F1: Για μια χούφτα δολάρια!

F1: Για μια χούφτα δολάρια!

Caterham και Marussia προχώρησαν σε αντικατάσταση του ενός εκ των δυο οδηγών τους για το Βελγικό GP για λίγα χρήματα. H Marussia αφού προέβη σε ανακοινώσεις αντικατάστασης πήρε πίσω την αλλαγή και τελικά θα τρέξει ο Μαξ Τσίλτον.

F1: Για μια χούφτα δολάρια!
Σίγουρα αυτή η εικόνα είναι αποκαρδιωτική για τη F1 και βεβαίως οι τέσσερις οδηγοί που εμπλέκονται αξίζουν καλύτερης τύχης. Ο Καμούι Κομπαγιάσι είναι ένας οδηγός εξαιρετικής ικανότητας όμως στην Caterham αποφάσισαν να τον αντικαταστήσουν με τον Αντρέ Λότερερ. Ο 32χρονος Γερμανός, τρεις φορές νικητής στις 24 ώρες του Μαν βρίσκεται στην ομάδα LMP1 της Audi και θεωρείται κορυφαίος. Επιπλέον έχει εμπειρία από αγώνες μονοθεσίων μετά τη συμμετοχή του στην Ιαπωνική Super Formula.
 
Ο Λότερερ στο παρελθόν (2002) είχε δοκιμάσει F1 για λογαριασμό της Jaguar
Κλείσιμο
όντας τότε μέλος της ομάδας F3. O Γερμανός είπε χτες στους δημοσιογράφους: "Πρέπει να τα μάθω όλα πολύ γρήγορα οπότε μην περιμένετε και πολλά". Η εμπειρία του στην πίστα του Σπα αλλά και οι διακρίσεις του σε άλλες μορφές αγώνων δύσκολα θα παίξουν κάποιο σημαντικό ρόλο ενόσω ο Γερμανός θα προσπαθεί να εξοικειωθεί με τη λειτουργία και τη συμπεριφορά της Caterham. Τα φετινά μονοθέσια είναι εξαιρετικά πολύπλοκα, η ανάκτηση ενέργειας δίνει μια περίεργη αίσθηση στο φρενάρισμα, τα ελαστικά αλλά και τα φρένα από ανθρακόνημα χρειάζονται εξοικείωση και όλα αυτά δε γίνονται από τη μια μέρα στην άλλη ούτε με λίγες ώρες στον προσομοιωτή.


 
O 32χρονος Γερμανός Αντρέ Λότερερ χτες στα πάντοκ με τα χρώματα της Caterham.

Με μια πρόταση η προσέγγιση από την πλευρά της ομάδας δεν είναι επαγγελματική
ούτε γίνεται με γνώμονα αθλητικά κριτήρια αλλά οικονομικά. Ο προηγούμενος 30(+) οδηγός που βρέθηκε σε κόκπιτ μονοθεσίου είναι ο Ιάπωνος Γιούτζι Ίντε το 2006. Ο μόνος οδηγός που μπήκε στη F1 και πέτυχε μετά τα 30 του ήταν ο Ντέιμον Χιλ. Η αντικατάσταση του Κομπαγιάσι έγινε από τη νέα διοίκηση της ομάδας υπό τον Κόλιν Κόουλς.
 
Για μια χούφτα δολάρια προχώρησε και η Marussia σε αντικατάσταση του Μαξ Τσίλτον από το δοκιμαστή της ομάδας, Αλεξάντερ Ρόσι. Η κατάσταση είναι λίγο διαφορετική καθώς ο Τσίλτον βρίσκονταν στη θέση του οδηγού πληρώνοντας. Σταμάτησαν οι πληρωμές και τον άλλαξαν με το Ρόσι. Από την πλευρά του ο Βρετανός αντέδρασε αρχικά λέγοντας πως οικιοθελώς έδωσε τη θέση στον Αμερικάνο για να βοηθήσει την κατάσταση χωρίς να είναι ξεκάθαρο αν θα επανέλθει στη Μόντσα. Τελικά χτες αργά τη νύχτα "έπεσε" το παραδάκι και ο Τσίλτον επανήλθε σε θέση οδηγού. Η αίτηση προς τη FIA, δεύτερη μέσα σε λίγες ώρες ζητούσε την αντικατάσταση του Ρόσι μετά την πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών από τον Τσίλτον.

Ο Λότερερ έχει ελάχιστο χρόνο να εξοικειωθεί με διαδικασίες όπως τα πιτ στοπ, η εκκίνηση αλλά και τα ντουμπλαρίσματα ειδικά υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας. Αν συμβεί κάτι την Κυριακή σίγουρα δε θα έχει την αποκλειστική ευθύνη. Όσον αφορά τώρα στο αθλητικό μέρος μια καλή ένδειξη θα είναι η διαφορά από τον Έρικσον αν ο Γερμανός καταφέρει να κινηθεί στο 107% του χρόνου του πρώτου.

Είναι βέβαιο πως η παραμονή ή όχι των Λότερερ και Ρόσι στο κόκπιτ των Caterham και Marussia αντίστοιχα για το υπόλοιπο του πρωταθλήματος θα εξαρτηθεί από τη ροή ρευστού και όχι από τις επιδόσεις τους στην πίστα.

Περισσότερα για την αντικατάσταση του Κομπαγιάσι από το Λότερερ διαβάστε εδώ


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης