Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
F1: Ο Μόσλεϊ μίλησε...
F1: Ο Μόσλεϊ μίλησε...
- Ο πρόεδρος της FIA μιλά για τα βασικότερα θέματα στη F1
- Θεωρεί δεδομένο ότι το KERS θα παραμείνει
- Αντιδρά για το θέμα του βάρους
Η άποψη του προέδρου της FIA για μερικά από τα πιο βασικά θέματα της F1 σήμερα:
Κιβώτια
- Είναι τρέλα αυτό που συμβαίνει, πέρυσι μια ομάδα χρησιμοποίησε 13 κινητήρες για να δοκιμάσει κιβώτια
- Κανένας θεατής δεν ενδιαφέρεται για το κιβώτιο που χρησιμοποιείται.
- Το 1970 κανείς δεν ή
- Ο πρόεδρος της FIA μιλά για τα βασικότερα θέματα στη F1
- Θεωρεί δεδομένο ότι το KERS θα παραμείνει
- Αντιδρά για το θέμα του βάρους
Η άποψη του προέδρου της FIA για μερικά από τα πιο βασικά θέματα της F1 σήμερα:
Κιβώτια
- Είναι τρέλα αυτό που συμβαίνει, πέρυσι μια ομάδα χρησιμοποίησε 13 κινητήρες για να δοκιμάσει κιβώτια
- Κανένας θεατής δεν ενδιαφέρεται για το κιβώτιο που χρησιμοποιείται.
- Το 1970 κανείς δεν ήξερε ότι όλες οι ομάδες πλην Ferrari και BRM είχαν το ίδιο στάνταρ κιβώτιο.
- Κάποιες ομάδες ξοδεύουν 20 έως 25 εκ. ευρώ για το τμήμα κιβωτίου.
- Μπορούμε να έχουμε ένα στάνταρ κιβώτιο με κόστος 1.5 εκ. ευρώ το χρόνο.
KERS
- Σήμερα επιτρέπεται να αποθηκευτεί ενέργεια ίση με 400 kj και αποδίδεται ισχύ ίση με 60KW.
- Σύντομα θα αποθηκεύεται ενέργεια 800 kj και θα αποδίδεται ισχύς 150KW.
- Έτσι θα εκμεταλλευόμαστε μεγαλύτερο μέρος της ενέργειας που μετατρέπεται σε θερμική στα φρένα.
- Χρειάζεται μια πιο μικρή συσκευή για το KERS αυτό θα επιτευχθεί με την εξέλιξη.
- Οι μπαταρίες δε θα επαρκούν επίσης οπότε θα αναγκαστούν να στραφούν προς άλλη τεχνολογία.
- Εάν εξελιχθεί η τεχνολογία με τα στροφεία που έχει η Williams ίσως αυτό περάσει και στα αυτοκίνητα δρόμου.
Κατανομή βάρους
- Το πρόβλημα είναι ότι με τους υπάρχοντες κανονισμούς και τον κινητήρα πίσω οι μηχανικοί αναγκάζονται να τοποθετήσουν όσο πιο φαρδιά ελαστικά μπορούν μπροστά.
- Επιπλέον θέλουν να μεταφέρουν όσο πιο μπροστά γίνεται το έρμα.
- Αυτό μπορεί να λυθεί εάν αλλάξουμε τον κανονισμό και επιβάλλουμε πιο φαρδιά ελαστικά πίσω ή πιο στενά μπροστά.
- Για να βοηθήσουμε τους μεγαλόσωμους οδηγούς επιβάλλαμε τον κανονισμό να μπορεί να χωρέσει οδηγός 1.90cm στο μονοθέσιο.
- Επίσης παρότι για χρόνια ζυγίζαμε μόνο το μονοθέσιο τώρα στο βάρος των 605kg υπολογίζουμε και τον οδηγό.
- Πάντως κανείς δε μας ζήτησε να αυξήσουμε το ελάχιστο βάρος.
- Θα ήταν πρόβλημα για λόγους ασφαλείας αλλά θα μπορούσε να γίνει.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα