Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Ferrari 250 GTO: Πουλήθηκε 38 εκατομμύρια!
Ferrari 250 GTO: Πουλήθηκε 38 εκατομμύρια!
Πρόκειται για το μεγαλύτερο ποσό που έχει δοθεί ποτέ στην ιστορία της αυτοκίνησης για όχημα.
UPD:
Το εν λόγω ποσό δόθηκε στην δημοπρασία Bonhams και αφορά σ' ένα πολύ ιδιαίτερο μοντέλο. Πρόκειται για την εικονιζόμενη Ferrari 250 GTO του 1962 με κωδικό 3851GT που άλλαξε χέρια για $38,115,000 USD.
Η συναλλαγή αυτή καταδεικνύει το γιατί τα μοντέλα της Ferrari θεωρούνται από τους συλλέκτες ως επένδυση. Χρόνια τώρα οι GTO της Ferrari είναι τα πιο ακριβοπληρωμένα αυτοκίνητα στον πλανήτη. Πρόκειται για μοντέλο θρύλο, ο Έντσο Φεράρι είχε απαντήσει σε ερώτηση συναδέλφου γιατί δεν έχει εξωτερικούς καθρέπτες το αυτοκίνητο: "Δε χρειάζονται γιατί δε σε φτάνει κανείς". Η αλήθεια είναι πως δεν τοποθετήθηκαν γιατί θεωρήθηκε τότε πως χαλάνε τη γραμμή του αυτοκινήτου.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήταν η 19η Ferrari 250 GTO και πουλήθηκε για πρώτη φορά από τη Scuderia το Σεπτέμβριο του 1962. Αρχικά είχε γκρι χρώμα με λωρίδες κόκκινη, μπλε, άσπρη. Ο πρώτος της ιδιοκτήτης ήταν ο Γάλλος Τζο Σλεσέρ οδηγός F1. Προηγούμενος ιδιοκτήτης ήταν ο αείμνηστος Φαμπρίτσιο Βιολάτι και το αυτοκίνητο αποτελούσε μέρος της συλλογής του "Maranello Rosso".
Η συναλλαγή αυτή καταδεικνύει το γιατί τα μοντέλα της Ferrari θεωρούνται από τους συλλέκτες ως επένδυση. Χρόνια τώρα οι GTO της Ferrari είναι τα πιο ακριβοπληρωμένα αυτοκίνητα στον πλανήτη. Πρόκειται για μοντέλο θρύλο, ο Έντσο Φεράρι είχε απαντήσει σε ερώτηση συναδέλφου γιατί δεν έχει εξωτερικούς καθρέπτες το αυτοκίνητο: "Δε χρειάζονται γιατί δε σε φτάνει κανείς". Η αλήθεια είναι πως δεν τοποθετήθηκαν γιατί θεωρήθηκε τότε πως χαλάνε τη γραμμή του αυτοκινήτου.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήταν η 19η Ferrari 250 GTO και πουλήθηκε για πρώτη φορά από τη Scuderia το Σεπτέμβριο του 1962. Αρχικά είχε γκρι χρώμα με λωρίδες κόκκινη, μπλε, άσπρη. Ο πρώτος της ιδιοκτήτης ήταν ο Γάλλος Τζο Σλεσέρ οδηγός F1. Προηγούμενος ιδιοκτήτης ήταν ο αείμνηστος Φαμπρίτσιο Βιολάτι και το αυτοκίνητο αποτελούσε μέρος της συλλογής του "Maranello Rosso".
Στην ίδια δημοπρασία πουλήθηκαν και άλλες Ferrari με τις ακόλουθες τιμές:
1958 Ferrari 250 GT Series 1 Cabriolet – $6,820,000 USD
1953 Ferrari 250 Mille Miglia Berlinetta – $7,260,000 USD
1969 Ferrari 365 GTB/4 ‘Daytona’ Berlinetta Competizione – $935,000 USD
1962 Ferrari 250 GT Short-Wheelbase Speciale Aerodinamica – $6,875,000 USD
1978 Ferrari 312 T3 Formula 1 Racing Single-Seater – $2,310,000 USD
1958 Ferrari 250 GT Series 1 Cabriolet – $6,820,000 USD
1953 Ferrari 250 Mille Miglia Berlinetta – $7,260,000 USD
1969 Ferrari 365 GTB/4 ‘Daytona’ Berlinetta Competizione – $935,000 USD
1962 Ferrari 250 GT Short-Wheelbase Speciale Aerodinamica – $6,875,000 USD
1978 Ferrari 312 T3 Formula 1 Racing Single-Seater – $2,310,000 USD
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα