Οι εμπορικές επιτυχίες της Peugeot

PEUGEOT-SALES-1

Το 2021 ολοκληρώθηκε για την Peugeot με τον καλύτερο τρόπο και σημαντικές εμπορικές επιτυχίες.

Η Peugeot διατήρησε τη δεύτερη θέση στις πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων στην ελληνική αγορά με 10.581 ταξινομήσεις και μερίδιο αγοράς 10,5%, σημειώνοντας αξιοσημείωτη αύξηση του όγκου πωλήσεων σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020.

H αύξηση πωλήσεων που σημείωσε η Peugeot το 2021 σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά άγγιξε το 33,6%, ποσοστό σημαντικά μεγαλύτερο από τη συνολική αύξηση της αγοράς των επιβατικών που είναι μόλις 24,7%.


Η συνεχώς αυξανόμενη διείσδυση της Peugeot επιβεβαιώνει αφενός, την επιτυχία της στρατηγικής της μάρκας και αφετέρου, τις εξαιρετικές επιδόσεις των μοντέλων της οι οποίες αποτυπώνονται στα νούμερα που ακολουθούν:

  • Πρώτη θέση της Peugeot στις εταιρικές πωλήσεις με μερίδιο 13,7%
  • Πρώτη θέση στις πωλήσεις πετρελαιοκίνητων εκδόσεων (26,7% μερίδιο αγοράς)
  • Πρώτη θέση του 208 και του 2008 στα ηλεκτρικά οχήματα της κατηγορίας τους (48,8% και 56,5% μερίδιο αγοράς αντίστοιχα)
  • Πρώτη θέση για το 2008 στη κατηγορία B SUV (με μερίδιο 14,4%)
  • Πρώτη θέση για το 3008 στις εταιρικές πωλήσεις (13,2% μερίδιο αγοράς) με σημαντικό προβάδισμα από το δεύτερο μοντέλο της κατηγορίας (+455 μονάδες ή +4,1 ποσοστιαίες μονάδες)
Οι σημαντικές επιτυχίες της μάρκας προδιαγράφουν μία λαμπρή πορεία και για το τρέχον έτος και αποδεικνύουν την ορθότητα της στρατηγικής της, αλλά και τη σημασία που έχει η πελατοκεντρική προσέγγιση της ελληνικής αντιπροσωπείας σε ένα περιβάλλον που μεταβάλλεται διαρκώς.
Κλείσιμο
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης