Οδηγούμε στη Λετονία το Adam Rocks

Οδηγούμε στη Λετονία το Adam Rocks

Το ευρωπαϊκό κοινό αποδέχτηκε το στιλ του Adam, όπως αποδεικνύουν οι περισσότερες από 100.000 πωλήσεις στον ενάμιση χρόνο από την έναρξη της διάθεσής του.

Οδηγούμε στη Λετονία το Adam Rocks
Φυσιολογικά λοιπόν έκαναν στην Opel το επόμενο βήμα. Ετοίμασαν σε χρόνο-ρεκόρ ένα «crossover τσέπης» όπως το ονομάζουν, με εμφάνιση οχήματος εκτός δρόμου και τις άπειρες δυνατότητες εξατομίκευσης να παραμένουν. Στόχος τους αυτή τη φορά είναι το ανδρικό κοινό, το οποίο έχει «αδυναμία» σε εναλλακτικές εκδόσεις.

Η κακής ποιότητας και κατάστασης άσφαλτος στη Ρίγα της Λετονίας ταίριαζε σε αυτό που θέλει να δείξει το Adam Rocks: ότι είναι μεν ένα αυτοκίνητο πόλης, ικανό δε να κινηθεί σε πιο δύσβατα σημεία, χωρίς να το μετανιώσει ο οδηγός και να «βλασφημήσουν» οι επιβάτες του. Καθώς απουσιάζει η τετρακίνηση (δεν προσφέρεται ούτε προαιρετικά), προτάσσει τα πλαστικά προστατευτικά και την αυξημένη απόσταση από το έδαφος (+15 mm, στα 14 cm) για να προσφέρει το… κάτι παραπάνω. Η ανάρτηση ρυθμίστηκε ώστε να εξασφαλίζει πιο άνετες μετακινήσεις, σε καμία περίπτωση όμως δεν τη χαρακτηρίζεις μαλακή, κάτι που γίνεται αντιληπτό όταν το αυτοκίνητο περάσει πάνω από έντονες ανωμαλίες του οδοστρώματος.



Όλα τα Adam Rocks έφεραν τον νέο 1.0 ECOTEC με τα 115 PS. Είναι η πιο ισχυρή έκδοση του τρικύλινδρου turbo, καθώς θα κυκλοφορήσει και με 90 PS. Με αυτόν η Opel… δείχνει με το δάκτυλο τον EcoBoost της Ford. Συνδυάζεται με το νέο 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, το οποίο είναι σαφές και δεν αφήνει ξεκρέμαστο τον κινητήρα. Η συνολική συμπεριφορά του νέου 1.000άρη turbo είναι η ευχάριστη έκπληξη της δοκιμής: απουσιάζουν κραδασμοί και θόρυβοι, ενώ έχει σπιρτάδα από χαμηλά και παραμένει ζωηρός μέχρι τις υψηλές στροφές. Ταιριάζει ιδανικά σε ό,τι πρεσβεύει το Adam Rocks και δείχνει ότι θα τα πάει περίφημα και στο νέο Corsa.
Κλείσιμο

Το Adam Rocks απευθύνεται σε όσους δεν απογοητεύονται από τους περιορισμένους χώρους για τους πίσω επιβάτες και τις αποσκευές, ενώ παράλληλα αναζητούν ένα αυτοκίνητα ξεχωριστό σε εμφάνιση και χαρακτήρα. Είναι ήδη διαθέσιμο προς παραγγελία στη χώρα μας, με τιμές που αρχίζουν από τα 15.040 ευρώ (με απόσυρση) για την έκδοση με τον ατμοσφαιρικό 1.2 70 PS και φθάνουν τα 17.540 ευρώ για το αυτοκίνητο της δοκιμής μας με τον 1.0 turbo, απόδοσης 115 PS. Στο στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται η συρρόμενη υφασμάτινη οροφή Swing Top, που λειτουργεί ηλεκτρικά.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ (1.0 ECOTEC 115 PS)
Κινητήρας: 999 cc
Ισχύς: 115 PS στις 5.200 rpm
Ροπή: 17,3 kgm στις 1.800-4500 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρόσθιους τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 196 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 9,9 sec
Μεικτή κατανάλωση: 5,1 (εργ.)
Εκπομπές CO2: 119 gr/km
Βάρος: 1.156 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 3.747/1.807/1.493 mm
Χώρος αποσκευών: 170 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 107,1 ευρώ
Τιμή: 17.540 ευρώ (με απόσυρση)


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης