Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
Οδηγούμε στην Ισπανία το Nissan Pulsar
Οδηγούμε στην Ισπανία το Nissan Pulsar
Ο όρος «Παλμίτης αστέρας» δεν καθιερώθηκε για τους αστέρες Πάλσαρ, όμως το νέο μοντέλο της Nissan έχει όλα τα φόντα να εδραιωθεί στην κατηγορία C.
Πρόκειται για μία κατηγορία από την οποία η ιαπωνική εταιρεία έλαμπε εδώ και χρόνια διά της απουσίας της. Πιο κάτω είχε το ιδιαίτερο και fun, Juke, πιο πάνω το super-best-seller Qashqai. Κρίθηκε όμως απαραίτητη η επιστροφή σε αυτή, ώστε να παραμείνουν στην «οικογένειά» της οι πελάτες που τελικά δεν τολμούσαν να «ανέβουν» προς το δεύτερο. Στα μικρομεσαία hatchback οι εν δυνάμει πελάτες ψάχνουν συγκεκριμένα πράγματα: αξιοπιστία, καλό εξοπλισμό και ευρυχωρία, σε οχήματα σχετικά οικονομικά σε κτήση και χρήση. Σε αυτό το γήπεδο παίζει μπάλα το Puslar (=αστέρας νετρονίων με ισχυρό μαγνητικό πεδίο που περιστρέφεται ταχύτατα γύρο από τον άξονά του), ένα αυτοκίνητο που έρχεται να διεκδικήσει το μερίδιο του στην κατηγορία «πουλώντας» συγκεκριμένα χαρίσματα.
Εσωτερικό για πάρτι
Με το που μπαίνεις στη θέση του οδηγού αντιλαμβάνεσαι πως πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που σε «κερδίζει» ως επιβάτη. Με πολύ καλό οπτικό πεδίο, καλή πλευρική στήριξη στα καθίσματα, εργονομικούς διακόπτες και μοντέρνα αίσθηση που γεννιέται από την κεντρική κονσόλα που προεξέχει του ταμπλό (όπως σε συγγενικά μοντέλα του ομίλου Nissan-Renault). Οι χώροι για μικροαντικείμενα είναι άφθονοι ενώ η ευρυχωρία γενικότερα στο εσωτερικό, παροιμιώδης. Το μεγαλύτερο μεταξόνιο στην κατηγορία (2700mm) εξασφαλίζει στους πίσω επιβάτες άνεση οχήματος άλλου επιπέδου, τόσο στα γόνατα όσο και στο κεφάλι. Με 385 lt ο χώρος αποσκευών κρίνεται επίσης ικανοποιητικός.
Ένα μεγάλο ατού είναι η γεμάτη αλλά προσιτή οικονομικά τεχνολογική φαρέτρα του Pulsar. Εφοδιάζεται με το γνωστό σύστημα ασφαλείας Safety Shield που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων περιμετρική κάμερα, ειδοποίηση αλλαγής λωρίδας καθώς και αυτόματη επείγουσα πέδηση την οποία χρειαστήκαμε σε στιγμή… αφηρημάδας εντός πόλης, στα κλασικά «πρώτη-νεκρά, πρώτη-νεκρά» που συχνά οδηγούν σε μικροεπαφές.
Εσωτερικό για πάρτι
Με το που μπαίνεις στη θέση του οδηγού αντιλαμβάνεσαι πως πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που σε «κερδίζει» ως επιβάτη. Με πολύ καλό οπτικό πεδίο, καλή πλευρική στήριξη στα καθίσματα, εργονομικούς διακόπτες και μοντέρνα αίσθηση που γεννιέται από την κεντρική κονσόλα που προεξέχει του ταμπλό (όπως σε συγγενικά μοντέλα του ομίλου Nissan-Renault). Οι χώροι για μικροαντικείμενα είναι άφθονοι ενώ η ευρυχωρία γενικότερα στο εσωτερικό, παροιμιώδης. Το μεγαλύτερο μεταξόνιο στην κατηγορία (2700mm) εξασφαλίζει στους πίσω επιβάτες άνεση οχήματος άλλου επιπέδου, τόσο στα γόνατα όσο και στο κεφάλι. Με 385 lt ο χώρος αποσκευών κρίνεται επίσης ικανοποιητικός.
Ένα μεγάλο ατού είναι η γεμάτη αλλά προσιτή οικονομικά τεχνολογική φαρέτρα του Pulsar. Εφοδιάζεται με το γνωστό σύστημα ασφαλείας Safety Shield που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων περιμετρική κάμερα, ειδοποίηση αλλαγής λωρίδας καθώς και αυτόματη επείγουσα πέδηση την οποία χρειαστήκαμε σε στιγμή… αφηρημάδας εντός πόλης, στα κλασικά «πρώτη-νεκρά, πρώτη-νεκρά» που συχνά οδηγούν σε μικροεπαφές.
Κλασικό στιλ, γνωστοί κινητήρες
Εξωτερικά η Nissan ακολούθησε την πεπατημένη με στοιχεία γνώριμα από άλλα μοντέλα, όπως το χαρακτηριστικό «V» στο πρόσθιο μέρος, προβολείς LED και φώτα ημέρας σχήματος μπούμερανγκ. Περιμετρικά, δεν συναντάς υπερβολές, όπως άλλωστε συνηθίζεται στη συγκεκριμένη κατηγορία όπου οι βασικοί αντίπαλοι σύμφωνα με τα λεγόμενα των ανθρώπων της ιαπωνικής μάρκας, είναι τα Auris, i30 και Ceed.
Κάτω από το καπό δεν συναντάμε κάποια νέα μονάδα. Οι επιλογές αφορούν στον 1200άρη DIG-Turbo που βγάζει 115 PS στις 4500rpm και εφοδιάζει και το Qashqai (συνδυάζεται και με XTRONIC CVT κιβώτιο) καθώς και ο turbo-diesel 1.5 lt απόδοσης 110 PS στις 1750-2500 rpm. Αμφότεροι πολιτισμένοι, ικανοποιητικής απόδοσης και κατανάλωσης, ταιριάζουν απόλυτα στο δόγμα του «οικογενειακού αυτοκινήτου». Άλλωστε και στο δρόμο το Pulsar δεν βγαίνει από το συγκεκριμένο πλαίσιο. Κάναμε περίπου 300 χιλιόμετρα στη διαδρομή Βαρκελώνη-Κόστα Μπράβα, απολαύσαμε απροβλημάτιστη και άνευ θορύβων κίνηση στο εθνικό δίκτυο, ενώ στο επαρχιακό κομμάτι, εκτός από τις συνεχείς στροφές το νέο Nissan έπρεπε να τα βάλει και με συνεχή βροχή, αρνούμενο όμως να μας προβληματίσει με έντονες κλίσεις.
Το νέο Nissan Pulsar αναμένεται στην Ελλάδα στα τέλη Οκτωβρίου και θα αποτελέσει το βαρύ χαρτί της ιαπωνικής μάρκας στην «Αυτοκίνηση 2014». Δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα τιμές αλλά αναμένεται η βασική έκδοση να ξεκινά λίγο κάτω από τις 16.000€.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA
Κινητήρες (cc): 1197 (turbo βενζίνης), 1461 (turbo-diesel)
Ισχύς (PS/rpm): 115/4500, 110/4000
Ροπή (kgm/rpm): 19.3/2000, 26.5/1750-2500
Μετάδοση: Στον εμπρός άξονα
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων/CVT, μηχανικό 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα (km/h): 190
Επιτάχυνση 0-100: 10.7sec, (12.7 με CVT), 11.85
Μεικτή κατανάλωση (l/100km): 5.0 (5.1 μεCVT), 3.6
Εκπομπές CO2 (gr/km): 117 (119 με CVT), 94
Βάρος: 1190, 1270
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4387/1768/1510
Χώρος αποσκευών: 385
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ): -, 102.6, -
Τιμή: -
Εξωτερικά η Nissan ακολούθησε την πεπατημένη με στοιχεία γνώριμα από άλλα μοντέλα, όπως το χαρακτηριστικό «V» στο πρόσθιο μέρος, προβολείς LED και φώτα ημέρας σχήματος μπούμερανγκ. Περιμετρικά, δεν συναντάς υπερβολές, όπως άλλωστε συνηθίζεται στη συγκεκριμένη κατηγορία όπου οι βασικοί αντίπαλοι σύμφωνα με τα λεγόμενα των ανθρώπων της ιαπωνικής μάρκας, είναι τα Auris, i30 και Ceed.
Κάτω από το καπό δεν συναντάμε κάποια νέα μονάδα. Οι επιλογές αφορούν στον 1200άρη DIG-Turbo που βγάζει 115 PS στις 4500rpm και εφοδιάζει και το Qashqai (συνδυάζεται και με XTRONIC CVT κιβώτιο) καθώς και ο turbo-diesel 1.5 lt απόδοσης 110 PS στις 1750-2500 rpm. Αμφότεροι πολιτισμένοι, ικανοποιητικής απόδοσης και κατανάλωσης, ταιριάζουν απόλυτα στο δόγμα του «οικογενειακού αυτοκινήτου». Άλλωστε και στο δρόμο το Pulsar δεν βγαίνει από το συγκεκριμένο πλαίσιο. Κάναμε περίπου 300 χιλιόμετρα στη διαδρομή Βαρκελώνη-Κόστα Μπράβα, απολαύσαμε απροβλημάτιστη και άνευ θορύβων κίνηση στο εθνικό δίκτυο, ενώ στο επαρχιακό κομμάτι, εκτός από τις συνεχείς στροφές το νέο Nissan έπρεπε να τα βάλει και με συνεχή βροχή, αρνούμενο όμως να μας προβληματίσει με έντονες κλίσεις.
Το νέο Nissan Pulsar αναμένεται στην Ελλάδα στα τέλη Οκτωβρίου και θα αποτελέσει το βαρύ χαρτί της ιαπωνικής μάρκας στην «Αυτοκίνηση 2014». Δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα τιμές αλλά αναμένεται η βασική έκδοση να ξεκινά λίγο κάτω από τις 16.000€.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA
Κινητήρες (cc): 1197 (turbo βενζίνης), 1461 (turbo-diesel)
Ισχύς (PS/rpm): 115/4500, 110/4000
Ροπή (kgm/rpm): 19.3/2000, 26.5/1750-2500
Μετάδοση: Στον εμπρός άξονα
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων/CVT, μηχανικό 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα (km/h): 190
Επιτάχυνση 0-100: 10.7sec, (12.7 με CVT), 11.85
Μεικτή κατανάλωση (l/100km): 5.0 (5.1 μεCVT), 3.6
Εκπομπές CO2 (gr/km): 117 (119 με CVT), 94
Βάρος: 1190, 1270
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4387/1768/1510
Χώρος αποσκευών: 385
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ): -, 102.6, -
Τιμή: -
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα