Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Citroen: Το υβριδικό C4 WRC!
Μετά την επιβλητική εμφάνιση και την κατάκτηση της 1ης και 3ης θέσης στον τέταρτο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, η Citroën Racing με τον Dani Sordo στα πηδάλια, πραγματοποίησε μία σειρά δοκιμών του υβριδικού αγωνιστικού της εταιρείας, του C4 WRC σε ασφάλτινη διαδρομή στο Faro. Η ιδέα της Citroën Racing να δημιουργήσει ένα γρήγορο όσο και πρωτοποριακό αγωνιστικό αυτοκίνητο, δέχθηκε θερμή υποδοχή με την παρουσίαση του C4 WRC Hybrid4 στο σαλόνι αυτοκινήτου στο Παρίσι. Το κλίμα
Μετά την επιβλητική εμφάνιση και την κατάκτηση της 1ης και 3ης θέσης στον τέταρτο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, η Citroën Racing με τον Dani Sordo στα πηδάλια, πραγματοποίησε μία σειρά δοκιμών του υβριδικού αγωνιστικού της εταιρείας, του C4 WRC σε ασφάλτινη διαδρομή στο Faro. Η ιδέα της Citroën Racing να δημιουργήσει ένα γρήγορο όσο και πρωτοποριακό αγωνιστικό αυτοκίνητο, δέχθηκε θερμή υποδοχή με την παρουσίαση του C4 WRC Hybrid4 στο σαλόνι αυτοκινήτου στο Παρίσι. Το κλίμα ήταν εξίσου θετικό στις εκθέσεις της Μπολόνια και της Γενεύης όσο και στη Νορβηγία όπου εμφανίστηκε στην αφετηρία του αγώνα.
Βάση για αυτό το πρωτότυπο «πράσινο» αυτοκίνητο αποτέλεσε όπως είναι φυσικό το αγωνιστικό αυτοκίνητο των Loeb και Sordo. Για την περίπτωση, τον κινητήρα πλαισιώνει ένα ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης, ενώ το σύστημα μετάδοσης παραμένει αμετάβλητο. Η τοποθέτηση μιας μπαταρία ιόντων λιθίου 990 κυψελών πάνω από το δοχείο καυσίμου, καθώς και ενός ηλεκτροκινητήρα στην πίσω γέφυρα αύξησαν το συνολικό βάρος κατά 150 κιλά.
«Το σύστημα που εξελίξαμε επιτρέπει στον οδηγό να επιλέγει μεταξύ τεσσάρων λειτουργιών» αναφέρει ο μηχανικός της ομάδας Didier Clément. «Στη θερμική λειτουργία το C4 WRC Hybrid4 λειτουργεί ακριβώς όπως και το συμβατικό C4 WRC σύμφωνα με τους κανονισμούς του WRC. Στη θερμική λειτουργία, με την ανάκτηση της ενέργειας που πραγματοποιείται κατα τη διαδικασία του φρεναρίσματος, φορτίζουν οι μπαταρίες, όπως συμβαίνει με το σύστημα KERS στην F1. Στις απλές διαδρομές και στο service park η χρήση του ηλεκτροκινητήρα και του συστήματος ανάκτησης ενέργειας, επιτρέπουν την μείωση των εκπομπών ρύπων και την αύξηση της αυτονομίας εφ’ όσον δεν απαιτείται η χρήση του θερμικού κινητήρα. Τέλος οι δύο κινητήρες (θερμικός-ηλεκτρικός) μπορούν να συνδυαστούν αποδίδοντας 300Nm ροπής.».
Όπως δήλωσε ο Didier Raso, υπεύθυνος για τα ηλεκτρικά συστήματα του αυτοκινήτου, ο στόχος του προγράμματος ήταν το αυτοκίνητο να είναι ικανό να κινηθεί μόνο από τον ηλεκτρικό κινητήρα. Η Citroën θέλει να δοκιμάσει τη συγκεκριμένη τεχνολογία σε ένα ανταγωνιστικό αγωνιστικό αυτοκίνητο έτσι ώστε αν στο μέλλον οι κανονισμοί επιτρέψουν τη χρήση υβριδικών συστημάτων να είναι έτοιμη.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr