Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
LIVE από Σαρδηνία: Οδηγούμε το νέο Hyundai i10
LIVE από Σαρδηνία: Οδηγούμε το νέο Hyundai i10
«Αξία αυτοκινήτου κατηγορίας Β σε ένα πακέτο κατηγορίας Α». Με αυτή τη φράση συνοψίζουν στη Hyundai τα όσα προσφέρει η νέα γενιά του i10.
Πράγματι, το νέο αυτοκίνητο πόλης της κορεάτικης μάρκας είναι αναβαθμισμένο σε όλους τους τομείς, σε βαθμό αισθητό έως εντυπωσιακό.
Ποιοτικότερο σε κατασκευή και κύλιση, με πλουσιότερους χώρους και αναβαθμισμένο εξοπλισμό ασφάλειας και άνεσης, το νέο i10 απέχει σημαντικά από το μοντέλο που αντικαθιστά και βάζει σε μπελάδες και σκέψεις τον ανταγωνισμό.
Το μήκος έχει αυξηθεί στα 3,66 m, το πλάτος στο 1,66 m, ενώ με όγκο στα 252 lt. το πορτμπαγκάζ είναι κορυφαίο στην κατηγορία. Στη χώρα μας αναμένεται να έρθει τον Ιανουάριο, σε τιμές που δεν έχουν καθοριστεί ακόμη αλλά θα είναι υψηλότερες από το απερχόμενο μοντέλο.
Το μικρό της Hyundai είναι διαθέσιμο με δύο κινητήρες βενζίνης, της οικογένειας Kappa. Πρόκειται για τον 3κύλινδρο 1.0 με απόδοση 66 PS και τον 4κύλινδρο 1.2 με 87 PS. Το μοντέλο με τον μεγαλύτερο εκ των δύο κάτω από το καπό του αναμένεται να μονοπωλήσει το ενδιαφέρον στην Ελλάδα, καθώς η διαφορά τιμής από τον μικρότερο 1.0 θα είναι λίγες εκατοντάδες ευρώ.
Σε συνδυασμό με το 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, το i10 καταναλώνει σε μεικτό κύκλο 4,9 lt/100 km και εκπέμπει στο περιβάλλον 114 g. CO2 ανά km.
Για περισσότερα διαβάστε ΕΔΩ
Ποιοτικότερο σε κατασκευή και κύλιση, με πλουσιότερους χώρους και αναβαθμισμένο εξοπλισμό ασφάλειας και άνεσης, το νέο i10 απέχει σημαντικά από το μοντέλο που αντικαθιστά και βάζει σε μπελάδες και σκέψεις τον ανταγωνισμό.
Το μήκος έχει αυξηθεί στα 3,66 m, το πλάτος στο 1,66 m, ενώ με όγκο στα 252 lt. το πορτμπαγκάζ είναι κορυφαίο στην κατηγορία. Στη χώρα μας αναμένεται να έρθει τον Ιανουάριο, σε τιμές που δεν έχουν καθοριστεί ακόμη αλλά θα είναι υψηλότερες από το απερχόμενο μοντέλο.
Το μικρό της Hyundai είναι διαθέσιμο με δύο κινητήρες βενζίνης, της οικογένειας Kappa. Πρόκειται για τον 3κύλινδρο 1.0 με απόδοση 66 PS και τον 4κύλινδρο 1.2 με 87 PS. Το μοντέλο με τον μεγαλύτερο εκ των δύο κάτω από το καπό του αναμένεται να μονοπωλήσει το ενδιαφέρον στην Ελλάδα, καθώς η διαφορά τιμής από τον μικρότερο 1.0 θα είναι λίγες εκατοντάδες ευρώ.
Σε συνδυασμό με το 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, το i10 καταναλώνει σε μεικτό κύκλο 4,9 lt/100 km και εκπέμπει στο περιβάλλον 114 g. CO2 ανά km.
Για περισσότερα διαβάστε ΕΔΩ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα