Η Lamborghini αποχαιρετά τον θρυλικό V12

Η Lamborghini αποχαιρετά τον θρυλικό V12

Με δύο ξεχωριστές και κυριολεκτικά μοναδικές εκδόσεις, η Lamborghini κάνει πολύ ιδιαίτερο τον αποχαιρετισμό του V12 κινητήρα, με τον οποίο είχε ταυτιστεί τις τελευταίες δεκαετίες.

230206120346_Lambo-Special-Editions-Farewell-to-V12-1

Δύο μοναδικά αυτοκίνητα της φίρμας από την Sant’Agata, ένα roadster και ένα coupe, σηματοδοτούν το τέλος εποχής των supercar μοντέλων της που εφοδιάζονταν με τον θρυλικό V12 κινητήρα.

Μόλις λίγες εβδομάδες απομένουν για τα αποκαλυπτήρια του νέου υβριδικού μοντέλου της Lamborghini, με το οποίο η εταιρεία μπαίνει στην νέα εποχή. Τώρα, ως φόρο τιμής για τον περίφημο ατμοσφαιρικό V12 που «συνόδευσε» τις κορυφαίες της προτάσεις μέχρι σήμερα, η Lamborghini αποκαλύπτει τις Invencible και Autentica.

Πρόκειται για δύο μοναδικά αυτοκίνητα, δεν θα παραχθούν σε περισσότερες από μια μονάδες, τα οποία αναδεικνύουν το DNA της μάρκας και αντιπροσωπεύουν την πλέον ακραία δυναμική της, για προσφορά εξατομίκευσης στις παραγγελίες. Τα δύο αυτά μοναδικά αυτοκίνητα σχεδιάστηκαν από τη Lamborghini Centro Stile χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα V12.

Η Invencible και η Autentica αποτίουν φόρο τιμής στα αριστουργήματα της σχεδίασης της Lamborghini, την Sesto Elemento, που ήταν ένας φόρος τιμής στους αγώνες αυτοκινήτου και του περιορισμένου βάρους που παίζει ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο σε αυτούς, την Reventon αλλά και τη Veneno, δύο ακόμα ιδιαίτερες προτάσεις της εταιρείας που αναζητούσαν την αεροδυναμική τελειότητα.

Και τα δύο νέα αυτοκίνητα μοιράζονται το ίδιο μονοκόκ από ανθρακονήματα της Aventador, που παράγεται στις εγκαταστάσεις της εταιρείας, ενώ από το ίδιο υλικό είναι και όλα τα τμήματα του αμαξώματος.  Το εξάγωνο, ένα πολύ γνωστό μοτίβο της σύγχρονης σχεδίασης Lamborghini, ενσωματώνεται αρμονικά όσο και εντυπωσιακά, στα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω

Στο εσωτερικό και των δύο αυτοκινήτων κυριαρχούν οι καθαρές γραμμές, με ένα μινιμαλιστικό ταμπλό ενισχυμένο από εξαγωνικούς αεραγωγούς κατασκευασμένους σε 3D εκτυπωτές και χωρίς όργανα στην κονσόλα, για να υπογραμμιστεί η προσπάθεια για περιορισμό του βάρους και να εστιαστεί η προσοχή στην καθαρή οδηγική απόλαυση.

Ο 12κύλινδρος κινητήρας με τη χωρητικότητα των 6,5 λίτρων στην προκειμένη περίπτωση αποδίδει 780 ίππους και 720 Nm ροπής και συνδυάζεται με 7άρι κιβώτιο ταχυτήτων ISR, τετρακίνηση και τετραδιεύθυνση.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης