Με έναν αρκετά ευφυή τρόπο αποφάσισε η Citroen να ξεκινήσει την προώθηση του νέου, πρωτοποριακού C4 Cactus...
«Κάθε ερώτηση, στον καιρό της...
» είναι το σλόγκαν του διαφημιστικού σποτ που περιλαμβάνει σκηνές από την αρχαιότητα, μέχρι την κατάκτηση της σελήνης.
Κλείσιμο
Σε κάθε μία από αυτές, όσο αταίριαστη κι αν είναι, διατυπώνεται μία ερώτηση σχετικά με τη συμβατική εικόνα των σύγχρονων αυτοκινήτων.
Αυτή που αλλάζει το C4 Cactus. Το νέο μοντέλο της Citroen θα έρθει στη χώρα μας το Φθινόπωρο. Διαβάστε περισσότερα εδώ
Οι συνεχείς τεχνολογικές εξελίξεις έχουν αλλάξει τα δεδομένα σε πολλούς κλάδους της Οικονομίας και οι εργαζόμενοι χρειάζεται να αναπτύξουν νέες δεξιότητες για να είναι ανταγωνιστικοί και παραγωγικοί.
Ένας από τους μεγαλύτερους Ομίλους στην επιβατηγό ναυτιλία διεθνώς, αναβαθμίζει τον στόλο του και περνάει στην επόμενη μέρα με το βλέμμα στη βιώσιμη ανάπτυξη
Η προσφορά* χωρίς κατάθεση της bwin παίζει μεγάλη… μπάλα στο Euro! Στην κορυφαία στοιχηματική πλατφόρμα κερδίζεις δωρεάν, την ώρα που ακόμα περισσότερες εκπλήξεις παίρνουν φανέλα «βασικού».