H ΒΜW Μ του μέλλοντος!

H ΒΜW Μ του μέλλοντος!

  • Το προχωρημένο αισθητικά Vision προϊδεάζει για τα «πράσινα» supercar που ετοιμάζει η BMW στο μέλλον
  • Εξοπλίζεται με diesel υβριδικό σύστημα που συνολικά αποδίδει 350 PS και 800 Nm ροπής
  • Το Vision επιταχύνει σε 4,8 sec για τα 0-100 km/h ενώ καταναλώνει μόλις 3,76 lt/100 km!
  • Θα μπορούσε να είναι η Μ3 του έτους 2015, τετρακίνητη με δύο ηλεκτροκινητήρες εμπρός/πίσω

Δυναμικό, τολμηρό και εντυπωσιακό το πρωτότυπο Vision EfficienctDynamics Concept θα μπορο

H ΒΜW Μ του μέλλοντος!
  • Το προχωρημένο αισθητικά Vision προϊδεάζει για τα «πράσινα» supercar που ετοιμάζει η BMW στο μέλλον
  • Εξοπλίζεται με diesel υβριδικό σύστημα που συνολικά αποδίδει 350 PS και 800 Nm ροπής
  • Το Vision επιταχύνει σε 4,8 sec για τα 0-100 km/h ενώ καταναλώνει μόλις 3,76 lt/100 km!
  • Θα μπορούσε να είναι η Μ3 του έτους 2015, τετρακίνητη με δύο ηλεκτροκινητήρες εμπρός/πίσω

Δυναμικό, τολμηρό και εντυπωσιακό το πρωτότυπο Vision EfficienctDynamics Concept θα μπορούσε να είναι η Μ3 του μέλλοντος καθώς συνδυάζει εκρηκτικές επιδόσεις με εκπομπές CO2 που περιορίζονται μόλις στα 99 g/km. Μπορεί να ακούγεται απίστευτο αλλά οι Γερμανοί έκαναν πάλι το «θαύμα» τους...

Επί της ουσίας πρόκειται για ένα σπορ πετρελαιοκίνητο υβριδικό plug-in πρωτότυπο που σχεδιαστικά βασίζεται στο Μ1 Concept (είχε παρουσιαστεί προ καιρού) ενώ στο εσωτερικό υπάρχει διάταξη 2+2 προσφέροντας 150 lt για τις αποσκευές. Θα μπορούσε να είναι η Μ3 του έτους 2015 ενώ το μέγεθος του Vision είναι όσο περίπου της κουπέ τριάρας. Στη σχεδίαση του πρωτότυπου BMW είχε συμμετοχή και η ομάδα από την F1 στην οποία οφείλεται ο απίθανος αεροδυναμικός συντελεστής 0,22.



Η πρόκληση για τους ειδικούς της BMW ήταν να συνδυάσουν τις επιδόσεις ενός supercar με την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων ενός supermini. Και όπως φαίνεται το κατάφεραν καθώς το Vision επιταχύνει σε 4,8 sec για τα 0-100 km/h ενώ καταναλώνει μόλις 3,76 lt/100 km στον μικτό τυποποιημένο κύκλο! 
Το Vision εξοπλίζεται με τρικύλινδρο turbodiesel κινητήρα (στην παραγωγή το μοτέρ θα μπει το 2011 και θα τον δούμε στη νέα σειρά 1) που έχει χωρητικότητα 1,5 lt και αποδίδει 160 PS και 290 Nm ροπής. Στο πλαίσιο της υβριδικής τεχνολογίας ActiveHybrid το γερμανικό concept car διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες. Αυτός που βρίσκεται στον πίσω άξονα κινεί, μαζί με τον diesel, τους πίσω τροχούς και έχει ισχύ 34 PS. Ο άλλος, ισχύος 80 PS, βρίσκεται στον εμπρός άξονα και στέλνει την ροπή των 220 Nm στους εμπρός τροχούς. Η συνολική συνδυασμένη ισχύς του Vision διαμορφώνεται στους 350 PS και στα 800 Nm ροπής.



Κλείσιμο
Η έξυπνη διαχείριση του συστήματος επιτρέπει στο Vision να κινηθεί αποκλειστικά με τον diesel ή με καθαρά ηλεκτρική ενέργεια για περίπου 50 km/h. Υπό φυσιολογικές συνθήκες το Vision κινείται σαν ένα κανονικό υβριδικό με τους ηλεκτροκινητήρες να λειτουργούν ως γεννήτριες και να επαναφορτίζουν τις μπαταρίες λιθίου. Από τον τεχνολογικό εξοπλισμό ξεχωρίζουν διάφορα στοιχεία όπως το τρισδιάστατο head-up-display, τα ηλεκτροχρωματικά κρύσταλλα στα παράθυρα και στην οροφή που σκουραίνουν ανάλογα με την ηλιακή ακτινοβολία κ.α.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης