Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
Ο Charles Leclerc οδήγησε την πρώτη Ferrari F1 στο Silverstone
Ο Charles Leclerc οδήγησε την πρώτη Ferrari F1 στο Silverstone
Πριν από λίγο καιρό είδαμε τη Ferrari να αποκαθιστά το πρώτο της θρυλικό αγωνιστικό αυτοκίνητο που κέρδισε στη F1, την μπαρουτοκαπνισμένη 375.
Το βασικό κίνητρο ήταν η έκθεση στο βρετανικό Grand Prix για τον εορτασμό των 70 ετών από την πρώτη νίκη της, πίσω στο 1951. Τώρα, η Ferrari κυκλοφόρησε το video από αυτή την έκθεση με τον δικό της Charles Leclerc πίσω από το τιμόνι.
Η 375 τροφοδοτείται από κινητήρα V12 4,5-λίτρων, αποδίδει 355 ίππους και ζυγίζει μόλις 720 κιλά. Ωστόσο, απέχει πολύ από τα σημερινά μονοθέσια της F1, τα οποία ναι μεν ζυγίζουν περίπου το ίδιο, αλλά παράγουν πάνω από 1.014 ίππους από τις υβριδικές μονάδες ισχύος και μάλιστα V6. Αυτό αποκαλύπτει πόσο έχει προχωρήσει η τεχνολογία τα τελευταία 70 χρόνια.
Ένα πράγμα που δεν διαθέτουν τα σύγχρονα μονοθέσια της F1 είναι ο υπέροχος ήχος του V12 της 375, τον οποίο μπορείτε να ακούσετε όσο ο Leclerc την οδηγεί στην πίστα. Επιπλέον, όπως εξήγησε ο Marc Gené αργότερα στο video, το πεντάλ γκαζιού του αυτοκινήτου βρίσκεται περιέργως στο κέντρο και το φρένο είναι στα δεξιά. Άντε να βγάλεις άκρη δηλαδή…
Συνδυάστε το αυτό στο μυαλό σας με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 4 σχέσεων και θα αρχίσετε να καταλαβαίνετε πώς οι προκλήσεις που αντιμετώπιζαν οι οδηγοί της τότε εποχής ήταν πολύ διαφορετικές από αυτές του σήμερα. Ίσως γι’ αυτό λένε πολλοί πως κατά το παρελθόν το μηχανοκίνητο άθλημα ήταν αρκετά πιο δύσκολο σε σχέση με σήμερα και ας έχουν αυξηθεί δραματικά οι ταχύτητες.
Η 375 τροφοδοτείται από κινητήρα V12 4,5-λίτρων, αποδίδει 355 ίππους και ζυγίζει μόλις 720 κιλά. Ωστόσο, απέχει πολύ από τα σημερινά μονοθέσια της F1, τα οποία ναι μεν ζυγίζουν περίπου το ίδιο, αλλά παράγουν πάνω από 1.014 ίππους από τις υβριδικές μονάδες ισχύος και μάλιστα V6. Αυτό αποκαλύπτει πόσο έχει προχωρήσει η τεχνολογία τα τελευταία 70 χρόνια.
Ένα πράγμα που δεν διαθέτουν τα σύγχρονα μονοθέσια της F1 είναι ο υπέροχος ήχος του V12 της 375, τον οποίο μπορείτε να ακούσετε όσο ο Leclerc την οδηγεί στην πίστα. Επιπλέον, όπως εξήγησε ο Marc Gené αργότερα στο video, το πεντάλ γκαζιού του αυτοκινήτου βρίσκεται περιέργως στο κέντρο και το φρένο είναι στα δεξιά. Άντε να βγάλεις άκρη δηλαδή…
Συνδυάστε το αυτό στο μυαλό σας με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 4 σχέσεων και θα αρχίσετε να καταλαβαίνετε πώς οι προκλήσεις που αντιμετώπιζαν οι οδηγοί της τότε εποχής ήταν πολύ διαφορετικές από αυτές του σήμερα. Ίσως γι’ αυτό λένε πολλοί πως κατά το παρελθόν το μηχανοκίνητο άθλημα ήταν αρκετά πιο δύσκολο σε σχέση με σήμερα και ας έχουν αυξηθεί δραματικά οι ταχύτητες.
Η τελευταία φορά που βρέθηκε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο σε κοινή θέα ήταν στην ανάλογη επέτειο στο Silverstone το 2011 με τον Fernando Alonso πίσω από το τιμόνι, ο οποίος μάλιστα κέρδισε και το βρετανικό Grand Prix του Σαββατοκύριακου.
Είναι ενδιαφέρον ότι ο Leclerc αντιμετώπισε σχεδόν κάτι ανάλογο το περασμένο Σαββατοκύριακο, καθώς μετά την επανεκκίνηση του αγώνα μετά από τα ατυχήματα του Max Verstappen και Lewis Hamilton, ηγήθηκε του αγώνα μέχρι τον 50ό γύρο. Ωστόσο, για περισσότερα μπορείτε να παρακολουθήσετε τον πιλότο της Ferrari 375 όπως και τα κατορθώματά του, στο παρακάτω video.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα