Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
F1: Πόσο στάνταρ είναι η SECU;
- Η Honda τυχαία παρέκαμψε το λογισμικό
- Υπάρχουν κι άλλοι κρυφοί βρόγχοι
- Η McLaren δεν γνωρίζει τίποτα…
- Η FIA διεξάγει έρευνα
Οι μηχανικοί της Honda ανακάλυψαν έναν κρυφό βρόγχο στο λογισμικό της Στάνταρ Μονάδας Επεξεργασίας (SECU), της οποίας κατασκευαστής είναι η McLaren σε συνεργασία με την Microsoft. Στην Ιταλία δημοσιεύματα αναφέρουν ότι όταν πατηθεί γρήγορα τρεις φορές ένα συγκεκριμένο κουμπί στο τιμόνι ενεργοποιείται ένας «χάρτης» που επιτρέ
- Η Honda τυχαία παρέκαμψε το λογισμικό
- Υπάρχουν κι άλλοι κρυφοί βρόγχοι
- Η McLaren δεν γνωρίζει τίποτα…
- Η FIA διεξάγει έρευνα
Οι μηχανικοί της Honda ανακάλυψαν έναν κρυφό βρόγχο στο λογισμικό της Στάνταρ Μονάδας Επεξεργασίας (SECU), της οποίας κατασκευαστής είναι η McLaren σε συνεργασία με την Microsoft. Στην Ιταλία δημοσιεύματα αναφέρουν ότι όταν πατηθεί γρήγορα τρεις φορές ένα συγκεκριμένο κουμπί στο τιμόνι ενεργοποιείται ένας «χάρτης» που επιτρέπει στον οδηγό να πατάει τέρμα το γκάζι χωρίς σημαντικές απώλειες πρόσφυσης. Kάτι σαν traction control δηλαδή! Ταυτόχρονα, οι εκκινήσεις γίνονται πολύ πιο γρήγορα. Σημειώνουμε επίσης ότι πριν από λίγες μέρες ο Γιάρνο Τρούλι διαμαρτύρονταν ότι κάποιες ομάδες χρησιμοποιούν συστήματα που αντικαθιστούν το traction control.
Επίσημα η McLaren δεν έχει δεχτεί ότι γνωρίζει κάτι για το συγκεκριμένο θέμα, για το οποίο η FIA έχει ξεκινήσει έρευνα.
Η χαρτογράφηση της SECU έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και οι μηχανικοί κάθε ομάδας πρέπει να προσαρμόσουν τα δεδομένα. Κάθε ομάδα κάνει τις δικές της δοκιμές και ακούγεται ότι η Ferrari προσπαθεί να χρησιμοποιήσει παράλληλα μέρος του περσινού συστήματος, το οποίο είναι κατασκευασμένο από την Magnetti Marelli.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr