Πολύ γρήγορος για τα.. δάση ο Λεμπ!

Πολύ γρήγορος για τα.. δάση ο Λεμπ!

  • O Γάλλος εντυπωσίασε στο τιμόνι της RB4
  • Συμπλήρωσε 82 γύρους
  • Πέτυχε τον 8ο χρόνο της ημέρας, με 17 οδηγούς στην πίστα.

Οι δοκιμές εξέλιξης του 2009 ξεκίνησαν για τη F1 με σχεδόν όλες τις ομάδες να χρησιμοποιούν τους δοκιμαστές τους. Κατα την πρώτη μέρα δοκιμών ξεχώρισε ο Τακούμα Σάτο που ελπίζει να αγωνιστεί στην Toro Rosso το 2009.
Ο χρόνος του σημειώθηκε με μονοθέσιο 2008 και σλικ ελαστικά. McLaren, BMW και Ferrari δοκίμαζαν με KERS στα μονοθέσια τ

  • O Γάλλος εντυπωσίασε στο τιμόνι της RB4
  • Συμπλήρωσε 82 γύρους
  • Πέτυχε τον 8ο χρόνο της ημέρας, με 17 οδηγούς στην πίστα.

Οι δοκιμές εξέλιξης του 2009 ξεκίνησαν για τη F1 με σχεδόν όλες τις ομάδες να χρησιμοποιούν τους δοκιμαστές τους. Κατα την πρώτη μέρα δοκιμών ξεχώρισε ο Τακούμα Σάτο που ελπίζει να αγωνιστεί στην Toro Rosso το 2009.

Ο χρόνος του σημειώθηκε με μονοθέσιο 2008 και σλικ ελαστικά. McLaren, BMW και Ferrari δοκίμαζαν με KERS στα μονοθέσια τους ενώ το ντεμπούτο του Μπρούνο Σένα είχε ιδιαίτερη συναισθηματική σημασία για τους ανθρώπους της Honda αλλά και τον ίδιο.

      


Την παράσταση όμως έκλεψε ο Σεμπαστιάν Λεμπ. Ο Γάλλος πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής δεν έκανε απλά μερικούς γύρους επίδειξης αλλά αφού έστησε όπως ήθελε το μονοθέσιο το πρωί, έκανε αρκετούς γύρους με σλικ ελαστικά το απόγευμα και συμπλήρωσε απόσταση περισσότερη από ένα GP. O χρόνος του δε, όπως μπορείτε να δείτε ήταν άκρως ανταγωνιστικός.

Μετά τη δοκιμή ο Λεμπ δήλωσε:
«Δε νομίζω ότι θα ήθελα τόση δύναμη στα δάση που οδηγώ. Ήταν σπουδαία εμπειρία  το διασκέδασα αν και οφείλω να ομολογήσω ότι από άποψη φυσικής κατάστασης η οδήγηση ενός μονοθεσίου είναι πολύ πιο απαιτητική απ’ ότι η οδήγηση ενός WRC. Προς το τέλος της ημέρας άρχισα να εξοικειώνομαι και απόλαυσα την αίσθηση της ταχύτατης κίνησης στην πίστα. Τα επίπεδα πρόσφυσης στις γρήγορες καμπές είναι απίστευτα». 

      Οδηγός                   Ομάδα                                Χρόνος     Γύροι

 1.  Sato           Toro Rosso-Ferrari   (B)  1:20.763  121
 2.  Buemi          Toro Rosso-Ferrari   (B)  1:21.071  117
 3.  Wurz           Honda                (B)  1:21.198   77
 4.  de la Rosa     McLaren-Mercedes     (B)  1:21.417   65
 5.  Badoer         Ferrari              (B)  1:22.038   93
 6.  Paffett        McLaren-Mercedes     (B)  1:22.235   47
 7.  Kubica         BMW-Sauber           (B)  1:22.341   56
 8.  Loeb           Red Bull-Renault     (B)  1:22.503   82
 9.  Piquet         Renault              (B)  1:22.560   80
10.  Klien          BMW-Sauber           (B)  1:22.883   53
11.  Hulkenberg     Williams-Toyota      (B)  1:23.467  116
12.  Liuzzi         Force India-Ferrari  (B)  1:23.794   86
13.  Sutil          Force India-Ferrari  (B)  1:23.832   88
14.  Gene           Ferrari              (B)  1:24.117   32
15.  Senna          Honda                (B)  1:24.343   39
16.  van der Garde  Renault              (B)  1:24.908   27
17.  di Grassi      Honda                (B)  1:25.512   48

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

Ceed-Test-1

Ακολουθώντας μια απολύτως εξελικτική διαδικασία, η νέα γενιά του Kia Ceed έρχεται για να διεκδικήσει ακόμη περισσότερα στη μικρομεσαία κατηγορία, βάζοντας πιο δυνατά από ποτέ την Kia στο παιχνίδι του ανταγωνισμού.

α1

Όπως κάθε μήνα έτσι και τώρα, στα χέρια των συντακτών του CAR και του NewsAuto περνάνε αυτοκίνητα που με το δίκιο τους “κοιτάνε φοβισμένα”, εφόσον περνάνε από σκληρές δοκιμασίες και πολλά χιλιόμετρα καθημερινά για μήνες.

bor

Στο στόχαστρο των Κινητών Ομάδων Ελέγχου των Τελωνείων έχουν εισέλθει οι ιδιοκτήτες super cars αυτοκινήτων με ξένες πινακίδες κυκλοφορίας και μάλιστα πραγματοποιούν μπαράζ ελέγχων έξω από νυχτερινά κέντρα διασκέδασης αλλά και πολυσύχναστες περιοχές όπως είναι η παραλιακή, το Κολωνάκι και η Κηφισιά.

lpg1

Χιλιάδες είναι πλέον οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που έχουν επιλέξει να εγκαταστήσουν υγραέριο στο αυτοκίνητό τους. Για τους ήδη κατόχους και για αυτούς που βρίσκονται σε φάση αναζήτησης, δίνουμε απαντήσεις σε κάθε πιθανή απορία.

seat-tarraco

H SEAT πούλησε 415.600 αυτοκίνητα τους πρώτους εννέα μήνες τους έτους, υπερβαίνοντας τον όγκο πωλήσεων που είχε επιτευχθεί το 2000.