Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Δοκιμάζουμε το νέο Chevrolet Trax 1.4T
Δοκιμάζουμε το νέο Chevrolet Trax 1.4T
Με δυναμική εμφάνιση και πειστική αποτελεσματικότητα, το μικρό αλλά δυναμικό SUV της Chevrolet διεκδικεί το δικό του μερίδιο στη κατηγόρια.
Μερικούς μήνες μετά την πρώτη μας επαφή με το Trax στις Δαλματικές Ακτές, ήρθε η ώρα να το οδηγήσουμε και στη δική μας έδρα. Στο δικό μας γήπεδο, με τους απανταχού κακοτράχαλους δρόμους και τη σχεδόν… τιμωρία της διαρκούς κίνησης εντός του αστικού γκρίζου τοπίου της πρωτεύουσας. Αυτό δηλαδή που μας έλειπε στην Κροατία για να γεμίσουμε το καρνέ των εντυπώσεων μας – την ελληνική πραγματικότητα όπου ανεξαρτήτως τι όχημα αγοράζουμε, το 90% της οδήγησης του αφορά στους δρόμους της πόλης.
Μπορεί να πρόκειται για «ετεροθαλή» αδερφό του Opel Mokka καθώς υπό την ομπρέλα της μητρικής GM, μοιράζονται το ίδιο πάτωμα (και όχι μόνο) όμως οι ομοιότητες τους περιορίζονται σε αθέατα μέρη. Η εξωτερική σχεδίαση του Trax, ειδικά στο πρόσθιο μέρος «φωνάζει» Chevrolet. Είναι ογκώδες… made in USA. Με μεγάλα φωτιστικά σώματα, τεράστιους θόλους τροχών, γενικά δεν είναι αυτοκίνητο που θέλει να περάσει απαρατήρητο. Και πετυχαίνει το στόχο του. Βέβαια ο… χαρακτήρας που βγάζει «η μούρη» έχει και τίμημα, αφού η απόσταση από το έδαφος είναι στα μόλις 168 χιλιοστά, πράγμα που περιορίζει τις όποιες εκτός δρόμου άγριες προθέσεις αν και στις βασικές απαιτήσεις κίνησης σε τερέν άνευ ασφάλτου, το Trax τα καταφέρνει.
Αλλάζοντας… γήπεδο, η κίνηση σε οδικό δίκτυο είναι απροβλημάτιστη και άνετη. Ο 1400άρης υπέρ-τροφοδοτούμενος κινητήρας είναι ελαστικός και πρόθυμος, όσο κι αν τα 1379 κιλά απαιτούν (και παίρνουν) μέρος των 142 PS του. Παρότι SUV, αποτελεί ευχάριστη έκπληξη η συμμόρφωση του στα θέλω του οδηγού σε επαρχιακές διαδρομές με συνεχείς καμπές και αλλαγές κατεύθυνσης. Η πληροφορία από το ήλεκτρο-υδραυλικό τιμόνι είναι ακριβής, τα φρένα αποτελεσματικά, ο επιλογέας ταχυτήτων εντός του μέσου όρου της κατηγορίας και οι κλίσεις περιορισμένες.
Μέσα στην πόλη, οι συμπαγείς του διαστάσεις του επιτρέπουν να κινείται χωρίς περιορισμούς, «κρύβοντας» τον όγκο του. Το ξεπέταγμα του κινητήρα είναι εμφανές και χρήσιμο στις απαιτήσεις των αστικών δρόμων, το start/stop με ομαλή λειτουργία αν και η κατανάλωση ήταν λίγο πιο πάνω από τα εργοστασιακά νούμερα.
Εντός περιτυλίγματος, οι χώροι είναι κάτι παραπάνω από επαρκείς – μοναδική εξαίρεση ο χώρος αποσκευών που είναι στα… βασικά 365lt αλλά θα μου πείτε: «αν θες πιο πολλούς χώρους, πήγαινε στο Captiva» και θα έχετε δίκιο. Ο σχεδιασμός στο εσωτερικό εναρμονίζεται με την εξωτερική εικόνα του Trax.
Είναι μοντέρνος, οι διακόπτες στη κεντρική κονσόλα και το τιμόνι εύχρηστοι, ο πίνακας οργάνων διαθέτει και ψηφιακές ενδείξεις, ενώ την παράσταση κλέβει η οθόνη αφής 7’’ που περιλαμβάνει κάθε λειτουργία του ηχοσυστήματος. Μπορεί να μου φάνηκε παράξενο στη Κυριακάτικη μου βόλτα να μην έβρισκα που να βάλω το CD από το «Πρώτο Θέμα» αλλά οι καιροί αλλάζουν και ευτυχώς, υπάρχουν αυτοκινητοβιομηχανίες που συμβαδίζουν με το πνεύμα του σήμερα (και του αύριο). Θα τα περάσω σε Mp3 για την επόμενη φορά λοιπόν…
Μπορεί να πρόκειται για «ετεροθαλή» αδερφό του Opel Mokka καθώς υπό την ομπρέλα της μητρικής GM, μοιράζονται το ίδιο πάτωμα (και όχι μόνο) όμως οι ομοιότητες τους περιορίζονται σε αθέατα μέρη. Η εξωτερική σχεδίαση του Trax, ειδικά στο πρόσθιο μέρος «φωνάζει» Chevrolet. Είναι ογκώδες… made in USA. Με μεγάλα φωτιστικά σώματα, τεράστιους θόλους τροχών, γενικά δεν είναι αυτοκίνητο που θέλει να περάσει απαρατήρητο. Και πετυχαίνει το στόχο του. Βέβαια ο… χαρακτήρας που βγάζει «η μούρη» έχει και τίμημα, αφού η απόσταση από το έδαφος είναι στα μόλις 168 χιλιοστά, πράγμα που περιορίζει τις όποιες εκτός δρόμου άγριες προθέσεις αν και στις βασικές απαιτήσεις κίνησης σε τερέν άνευ ασφάλτου, το Trax τα καταφέρνει.
Αλλάζοντας… γήπεδο, η κίνηση σε οδικό δίκτυο είναι απροβλημάτιστη και άνετη. Ο 1400άρης υπέρ-τροφοδοτούμενος κινητήρας είναι ελαστικός και πρόθυμος, όσο κι αν τα 1379 κιλά απαιτούν (και παίρνουν) μέρος των 142 PS του. Παρότι SUV, αποτελεί ευχάριστη έκπληξη η συμμόρφωση του στα θέλω του οδηγού σε επαρχιακές διαδρομές με συνεχείς καμπές και αλλαγές κατεύθυνσης. Η πληροφορία από το ήλεκτρο-υδραυλικό τιμόνι είναι ακριβής, τα φρένα αποτελεσματικά, ο επιλογέας ταχυτήτων εντός του μέσου όρου της κατηγορίας και οι κλίσεις περιορισμένες.
Μέσα στην πόλη, οι συμπαγείς του διαστάσεις του επιτρέπουν να κινείται χωρίς περιορισμούς, «κρύβοντας» τον όγκο του. Το ξεπέταγμα του κινητήρα είναι εμφανές και χρήσιμο στις απαιτήσεις των αστικών δρόμων, το start/stop με ομαλή λειτουργία αν και η κατανάλωση ήταν λίγο πιο πάνω από τα εργοστασιακά νούμερα.
Εντός περιτυλίγματος, οι χώροι είναι κάτι παραπάνω από επαρκείς – μοναδική εξαίρεση ο χώρος αποσκευών που είναι στα… βασικά 365lt αλλά θα μου πείτε: «αν θες πιο πολλούς χώρους, πήγαινε στο Captiva» και θα έχετε δίκιο. Ο σχεδιασμός στο εσωτερικό εναρμονίζεται με την εξωτερική εικόνα του Trax.
Είναι μοντέρνος, οι διακόπτες στη κεντρική κονσόλα και το τιμόνι εύχρηστοι, ο πίνακας οργάνων διαθέτει και ψηφιακές ενδείξεις, ενώ την παράσταση κλέβει η οθόνη αφής 7’’ που περιλαμβάνει κάθε λειτουργία του ηχοσυστήματος. Μπορεί να μου φάνηκε παράξενο στη Κυριακάτικη μου βόλτα να μην έβρισκα που να βάλω το CD από το «Πρώτο Θέμα» αλλά οι καιροί αλλάζουν και ευτυχώς, υπάρχουν αυτοκινητοβιομηχανίες που συμβαδίζουν με το πνεύμα του σήμερα (και του αύριο). Θα τα περάσω σε Mp3 για την επόμενη φορά λοιπόν…
Επιστρέφοντας στη πολυχρηστική οθόνη, περιλαμβάνει και τις λειτουργίες του «My Link». Πρόκειται για το βραβευμένο νέο σύστημα πολυμέσων στο οποίο ποντάρει πολλά η Chevrolet και είναι στάνταρ σε όλες πλην της βασικής έκδοσης! Με κάμερα οπισθοπορείας, τη βοήθεια του συστήματος πλοήγησης BringGo και άλλες λειτουργίες, πλήρως εναρμονισμένες στις σύγχρονες απαιτήσεις που θα ικανοποιήσουν κάθε… γκατζετάκια οδηγό.
Το κόστος απόκτησης της άρτια εξοπλισμένης έκδοσης που είχαμε στα χέρια μας, είναι στα 21.940€ (συμπεριλαμβανομένου του οφέλους απόσυρσης). Αυτή περιλαμβάνει 6άρι κιβώτιο, start/stop, λεβιέ ταχυτήτων με χρωμιομένες λεπτομέρειες, ABS και ESC, Cruise Control, Traction Control, συστήματα εκκίνησης σε ανηφόρα (HAS) και ελέγχου κατάβασης (HDC), ρυθμιζόμενο τιμόνι κατ’ ύψος, αντικλεπτικό σύστημα, κλιματισμό, δερμάτινο τιμόνι με 3 ακτίνες, φωτισμό στο χώρο αποθήκευσης, κεντρική κονσόλα με υποβραχιόνιο, 6 αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω, ηλεκτρικούς θερμαινόμενους καθρέφτες στο χρώμα του αμαξώματος με ενσωματωμένο φλας, λαβές θυρών στο χρώμα του αμαξώματος και μάσκα προφυλακτήρα με χρωμιομένες λεπτομέρειες, μεταλλικές λεπτομέρειες στο εσωτερικό του αμαξώματος, αυτόματη λειτουργία φώτων, λειτουργία προβολέων «Follow me Home», φώτα ομίχλης, My Link με θύρα USB-iPod Και Aux in με 6 ηχεία DAB και χειριστήρια στο τιμόνι, αισθητήρες παρκαρίσματος και ράγες οροφής. Λίγα δεν τα λες…
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ TRAX 1.4 LT AWD
Κινητήρας: 1.364 cc
Ισχύς: 142 PS στις 4.900 rpm
Ροπή: 20,4 kgm στις 1.850-4.900 rpm
Μετάδοση: Και στους τέσσερις τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 194 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 9,8 sec
Μεικτή κατανάλωση: 6,4 lt/100 km
Εκπομπές CO2: 149 gr/km
Βάρος: 1.379 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.248/1.766/1.674 mm
Χώρος αποσκευών: 356 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 253,3 ευρώ
Τιμή: 22.900€ (21.940€ με απόσυρση)
Το κόστος απόκτησης της άρτια εξοπλισμένης έκδοσης που είχαμε στα χέρια μας, είναι στα 21.940€ (συμπεριλαμβανομένου του οφέλους απόσυρσης). Αυτή περιλαμβάνει 6άρι κιβώτιο, start/stop, λεβιέ ταχυτήτων με χρωμιομένες λεπτομέρειες, ABS και ESC, Cruise Control, Traction Control, συστήματα εκκίνησης σε ανηφόρα (HAS) και ελέγχου κατάβασης (HDC), ρυθμιζόμενο τιμόνι κατ’ ύψος, αντικλεπτικό σύστημα, κλιματισμό, δερμάτινο τιμόνι με 3 ακτίνες, φωτισμό στο χώρο αποθήκευσης, κεντρική κονσόλα με υποβραχιόνιο, 6 αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω, ηλεκτρικούς θερμαινόμενους καθρέφτες στο χρώμα του αμαξώματος με ενσωματωμένο φλας, λαβές θυρών στο χρώμα του αμαξώματος και μάσκα προφυλακτήρα με χρωμιομένες λεπτομέρειες, μεταλλικές λεπτομέρειες στο εσωτερικό του αμαξώματος, αυτόματη λειτουργία φώτων, λειτουργία προβολέων «Follow me Home», φώτα ομίχλης, My Link με θύρα USB-iPod Και Aux in με 6 ηχεία DAB και χειριστήρια στο τιμόνι, αισθητήρες παρκαρίσματος και ράγες οροφής. Λίγα δεν τα λες…
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ TRAX 1.4 LT AWD
Κινητήρας: 1.364 cc
Ισχύς: 142 PS στις 4.900 rpm
Ροπή: 20,4 kgm στις 1.850-4.900 rpm
Μετάδοση: Και στους τέσσερις τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 194 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 9,8 sec
Μεικτή κατανάλωση: 6,4 lt/100 km
Εκπομπές CO2: 149 gr/km
Βάρος: 1.379 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.248/1.766/1.674 mm
Χώρος αποσκευών: 356 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 253,3 ευρώ
Τιμή: 22.900€ (21.940€ με απόσυρση)
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα