Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Ford: Πιο... πράσινη και απο την Toyota
Ford: Πιο... πράσινη και απο την Toyota
Την πρώτη θέση στη φετινή λίστα με τις 50 Καλύτερες Παγκόσμιες Πράσινες Μάρκες της Interbrand βρέθηκε η Ford Motor Company!
Η αμερικανική μάρκα επικράτησε της περυσινής νικήτριας, Toyota, αλλά και εταιρειών όπως οι Johnson & Johnson, Coca-Cola και Microsoft.
Σε αυτή τη διάκριση συνετέλεσαν σύμφωνα με λεγόμενα των εκπροσώπων της, πολλοί τομείς: Από τις καινοτόμες μεθόδους για περιβαλλοντικά υπεύθυνη και βιώσιμη παραγωγή, τη μεγαλύτερη διαφάνεια των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της, την επικοινωνία δεικτών απόδοσης κυρίως της παραγωγής, την έμφαση στη χρήση υδάτινων πόρων καθώς τις προσπάθειές της για μείωση αποβλήτων και δημιουργία οικολογικών κτιρίων.
Για την αναγνώριση των καλύτερων “50 Παγκόσμιων Πράσινων Μαρκών”, η Interbrand ξεκινά με τις 100 μάρκες που περιλαμβάνει η ετήσια αναφορά με τις καλύτερες Παγκόσμιες Μάρκες – και κατά συνέπεια έχουν παγκόσμια παρουσία, αλλά και ένα αποδεδειγμένο ιστορικό ότι παρέχουν αξία στους μετόχους τους.
Στη συνέχεια, διεξάγει εκτενή έρευνα μεταξύ καταναλωτών για να αποτυπώσει την άποψη/θέση του κοινού για τις βιώσιμες ή πράσινες τακτικές της μάρκας και τη συγκρίνει με δείκτες περιβαλλοντικής απόδοσης ή βιωσιμότητας τους οποίους συλλέγει και αναλύει η Deloitte Consulting LLP.
Διαβάστε ΕΔΩ: τι νέο φέρνει το ολοκαίνουργιο Mondeo
Σε αυτή τη διάκριση συνετέλεσαν σύμφωνα με λεγόμενα των εκπροσώπων της, πολλοί τομείς: Από τις καινοτόμες μεθόδους για περιβαλλοντικά υπεύθυνη και βιώσιμη παραγωγή, τη μεγαλύτερη διαφάνεια των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της, την επικοινωνία δεικτών απόδοσης κυρίως της παραγωγής, την έμφαση στη χρήση υδάτινων πόρων καθώς τις προσπάθειές της για μείωση αποβλήτων και δημιουργία οικολογικών κτιρίων.
Για την αναγνώριση των καλύτερων “50 Παγκόσμιων Πράσινων Μαρκών”, η Interbrand ξεκινά με τις 100 μάρκες που περιλαμβάνει η ετήσια αναφορά με τις καλύτερες Παγκόσμιες Μάρκες – και κατά συνέπεια έχουν παγκόσμια παρουσία, αλλά και ένα αποδεδειγμένο ιστορικό ότι παρέχουν αξία στους μετόχους τους.
Στη συνέχεια, διεξάγει εκτενή έρευνα μεταξύ καταναλωτών για να αποτυπώσει την άποψη/θέση του κοινού για τις βιώσιμες ή πράσινες τακτικές της μάρκας και τη συγκρίνει με δείκτες περιβαλλοντικής απόδοσης ή βιωσιμότητας τους οποίους συλλέγει και αναλύει η Deloitte Consulting LLP.
Διαβάστε ΕΔΩ: τι νέο φέρνει το ολοκαίνουργιο Mondeo
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα