Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Επέτειος για το Seat 600
Επέτειος για το Seat 600
Πριν από μερικές ημέρες, η ισπανική εταιρία γιόρτασε μία ημερομηνία ορόσημο στην ιστορία της - τη 40η επέτειο από τη παραγωγή του τελευταίου Seat 600.
Το τελευταίο 600 λοιπόν, πέρασε στις 31/7/1973 τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της Ζόνα Φράνκα στη Βαρκελώνη. Ήταν ένα αυτοκίνητο που σηματοδότησε μία κρίσιμη καμπή της Ισπανικής κοινωνίας, δεδομένου ότι υπερασπίστηκε την έναρξη του θεσμού της ιδιοκτησίας αυτοκινήτου. Ουσιαστικά, είναι το μοντέλο που συνέβαλε στην εκκίνηση της αυτοκίνησης στην Ισπανία, κατά την διάρκεια των ετών της αργής ανάκαμψης μετά τον Ισπανικό Εμφύλιο Πόλεμο.
Η άφιξη του το 1957 αποτέλεσε κοινωνικό φαινόμενο. Το παρατσούκλι του ήταν «μικρή μπάλα» και κόστιζε περίπου 63.000 πεσέτες. Στα 16 χρόνια παραγωγής του, κατασκευάστηκαν περίπου 800.000 αυτοκίνητα.
Αρχικά το Seat 600 ήταν εξοπλισμένο με κινητήρα 633cc απόδοσης 18-20 ίππων! Έξι χρόνια μετά, ο κινητήρας αναβαθμίστηκε στα 767cc, με την ισχύ του να ανεβαίνει αρχικά στα 25 άλογα και στη συνέχεια στα 28, στις εκδόσεις D, E και L-Especial, που κατασκευάστηκαν για τα υπόλοιπα δέκα χρόνια ζωής του ιστορικού μοντέλου.
Είχε τελική ταχύτητα 115 km/h και κάλυπτε το χιλιόμετρο από στάση σε 45,5 δευτερόλεπτα, στοιχεία αξιοσημείωτα αν αναλογιστεί κανείς τον κινητήρα που διέθετε. Επιπλέον, η κατανάλωση καυσίμου ήταν 10 lt για κάθε 100km αστικής οδήγησης και 6,5 λίτρα εκτός πόλης, με αυτονομία 461km.
Χαρακτηριστικό της σημασίας του συγκεκριμένου μοντέλου για την ιβηρική χώρα είναι πως το 1970 στην Ισπανία, ένα στα τέσσερα αυτοκίνητα, ήταν Seat 600.
Η άφιξη του το 1957 αποτέλεσε κοινωνικό φαινόμενο. Το παρατσούκλι του ήταν «μικρή μπάλα» και κόστιζε περίπου 63.000 πεσέτες. Στα 16 χρόνια παραγωγής του, κατασκευάστηκαν περίπου 800.000 αυτοκίνητα.
Αρχικά το Seat 600 ήταν εξοπλισμένο με κινητήρα 633cc απόδοσης 18-20 ίππων! Έξι χρόνια μετά, ο κινητήρας αναβαθμίστηκε στα 767cc, με την ισχύ του να ανεβαίνει αρχικά στα 25 άλογα και στη συνέχεια στα 28, στις εκδόσεις D, E και L-Especial, που κατασκευάστηκαν για τα υπόλοιπα δέκα χρόνια ζωής του ιστορικού μοντέλου.
Είχε τελική ταχύτητα 115 km/h και κάλυπτε το χιλιόμετρο από στάση σε 45,5 δευτερόλεπτα, στοιχεία αξιοσημείωτα αν αναλογιστεί κανείς τον κινητήρα που διέθετε. Επιπλέον, η κατανάλωση καυσίμου ήταν 10 lt για κάθε 100km αστικής οδήγησης και 6,5 λίτρα εκτός πόλης, με αυτονομία 461km.
Χαρακτηριστικό της σημασίας του συγκεκριμένου μοντέλου για την ιβηρική χώρα είναι πως το 1970 στην Ισπανία, ένα στα τέσσερα αυτοκίνητα, ήταν Seat 600.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα