Η Volvo εστιάζει στην ψηφιακή ανανέωση

Η Volvo εστιάζει στην ψηφιακή ανανέωση

Στο πλαίσιο των αλλαγών που γίνονται στην αυτοκίνηση η Volvo βλέπει πως μελλοντικά το ενδιάμεσο facelift που συνήθως βλέπουμε στο μέσο της καριέρας κάθε μοντέλου θα έχει να κάνει περισσότερο με την αναβάθμιση των ψηφιακών τεχνολογιών και λιγότερο με την αισθητική ανανέωση.

Volvo_updates__2_
Μέσα στα πολλά πράγματα που φαίνεται ότι αλλάζουν αυτά τα χρόνια στην αυτοκίνηση, είναι και κάποια που θεωρούσαμε δεδομένα ως τώρα. Όπως για παράδειγμα το γεγονός ότι οι εταιρίες φρόντιζαν να φρεσκάρουν με ένα facelift κάθε μοντέλο τους, συνήθως στο μέσον της ωφέλιμης ζωής τους.
Η πρακτική αυτή φαίνεται ότι γίνεται όλο και λιγότερο σημαντική για τις περισσότερες εταιρίες καθώς περισσότερο βάρος δίνεται στην εξέλιξη των ηλεκτρονικών συστημάτων και τις ψηφιακές δυνατότητες επικοινωνίας. Περνάμε δηλαδή από τα facelifts στα λεγόμενα και brainlifts, όπου το αυτοκίνητο με τις διαρκείς αναβαθμίσεις - συνήθως over the air - γίνεται όλο και πιο έξυπνο και ανοιχτό σε νέα δεδομένα και τεχνολογίες.
Από τις εταιρίες που υποστηρίζουν με θέρμη αυτή τη νέα διάσταση είναι και η Volvo. O επικεφαλής εμπορικός διευθυντής και αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Volvo, Bjorn Annwall, o οποίος εφηύρε και τον όρο brainlifts υποστηρίζει ότι το μεγαλύτερο όφελος για τους καταναλωτές στο μέλλον θα προέρθει από τις αναβαθμίσεις του λογισμικού και όχι από το υπόλοιπο αυτοκίνητο. Η Volvo προβλέπει ότι οι αναβαθμίσεις λογισμικού θα υπερισχύσουν έναντι των αλλαγών σχεδιασμού στα μάτια του καταναλωτή. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα σταματήσουν οι βελτιώσεις στο αμάξωμα. Όμως η βελτίωση της τεχνολογίας στο αυτοκίνητο θα είναι η πρώτη προτεραιότητα για τους κατασκευαστές στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον.
Κλείσιμο
Η Volvo πάντως διαφωνεί με το μοντέλο των συνδρομών, καθώς δεν βλέπει λογικό μία premium μάρκα όπως αυτή να χρεώνει λίγα ευρώ για μία υπηρεσία ή ένα εξάρτημα που πρέπει να προσφέρει εξ αρχής στον πελάτη. Αντίθετα υποστηρίζει ότι θα μπορεί να χρεώσει μία ουσιαστική αναβάθμιση, όπως για παράδειγμα ένα εξελιγμένο σύστημα αυτόνομης οδήγησης.
Σε κάθε περίπτωση πάντως η αυτοκινητοβιομηχανία μπαίνει στην εποχή που το software θα είναι πολύ πιο σημαντικό από το hardware του αυτοκινήτου. Και οι αναβαθμίσεις σε τεχνολογία θα έχουν να προσφέρουν πολλά περισσότερα από ένα νέο σετ φωτιστικών σωμάτων και έναν λίγο διαφορετικό προφυλακτήρα. Και όχι άδικα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης