Το ηλεκτρικό μέλλον της Caterham

Το ηλεκτρικό μέλλον της Caterham

Η Caterham έχει δημιουργήσει παράδοση με το λιτό αλλά σκληροπυρηνικό Seven όμως πλέον πρέπει να προετοιμάσει το μέλλον της στην εποχή της ηλεκτροκίνησης

Caterham_7
Εταιρείες που έχουν χτιστεί επάνω σε παραδοσιακές αξίες της αυτοκίνησης όπως η Caterham Cars θα πρέπει να σκεφθούν το μέλλον που μπορούν να έχουν στην εποχή της ηλεκτροκίνησης. Τα στελέχη της βρετανικής φίρμας είναι πεπεισμένοι πως η εταιρία έχει να προσφέρει ακόμα πολλά και σίγουρα βλέπουν πως έχει μια θέση στα πεπραγμένα της νέας εποχής.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του βρετανικού Autocar, το αειθαλές Caterham Seven θα συνεχίσει να κατασκευάζεται για τουλάχιστον μία δεκαετία ακόμα, στις διάφορες εκδοχές του με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Ωστόσο, το ουσιαστικό είναι ότι η Caterham θα αρχίσει την εξέλιξη της αμιγώς ηλεκτροκίνητης εκδοχής τού Seven, ενώ θα πράξει το ίδιο και για τη δημιουργία ενός καινούργιου ηλεκτρικού μοντέλου.
Βάσει των πληροφοριών το νέο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα θα έχει και αυτό τον οδηγικό χαρακτήρα ενός roadster, θα έχει τις κατασκευαστικές αξίες της εταιρίας, ενώ θα διαθέτει πιο αεροδυναμικό αμάξωμα συγκριτικά με αυτό του υπάρχοντος μοντέλου.
Κλείσιμο

Όπως δήλωσε στο Autocar ο κ. Bob Laishley, Διευθύνων Σύμβουλος αυτής, «Σίγουρα δεν θα είναι ένα Seven. Όμως, θα έχει όλα τα χαρακτηριστικά που γνωρίζουν καλά οι πελάτες της Caterham: το μικρό βάρος, την απλότητα, την ευκινησία και τις επιδόσεις. Όπως και στο Seven, το πλαίσιό του θα είναι χαλύβδινο χωροδικτύωμα (προφανώς διαφορετικό), επειδή αυτός ο τύπος είναι πιο εύκολος να τροποποιηθεί κατά την παραγωγική διαδικασία. Συνολικά, θα αποτελείται από έξι τμήματα, αλουμινένια ή από ανθρακονήματα. Θα έχει δύο μαρσπιέ, δύο πόρτες και δύο καλύμματα, εμπρός και πίσω».
Ο κ. Laishley, είπε επίσης ότι το νέο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο «Θα είναι πιο όμορφο και σύγχρονο από το Seven και ίσως να διαθέτει και οροφή. Το σχεδιάζουμε εξαρχής ως ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο, όπως και αποκλειστικά πισωκίνητο. Θα πληροί τους κανόνες SVA (σημ.: “Smart Vehicle Architecture”)». Το τελευταίο σημαίνει ότι πιθανόν το καινούργιο μοντέλο να εξοπλίζεται υποχρεωτικά με σύστημα ABS και αερόσακους.
Τέλος, ο κ. Laishley δήλωσε ότι θεωρεί πως το Seven θα μπορεί να κατασκευάζεται και να πωλείται με κινητήρα εσωτερικής καύσης ως το 2034 στην ευρωπαϊκή αγορά και στις υπόλοιπες ανά τον κόσμο μετά από τη συγκεκριμένη χρονιά.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης