Πολύ γρήγορος για τα.. δάση ο Λεμπ!

Πολύ γρήγορος για τα.. δάση ο Λεμπ!

  • O Γάλλος εντυπωσίασε στο τιμόνι της RB4
  • Συμπλήρωσε 82 γύρους
  • Πέτυχε τον 8ο χρόνο της ημέρας, με 17 οδηγούς στην πίστα.

Οι δοκιμές εξέλιξης του 2009 ξεκίνησαν για τη F1 με σχεδόν όλες τις ομάδες να χρησιμοποιούν τους δοκιμαστές τους. Κατα την πρώτη μέρα δοκιμών ξεχώρισε ο Τακούμα Σάτο που ελπίζει να αγωνιστεί στην Toro Rosso το 2009.
Ο χρόνος του σημειώθηκε με μονοθέσιο 2008 και σλικ ελαστικά. McLaren, BMW και Ferrari δοκίμαζαν με KERS στα μονοθέσια τ

  • O Γάλλος εντυπωσίασε στο τιμόνι της RB4
  • Συμπλήρωσε 82 γύρους
  • Πέτυχε τον 8ο χρόνο της ημέρας, με 17 οδηγούς στην πίστα.

Οι δοκιμές εξέλιξης του 2009 ξεκίνησαν για τη F1 με σχεδόν όλες τις ομάδες να χρησιμοποιούν τους δοκιμαστές τους. Κατα την πρώτη μέρα δοκιμών ξεχώρισε ο Τακούμα Σάτο που ελπίζει να αγωνιστεί στην Toro Rosso το 2009.

Ο χρόνος του σημειώθηκε με μονοθέσιο 2008 και σλικ ελαστικά. McLaren, BMW και Ferrari δοκίμαζαν με KERS στα μονοθέσια τους ενώ το ντεμπούτο του Μπρούνο Σένα είχε ιδιαίτερη συναισθηματική σημασία για τους ανθρώπους της Honda αλλά και τον ίδιο.

      


Την παράσταση όμως έκλεψε ο Σεμπαστιάν Λεμπ. Ο Γάλλος πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής δεν έκανε απλά μερικούς γύρους επίδειξης αλλά αφού έστησε όπως ήθελε το μονοθέσιο το πρωί, έκανε αρκετούς γύρους με σλικ ελαστικά το απόγευμα και συμπλήρωσε απόσταση περισσότερη από ένα GP. O χρόνος του δε, όπως μπορείτε να δείτε ήταν άκρως ανταγωνιστικός.

Μετά τη δοκιμή ο Λεμπ δήλωσε:
«Δε νομίζω ότι θα ήθελα τόση δύναμη στα δάση που οδηγώ. Ήταν σπουδαία εμπειρία  το διασκέδασα αν και οφείλω να ομολογήσω ότι από άποψη φυσικής κατάστασης η οδήγηση ενός μονοθεσίου είναι πολύ πιο απαιτητική απ’ ότι η οδήγηση ενός WRC. Προς το τέλος της ημέρας άρχισα να εξοικειώνομαι και απόλαυσα την αίσθηση της ταχύτατης κίνησης στην πίστα. Τα επίπεδα πρόσφυσης στις γρήγορες καμπές είναι απίστευτα». 

      Οδηγός                   Ομάδα                                Χρόνος     Γύροι

 1.  Sato           Toro Rosso-Ferrari   (B)  1:20.763  121
 2.  Buemi          Toro Rosso-Ferrari   (B)  1:21.071  117
 3.  Wurz           Honda                (B)  1:21.198   77
 4.  de la Rosa     McLaren-Mercedes     (B)  1:21.417   65
 5.  Badoer         Ferrari              (B)  1:22.038   93
 6.  Paffett        McLaren-Mercedes     (B)  1:22.235   47
 7.  Kubica         BMW-Sauber           (B)  1:22.341   56
 8.  Loeb           Red Bull-Renault     (B)  1:22.503   82
 9.  Piquet         Renault              (B)  1:22.560   80
10.  Klien          BMW-Sauber           (B)  1:22.883   53
11.  Hulkenberg     Williams-Toyota      (B)  1:23.467  116
12.  Liuzzi         Force India-Ferrari  (B)  1:23.794   86
13.  Sutil          Force India-Ferrari  (B)  1:23.832   88
14.  Gene           Ferrari              (B)  1:24.117   32
15.  Senna          Honda                (B)  1:24.343   39
16.  van der Garde  Renault              (B)  1:24.908   27
17.  di Grassi      Honda                (B)  1:25.512   48

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

teli

Αναρτήθηκαν τα Τέλη Κυκλοφορίας 2019 στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://www.gsis.gr όπου οι ιδιοκτήτες οχημάτων μπορούν να τα εκτυπώσουν και στη συνέχεια να τα πληρώσουν είτε ηλεκτρονικά είτε μέσω ηλεκτρονικής τραπεζικής.

auction

Νέα δημοπρασία αυτοκινήτων για κυκλοφορία από 400 ευρώ θα εκποιήσει στις 13 Δεκεμβρίου η Διεύθυνση Διαχείρισης Δημοσίου Υλικού (πρώην ΟΔΔΥ) στις εγκαταστάσεις του στη Μαγουλέζα.

Tarraco

Το νέο Tarraco είναι το μεγαλύτερο SUV στην ιστορία της SEAT, το οποίο φιλοδοξεί να προσφέρει κορυφαία πρακτικότητα και άνεση, διατηρώντας παράλληλα τον σπορτίφ χαρακτήρα των δημιουργημάτων της μάρκας. Εμείς, οδηγούμε το νέο μοντέλο στη Βαρκελώνη της Ισπανίας και σας μεταφέρουμε τις πρώτες μας εντυπώσεις.

reaunat

Η TEOREN MOTORS B. Ν. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ, αποκλειστικός εισαγωγέας των αυτοκινήτων Renault και Dacia στην Ελλάδα, είχε ανακοινώσει από την πρώτη στιγμή την απόφασή της να προσφέρει δωρεάν πέντε (5) καινούργια αυτοκίνητα Renault Clio, κατόπιν κλήρωσης, ως ελάχιστο δείγμα συμπαράστασης στους συνανθρώπους μας που έχασαν το αυτοκίνητό τους στις καταστροφικές πυρκαγιές της 23ης και 24ης Ιουλίου στην Ανατολική Αττική.

Scala

Την κορυφή της μικρομεσαίας κατηγορίας θα προσπαθήσει να κατακτήσει η Skoda, με ένα μοντέλο που την ανεβάζει κατηγορία χωρίς να χάνει τις παραδοσιακές της αξίες (τιμή/ απόδοση, οικονομία, αξιοπιστία).