τολμώ να πω ότι ο φετινός είναι ο πιο εντυπωσιακός σε δουλειά χειμώνας που έχουμε ζήσει. Το μονοθέσιο θα παραχθεί σε χρόνο ρεκόρ για μας ενώ η σχεδίασή του πέτυχε όλες τις προθεσμίες και τους στόχους. Τα νούμερα από την αεροσήραγγα είναι ενθαρρυντικά και ανυπομονούμε για την πίστα».

Ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, Άντριαν Νιούι έχει κάνει πλέον ένα βήμα πίσω
Κλείσιμο
στην καθημερινή δουλειά όμως ο Χόρνερ τονίζει πως ακόμη εκείνος δίνει τις κατευθύνσεις: «Ο Άντριαν ανακατεύεται λιγότερο αλλά αυτός καθόρισε την αρχιτεκτονική αυτού του μονοθεσίου. Θα έρθει στη Χερέθ στις πρώτες δοκιμές πλέον αφιερώνει το μισό του χρόνο στη F1, αλλά ακόμη κι αυτό είναι σημαντικό για μας. Επίσης ασχολείται με την εξέλιξη της μονάδας ισχύος. Φέτος η Renault επέλεξε καθότι οι κανονισμοί το επιτρέπουν ένα επιθετικό πρόγραμμα εξέλιξης της μονάδας ισχύος και πονοκεφαλιάζουμε τώρα για το πότε θα παρουσιάσουμε τις βελτιώσεις στις 4 μονάδες ισχύος που θ’ αλλάξουμε κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Η Mercedes είναι φαβορί ελπίζω να έχουμε μειώσει την διαφορά, αυτό σε μεγάλο βαθμό εξαρτάται από το πόσο προόδευσαν κατά τη διάρκεια του χειμώνα».



Διακρίνονται από αριστερά ο Δανιήλ Κβίατ, οδηγός της RBR, ο αγωνιστικός διευθυντής Κρίστιαν Χόρνερ και δεξιά ο Ντάνιελ Ρικιάρντο επίσης οδηγός της RBR.


Από την πλευρά του ο Ρικιάρντο επικέντρωσε την προσοχή του στη McLaren
που φέτος θα χρησιμοποιεί κατ’ αποκλειστικότητα μονάδα ισχύος της Honda: «Πιστεύω πως η Williams θα είναι και πάλι δυνατή όμως το μεγάλο ερωτηματικό είναι η McLaren με τη Honda. Όλοι περιμένουμε να δούμε πόσο βελτιώθηκαν και τι δυνατότητες έχουν. Είμαι περίεργος τι μπορεί να έχουν κάνει.  Οι υπόλοιποι θα κάνουμε λογικά βήματα προόδου ενώ εκεί αν η Honda έχει κάτι εξαιρετικό να παρουσιάσει μπορεί να κερδίσουν ένα ακόμη δευτερόλεπτο. Όσον αφορά στη Mercedes ελπίζω να έχουμε μειώσει τη διαφορά και να είμαστε σε θέση να εκμεταλλευτούμε τα πιθανά τους λάθη σε κάποιους αγώνες».

Για τη Red Bull θα οδηγούν φέτος οι Ρικιάρντο και Κβίατ. Οι χειμερινές δοκιμές εξέλιξης ξεκινούν αυτή την Κυριακή 1η Φεβρουαρίου. Το πρωτάθλημα ξεκινά στις 15 Μαρτίου στη Μελβούρνη της Αυστραλίας.



Ο Ρικιάρντο δεν είναι καλός στο σκι οπότε προτίμησε το έλκηθρο.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης