GP Βελγίου: Οι προβλέψεις απαγορεύονται!
GP Βελγίου: Οι προβλέψεις απαγορεύονται!
Είναι σίγουρο ότι θα βρέξει σήμερα στο Σπα, το ερώτημα είναι πόσο και σε ποιο χρονικό σημείο.
Η πιθανότητα βροχής είναι στο 60% και όταν αυτή έρθει πιθανόν να ανατρέψει πολλά στον αγώνα. Ένα σημαντικό στοιχείο είναι η δυνατότητα επιλογής που έχουν οι δέκα πρώτοι πιλότοι όσον αφορά στη γόμα που θα εκκινήσουν. Καθότι χτες στο Q3 χρησιμοποιήθηκαν τα ενδιάμεσα ελαστικά σήμερα είναι στη διακριτική τους ευχέρεια με τι θα εκκινήσουν. Η Pirelli έχει στη διάθεση των ομάδων τη μέση και τη σκληρή γόμα.
Πρώτη περίπτωση είναι να έχουμε στεγνό αγώνα . Η λογική λέει πως οι Χάμιλτον και Φέτελ που εκκινούν από την 1η σειρά θα μονομαχήσουν για τη νίκη. H τελική ταχύτητα των δυο μονοθεσίων είναι παραπλήσια και μένει να δούμε αν ο Χάμιλτον μπορεί να οδηγήσει στο ρυθμό των RB8 χωρίς να φθείρει υπέρμετρα τα ελαστικά.
Αν κάποιος είναι σε στρατηγική 2 πιτ στοπ λογικά θα εκκινήσει με τη μέση γόμα και μετά το 10ο γύρο θα αλλάξει πάλι σε μέση γόμα. Πριν τον 25ο θα βάλει τη σκληρή για 20 γύρους μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας στον 44ο γύρο.
Πρώτη περίπτωση είναι να έχουμε στεγνό αγώνα . Η λογική λέει πως οι Χάμιλτον και Φέτελ που εκκινούν από την 1η σειρά θα μονομαχήσουν για τη νίκη. H τελική ταχύτητα των δυο μονοθεσίων είναι παραπλήσια και μένει να δούμε αν ο Χάμιλτον μπορεί να οδηγήσει στο ρυθμό των RB8 χωρίς να φθείρει υπέρμετρα τα ελαστικά.
Αν κάποιος είναι σε στρατηγική 2 πιτ στοπ λογικά θα εκκινήσει με τη μέση γόμα και μετά το 10ο γύρο θα αλλάξει πάλι σε μέση γόμα. Πριν τον 25ο θα βάλει τη σκληρή για 20 γύρους μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας στον 44ο γύρο.
Αν κάποιος (Ράικονεν - Μπάτον) μπορεί να κάνει ένα πιτ στοπ τότε λογικά θα εκκινήσει με τη σκληρή γόμα θα φτάσει μέχρι τον 25ο γύρο και θα προσπαθήσει να βγάλει 18 - 19 γύρους με τη μέση στο φινάλε. Αυτή η στρατηγική θα μπορούσε να αποδειχτεί επωφελής αν εμφανιστεί αυτοκίνητο ασφαλείας που θα μηδενίσει τις διαφορές μετά το μέσο του αγώνα.
Δεύτερη περίπτωση είναι να έχουμε βρεγμένο αγώνα. Σ' αυτή το πρώτο ερώτημα είναι αν θα έχουμε εκκίνηση έστω και με ενδιάμεσα ελαστικά. Από κει και πέρα πολλά θα κριθούν στη στρατηγική των ομάδων. Σίγουρα ο Χάμιλτον με καθαρό δρόμο μπροστά του θα έχει ένα πλεονέκτημα όμως πιλότοι όπως οι Ράικονεν, Μπάτον και Αλόνσο έχουν πολλές φορές στο παρελθόν κάνει απίστευτες υπερβάσεις σε τέτοιες συνθήκες.
Αίσθησή μας είναι ότι σήμερα θα δούμε έναν αγώνα με πολλές ανατροπές και νικητή έκπληξη. Κίμι ή Τζένσον! Βέβαια η λογική λέει Χάμιλτον ή Φέτελ. Αλλά ως γνωστό εκεί που σταματά η λογική ξεκινά η F1.
Ο αγώνας θα μεταδοθεί απευθείας από τη Δημόσια Τηλεόραση και τον ΟΤΕ στις 15:00 το μεσημέρι.
Δεύτερη περίπτωση είναι να έχουμε βρεγμένο αγώνα. Σ' αυτή το πρώτο ερώτημα είναι αν θα έχουμε εκκίνηση έστω και με ενδιάμεσα ελαστικά. Από κει και πέρα πολλά θα κριθούν στη στρατηγική των ομάδων. Σίγουρα ο Χάμιλτον με καθαρό δρόμο μπροστά του θα έχει ένα πλεονέκτημα όμως πιλότοι όπως οι Ράικονεν, Μπάτον και Αλόνσο έχουν πολλές φορές στο παρελθόν κάνει απίστευτες υπερβάσεις σε τέτοιες συνθήκες.
Αίσθησή μας είναι ότι σήμερα θα δούμε έναν αγώνα με πολλές ανατροπές και νικητή έκπληξη. Κίμι ή Τζένσον! Βέβαια η λογική λέει Χάμιλτον ή Φέτελ. Αλλά ως γνωστό εκεί που σταματά η λογική ξεκινά η F1.
Ο αγώνας θα μεταδοθεί απευθείας από τη Δημόσια Τηλεόραση και τον ΟΤΕ στις 15:00 το μεσημέρι.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα