Πόσο πρέπει να επεκταθεί το δίκτυο φόρτισης έως το 2035;

Πόσο πρέπει να επεκταθεί το δίκτυο φόρτισης έως το 2035;

Πρόσφατη έκθεση εξειδικευμένων φορέων σχετικά με το δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων αναφέρει πως είναι απαραίτητη η εκθετική επέκταση έως το 2035 προκειμένου να είναι δυνατή η υποστήριξη του συνεχώς αυξανόμενου ηλεκτρικού στόλου. 

Electric_network__3_
Σύμφωνα με έκθεση που εκπονήθηκε από κοινού από την πολυεθνική εταιρεία παροχής ελεγκτικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών Ernst & Young και την ένωση ηλεκτροπαραγωγών Eurelectric, ο αριθμός των ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη θα ανέλθει σε 130 εκ. μέχρι το 2035 , κάτι που θα καταστήσει αναγκαία την επέκταση του δικτύου φορτιστών.
Για την απρόσκοπτη εξυπηρέτηση ενός τόσο μεγάλου όγκου μηδενικών ρύπων οχημάτων θα απαιτηθούν επενδύσεις ύψους 134 δισ. ευρώ με σκοπό την αύξηση του αριθμού των φορτιστών στους 65 εκ. Έντεκα φορές δηλαδή περισσότερους από τους μόλις 5 εκ. που είναι σήμερα εγκατεστημένοι επί ευρωπαϊκού εδάφους.
Ειδικότερα, οι 65 εκ. φορτιστές θα καταστούν αναγκαίοι για την κάλυψη των ενεργειακών αναγκών αυτοκινήτων, λεωφορείων και φορτηγών, με το 85% εξ αυτών να πρέπει να τοποθετηθεί σε κατοικίες, σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας, η οποία, επίσης, προβλέπει την ύπαρξη 130 εκ. φορτιστών με ορίζοντα το 2040.
Κλείσιμο

Όπως αναφέρει το Bloomberg, η πρώτη πρόκληση των παρόχων ηλεκτρικής ενέργειας είναι να δημιουργήσουν ένα δίκτυο 9 εκ. φορτιστών σε μέρη εκτός των κατοικιών (σε κόμβους φόρτισης, στο οδικό δίκτυο και στους χώρους εργασίας). Πρόκειται για μια απαιτητική αποστολή, μιας και προσώρας ο συγκεκριμένος αριθμός περιορίζεται σε 445.000.
Τέλος, πέρα από την εγκατάσταση εκατομμυρίων φορτιστών, οι πάροχοι ηλεκτρικοί ενέργειας θα κληθούν να στραφούν μαζικά στις ΑΠΕ (ανανεώσιμες πηγές ενέργειας), αλλά και να εξελίξουν δικλείδες ασφαλείας για τη διαχείριση των αυξημένων φορτίων στα ηλεκτρικά δίκτυα, απόρροια της πρωτοφανούς ζήτησης για ηλεκτρική ενέργεια.
Και δεδομένου ότι εντός των πόλεων η μεγαλύτερη ζήτηση για φόρτιση των οχημάτων θα παρατηρείται τα απογεύματα, κατά την επιστροφή των οδηγών από τους χώρους εργασίας, ελλοχεύει ο κίνδυνος αύξησης των φορτίων αιχμής κατά 86%.
Μία από τις λύσεις που προτείνει η Ernst & Young είναι η τοποθέτηση ηλιακών συστημάτων και συστημάτων αποθήκευσης ενέργειας, δίπλα στους σταθμούς φόρτισης, όπως και η παροχή κινήτρων στους οδηγούς για τη φόρτιση των οχημάτων εκτός ωρών αιχμής.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης