Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Οδηγούμε στην Αυστρία τη BMW 2 Active Tourer
Οδηγούμε στην Αυστρία τη BMW 2 Active Tourer
Αυτός είναι ο μεγάλος αντίπαλος της B-Class. Παράλληλα είναι το πρώτο μοντέλο των Βαυαρών με κίνηση στους εμπρόσθιους τροχούς.
Οι σκληροπυρηνικοί φίλοι της BMW τη βλέπουν με μισό μάτι. «Μα καλά, προσθιοκίνητη “μπέμπα”; Πού πήγε όλη η οδηγική απόλαυση;». Τα στελέχη της μάρκας από το Μόναχο εργάζονταν επί πέντε χρόνια πάνω στη Σειρά 2 Active Tourer και δίνουν τις δικές τους απαντήσεις: «Οι άνθρωποι θέλουν να έχουν αυτοκίνητα με όσο το δυνατόν μικρότερες εξωτερικές διαστάσεις, αλλά με ευρύχωρο εσωτερικό. Με αυτό το μοντέλο απευθυνόμαστε σε όσους αναζητούν την πρακτικότητα στις μετακινήσεις τους. Περιμένουν βέβαια τη σπορ συμπεριφορά της BMW, αλλά δεν ενδιαφέρονται και τόσο για το αν η κίνηση είναι εμπρός ή πίσω», δήλωσε στο NewsAuto.gr ο Bertram Schneck, υπεύθυνος επικοινωνίας της εταιρείας στον τομέα του μάρκετινγκ.
Μηχανολογικά, στην BMW δεν ξεκίνησαν από το μηδέν αφού είχαν ήδη την εμπειρία των προσθιοκίνητων ΜΙΝΙ. Η μετάδοση της κίνησης στον μπροστινό άξονα επέτρεψε τη δημιουργία ευρύχωρης καμπίνας. Σε αντίθεση με ό,τι συνηθίζεται στα μοντέλα της βαυαρικής μάρκας, ο οδηγός κάθεται ψηλά. Πιο ψηλά και από την Χ1. Τα πίσω καθίσματα είναι συρόμενα, πέφτουν ηλεκτρικά, ενώ με το πάτημα ενός κουμπιού κλείνει η πόρτα του χώρου των αποσκευών. Λύσεις που κάνουν την καθημερινότητα λίγο -έως πολύ- πιο εύκολη.
Θα ήταν όμως «ιεροσυλία» να δοκιμάζαμε μια BMW και να στεκόμασταν αποκλειστικά στους χώρους και την πρακτικότητα. Ταξιδέψαμε στις αυστριακές Αλπεις για να οδηγήσουμε τη Σειρά 2 Active Tourer και είχαμε στη διάθεσή μας δύο δίλιτρες εκδόσεις: την πετρελαιοκίνητη 218d με 150 PS και τη 225iβενζίνης με 231 PS. Στην αρχή χρειαστήκαμε κάποια λεπτά για να συνηθίσουμε στα νέα δεδομένα. Ισως η ψηλή θέση οδήγησης, ίσως επειδή είχαμε την ιδέα ότι κρατάμε το τιμόνι της πρώτης προσθιοκίνητης BMW.
Δεν εντυπωσιαστήκαμε στην έκδοση με το 2λιτρο diesel, μάλλον λόγω της αίσθησης από το μηχανικό κιβώτιο των 6 σχέσεων. Αντίθετα, η 225i με τα 231 PS και τα 35,6 kgm ροπής είναι αψεγάδιαστη. Χαλαρή όταν χρειάζεται, εκρηκτική όταν το επιθυμήσεις. Και αυτό το οφείλει σε μεγάλο βαθμό στο κορυφαίο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Η πληροφόρηση από το τιμόνι δεν απέχει πολύ από αυτή των πιο σπορ κατασκευών της εταιρείας, ενώ και οι κλίσεις δεν είναι σημαντικές με δεδομένο το ύψος του αμαξώματος. Η ποιότητα κύλισης και η ηχομόνωση παραμένουν στα επίπεδα που μας έχει καλομάθει η BMW.
Μηχανολογικά, στην BMW δεν ξεκίνησαν από το μηδέν αφού είχαν ήδη την εμπειρία των προσθιοκίνητων ΜΙΝΙ. Η μετάδοση της κίνησης στον μπροστινό άξονα επέτρεψε τη δημιουργία ευρύχωρης καμπίνας. Σε αντίθεση με ό,τι συνηθίζεται στα μοντέλα της βαυαρικής μάρκας, ο οδηγός κάθεται ψηλά. Πιο ψηλά και από την Χ1. Τα πίσω καθίσματα είναι συρόμενα, πέφτουν ηλεκτρικά, ενώ με το πάτημα ενός κουμπιού κλείνει η πόρτα του χώρου των αποσκευών. Λύσεις που κάνουν την καθημερινότητα λίγο -έως πολύ- πιο εύκολη.
Θα ήταν όμως «ιεροσυλία» να δοκιμάζαμε μια BMW και να στεκόμασταν αποκλειστικά στους χώρους και την πρακτικότητα. Ταξιδέψαμε στις αυστριακές Αλπεις για να οδηγήσουμε τη Σειρά 2 Active Tourer και είχαμε στη διάθεσή μας δύο δίλιτρες εκδόσεις: την πετρελαιοκίνητη 218d με 150 PS και τη 225iβενζίνης με 231 PS. Στην αρχή χρειαστήκαμε κάποια λεπτά για να συνηθίσουμε στα νέα δεδομένα. Ισως η ψηλή θέση οδήγησης, ίσως επειδή είχαμε την ιδέα ότι κρατάμε το τιμόνι της πρώτης προσθιοκίνητης BMW.
Δεν εντυπωσιαστήκαμε στην έκδοση με το 2λιτρο diesel, μάλλον λόγω της αίσθησης από το μηχανικό κιβώτιο των 6 σχέσεων. Αντίθετα, η 225i με τα 231 PS και τα 35,6 kgm ροπής είναι αψεγάδιαστη. Χαλαρή όταν χρειάζεται, εκρηκτική όταν το επιθυμήσεις. Και αυτό το οφείλει σε μεγάλο βαθμό στο κορυφαίο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Η πληροφόρηση από το τιμόνι δεν απέχει πολύ από αυτή των πιο σπορ κατασκευών της εταιρείας, ενώ και οι κλίσεις δεν είναι σημαντικές με δεδομένο το ύψος του αμαξώματος. Η ποιότητα κύλισης και η ηχομόνωση παραμένουν στα επίπεδα που μας έχει καλομάθει η BMW.
Η γκάμα των κινητήρων θα εμπλουτιστεί μέσα στους επόμενους μήνες με τον νέο τρικύλινδρο 1.5 βενζίνης, απόδοσης 136 PS. Αυτή η έκδοση (218i) θα κυριαρχήσει στην Ελλάδα, λόγω κυβισμού και κόστους αγοράς. Η Σειρά 2 Active Tourer αναμένεται στη χώρα μας τον Οκτώβριο, ενώ λίγο νωρίτερα θα ανακοινωθούν οι τιμές πώλησής της.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ (225i/218d)
Κινητήρας: 1.998/1.995 cc
Ισχύς: 231 PS στις 5.000 rpm/150 PS στις 4.000 rpm
Ροπή: 35,7 kgm στις 1.250-4.500 rpm/33,7 kgm στις 1.750-2.750 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρόσθιους τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 8 σχέσεων/Χειροκίνητο 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 240/208 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 6,6/8,9 sec
Μεικτή κατανάλωση (lt/100 km): 5,8/4,1 (εργ.)
Εκπομπές CO2: 135/109 gr/km
Βάρος: 1.430/1.375 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.342/1.800/1.555 mm
Χώρος αποσκευών: 468 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 148,5/98,1 ευρώ
Τιμή: από 23.000€ (εκτίμηση)
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα